Σελίδα 5 από 8

Re: Διατίθενται στην αγορά μετατροπές CNG;

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 10 Δεκ, 2014 15:05
από hlias
jimptsog έγραψε:
hlias έγραψε:λοιπον, για να εχεις μια λογικη αυτονομια θελεις 2 δεξαμενες, αρα 1ον ξεχνας το πορτμπαγκαζ, 2ον χρειαζεσαι ενισχυση στην πισω αναρτηση, 3ον σημερα εχεις ελαχιστα πρατηρια για να εξυπηρετηθεις, 4ον ο καθε κατσαπλιας (που τους διαλεγουν πολλοι λογο τιμης) μπορει με το υγραεριο κουτσα στραβα να τα βγαλει περα, αν του δωσεις να ρυθμισει και αβανς τοτε τον ηπιες σιγουρα, 5ον η τιμη εγκαταστασης ειναι πολυ μεγαλυτερη απο του υγραεριου (μην νομιζεις με την φαντασια σου οτι ακομα και τα εργατικα θα ειναι τα ιδια γιατι εχει περισσοτερες ωρες ασχολιας)
οταν σημερα εχεις και την εναλλακτικη του υγραεριου με πολυ χαμηλοτερο κοστος εγκαταστασης, πρατηρια παντου, χωρις να χασεις ολον τον αποθηκευτικο σου χωρο και χωρις να χρειαστεις αλλη αναρτηση, εσυ μπορεις να λες για φυσικο αεριο ενας λογικος ανθρωπος οχι.


Ποια θεωρείς εσύ λογική αυτονομία;;
Με μία δεξαμενή των 10 κιλών έχεις 200+ χλμ.
Εμένα για παράδειγμα μου φτάνει,, εφόσον θα έχουμε ανά 150 χλμ πρατήριο.
Στην αρχή του υγραεριου πόσα πρατήρια υπήρχαν;;
Άρα με μια δεξαμενή δε κλείνει το πορτ μπαγκαζ, και δεν χρειάζεται αμορτισέρ και ελατηρια που γράφεις..
Όταν θα πληρώνεις 4-5 ευρώ για 100 χλμ μπορείς να κάνεις και μία παραχώρηση στην αυτονομία,, δε μπορούμε να τα έχουμε κι όλα.
Στα νέα αυτοκίνητα, λεον οκταβια και γκολφ,, που έχουν αρκετή αυτονομία,, έχουν μικρότερο πορτ μπαγκαζ 100 λίτρα.
Τον κατσαπλια,, οι καταναλωτές θα τον αναγνωρισουν,, και θα τον αποφύγουν,, οι σωστοί εγκαταστατες να ψαχτειτε και να διαβάσετε,, να εκπεδευτειτε. Οι εταιρείες που συνεργαζεσται,, βγάζουν κιτ και για υγραέριο και για ΦΑ. Πείτε τους να σας εκπαιδευσουν.
Αλλά έτσι όπως τα γράφεις φίλε μου,, μου θυμίζεις,, τους μηχανικούς και της αντιπροσωπιες που κοροιδευαν αυτούς που έβαζαν υγραέριο,, και μετά από 1-2 χρόνια ξεκίνησαν να βάζουν και αυτοί.




οταν ερθει το "θα" που λες τοτε θα ειναι η ωρα να το συζητησουμε και οχι τωρα.
μπερδευεις αυτοκινητα που εχουν κατασκευαστει εξ αρχης για φ.α. τα οποια εχουν πολυ μικρο ρεζερβουαρ βενζινης και διαφορες αλλες εργοστασιακες παρεμβασεις για να δεχθουν τις δεξαμενες αεριου , με αυτα που πρεπει να γινει μετροπη πανω τους.
το που και π[ως θα εκπεδευτουμε εμεις το γνωριζουμε ηδη.
υστερα απο 5 χρονια υγραεριου ακομα οι καταναλωτες δεν εχουν αναγνωρισει τους κατσαπλιαδες πριν την εγκατασταση.

Re: Διατίθενται στην αγορά μετατροπές CNG;

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 10 Δεκ, 2014 15:32
από jimptsog
hlias έγραψε:
jimptsog έγραψε:
hlias έγραψε:λοιπον, για να εχεις μια λογικη αυτονομια θελεις 2 δεξαμενες, αρα 1ον ξεχνας το πορτμπαγκαζ, 2ον χρειαζεσαι ενισχυση στην πισω αναρτηση, 3ον σημερα εχεις ελαχιστα πρατηρια για να εξυπηρετηθεις, 4ον ο καθε κατσαπλιας (που τους διαλεγουν πολλοι λογο τιμης) μπορει με το υγραεριο κουτσα στραβα να τα βγαλει περα, αν του δωσεις να ρυθμισει και αβανς τοτε τον ηπιες σιγουρα, 5ον η τιμη εγκαταστασης ειναι πολυ μεγαλυτερη απο του υγραεριου (μην νομιζεις με την φαντασια σου οτι ακομα και τα εργατικα θα ειναι τα ιδια γιατι εχει περισσοτερες ωρες ασχολιας)
οταν σημερα εχεις και την εναλλακτικη του υγραεριου με πολυ χαμηλοτερο κοστος εγκαταστασης, πρατηρια παντου, χωρις να χασεις ολον τον αποθηκευτικο σου χωρο και χωρις να χρειαστεις αλλη αναρτηση, εσυ μπορεις να λες για φυσικο αεριο ενας λογικος ανθρωπος οχι.


Ποια θεωρείς εσύ λογική αυτονομία;;
Με μία δεξαμενή των 10 κιλών έχεις 200+ χλμ.
Εμένα για παράδειγμα μου φτάνει,, εφόσον θα έχουμε ανά 150 χλμ πρατήριο.
Στην αρχή του υγραεριου πόσα πρατήρια υπήρχαν;;
Άρα με μια δεξαμενή δε κλείνει το πορτ μπαγκαζ, και δεν χρειάζεται αμορτισέρ και ελατηρια που γράφεις..
Όταν θα πληρώνεις 4-5 ευρώ για 100 χλμ μπορείς να κάνεις και μία παραχώρηση στην αυτονομία,, δε μπορούμε να τα έχουμε κι όλα.
Στα νέα αυτοκίνητα, λεον οκταβια και γκολφ,, που έχουν αρκετή αυτονομία,, έχουν μικρότερο πορτ μπαγκαζ 100 λίτρα.
Τον κατσαπλια,, οι καταναλωτές θα τον αναγνωρισουν,, και θα τον αποφύγουν,, οι σωστοί εγκαταστατες να ψαχτειτε και να διαβάσετε,, να εκπεδευτειτε. Οι εταιρείες που συνεργαζεσται,, βγάζουν κιτ και για υγραέριο και για ΦΑ. Πείτε τους να σας εκπαιδευσουν.
Αλλά έτσι όπως τα γράφεις φίλε μου,, μου θυμίζεις,, τους μηχανικούς και της αντιπροσωπιες που κοροιδευαν αυτούς που έβαζαν υγραέριο,, και μετά από 1-2 χρόνια ξεκίνησαν να βάζουν και αυτοί.




οταν ερθει το "θα" που λες τοτε θα ειναι η ωρα να το συζητησουμε και οχι τωρα.
μπερδευεις αυτοκινητα που εχουν κατασκευαστει εξ αρχης για φ.α. τα οποια εχουν πολυ μικρο ρεζερβουαρ βενζινης και διαφορες αλλες εργοστασιακες παρεμβασεις για να δεχθουν τις δεξαμενες αεριου , με αυτα που πρεπει να γινει μετροπη πανω τους.
το που και π[ως θα εκπεδευτουμε εμεις το γνωριζουμε ηδη.
υστερα απο 5 χρονια υγραεριου ακομα οι καταναλωτες δεν εχουν αναγνωρισει τους κατσαπλιαδες πριν την εγκατασταση.


Η ώρα ήρθε και δεν το έχετε πάρει χαμπάρι,, άποψη μου πάντα...
Τα αυτοκίνητα που έχω αναφέρει με το εργοστάσιακο ΦΑ, έχουν κανονικό τεποζιτο 50 λίτρων, το ίδιο με το μοντέλα χωρίς ΦΑ.

Και αφου γνωρίζετε που θα εκπαιδευτητε,, στρωθητε στη δουλειά και στην εκπαίδευση,, ενημερωθητε για τις διαστάσεις, το βάρος και τη χωρητικότητα των δεξαμενών και με της παραγγελίες που θα γίνουν θα πέσουν οι τιμές.
Και εσείς θα δουλέψετε και ο καταναλωτής θα έχει μεγαλύτερο ακόμη όφελος με φθηνότερη ακόμη μετακίνηση.
Καλύτερα για εσάς να λέτε,, δε το εκπαιδευτικά ακόμη το ΦΑ, αλλά θα το μάθω, δώσε μου το χρόνο να ψαχτω,,, παρά να λέτε ένα σωρό ανουσιες δικαιολογίες...
Πάμε μπροστά,,,...

Re: Διατίθενται στην αγορά μετατροπές CNG;

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 10 Δεκ, 2014 17:26
από hlias
αν ολα αυτα που σου ειπα τα βλεπεις ανουσια τοτε αδερφε μου ας το αφησουμε εδω, ποιος ο λογος να παιρνεις μερος σε ανουσιες κουβεντες?

Re: Διατίθενται στην αγορά μετατροπές CNG;

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 10 Δεκ, 2014 17:48
από valsam
Ηλια να σου κανω μια ερωτηση,στην Βουλγαρια σημερα ποιες λες να ειναι οι περισσοτερες μετατροπες που γινονται σε αυτοκινητα,αυτες για υγραεριο η αυτες για φυσικο αεριο?
Και πες μου οι "φτωχοι" ακομη σε σχεση με μας γειτονες πως τα κατεφερνουν και ξεπερνανε ολα αυτα τα εμποδια που λες με αβανς αναρτησεις και κυλινδροκεφαλες?

Re: Διατίθενται στην αγορά μετατροπές CNG;

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 10 Δεκ, 2014 18:39
από valsam
2 δεξαμενες type 2 που ειχα ρωτησει εναν Κινεζο μου εδωσε τιμη 500 ευρω για τις 2 + μεταφορικα http://www.aliexpress.com/item/60L-Type ... 90061.html,αυτος βεβαια εστελνε με κουριερ και εξωφρενικη τιμη αλλα εχω φιλο στην Κινα που θα μπορουσε να τις στειλει με καραβι και κοστος ελαχιστο(φερνει κοντεινερ με ρουχα),αυτες οι 2 δεξαμενες εχουν συνολικο βαρος αδειες 100 κιλα και γεματες 116,εγω ειμαι 120 κιλα δηλ. ακομη και με τις βαριες δεξαμενες το βαρος δεν μου ακουγετε δα και κατι τοσο τρομερο ειναι σαν να εχω αλλον ενα valsam πισω δηλ.!
16 κιλα cng αντιστοιχει περιπου σε 24 λιτρα βενζινης ,αρα ενα αυτοκινητο που εχει 8-9 λιτρα καταναλωση την βγαζει 270-300 χλμ αυτονομια,ετσι δεν ειναι ?
500 ευρω η δεξαμενες ,βρε 600-700 λεω με αργα μεταφορικα και αλλα 2-300 κατοσταρικα για ελατηρια και αναρτησεις πισω για να μην κατσει το αυτοκινητο,μας κανουν η δεν μας κανουνν 1 χιλιαρικο το πολυ?
Εδω στο σαιτ της brc διαβαζω και πουθενα δεν λεει για μετατροπη της κεφαλης για να καιει φυσδικο αεριο μαλιστα λεει οτι και καλο κανει στο μοτερ "IS IT TRUE THAT CNG SYSTEM CAN DAMAGE THE ENGINE?
CNG system damages by no means the right engine working, on the contrary it extends its life."http://www.brc.it/en/cos-e-il-metano.asp!
Qgas μηπως σου ξεφυγαν αληθειες που καρατατε μυστικες και που ισχυουν και για το υγραεριο εκει που ειπες "Αλλο το εργοστασισκο αλλη η μετατροπη το εργοστασιακο εχει μελετη αλλη κυλυνδροκεφαλη"?
Μηπως λεω μηπως ισχυουν και για το υγραεριο το πρεπει να αλλαξουμε κυλιδροκεφαλι για να μην την παρουμε στα χερια οπως εγω(η ο αλλος αργα η γρηγορα)?

Re: Διατίθενται στην αγορά μετατροπές CNG;

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 10 Δεκ, 2014 21:45
από jimptsog
hlias έγραψε:αν ολα αυτα που σου ειπα τα βλεπεις ανουσια τοτε αδερφε μου ας το αφησουμε εδω, ποιος ο λογος να παιρνεις μερος σε ανουσιες κουβεντες?

Για χαρη της συζητησης και γιατι δεν εχουμε να χωρισουμε κατι,,,να παρω πισω τη λεξη ανουσιες,,,
Εσεις θα δεχτειτε την αποψη οτι πρεπει να δειτε με καλυτερο ματι το ΦΑ ;;
Οτι ειναι πιο οικονομικη λυση μετακινησης;;
Αν παμε στο παραδειγμα οτι καποιος θελει να παρει νεο αμαξι ,,,τι να παει να παρει,,με βενζινη,,με πετρελαιο ,,με υγραεριο η με φυσικο αεριο;;;

Re: Διατίθενται στην αγορά μετατροπές CNG;

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 10 Δεκ, 2014 22:02
από hlias
ακομα δεν υπαρχουν πρατηρια (για την αθηνα λεω) οταν θα εχουμε πρατηρια το ξανασυζηταμε.

Re: Διατίθενται στην αγορά μετατροπές CNG;

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 10 Δεκ, 2014 22:25
από jimptsog
hlias έγραψε:ακομα δεν υπαρχουν πρατηρια (για την αθηνα λεω) οταν θα εχουμε πρατηρια το ξανασυζηταμε.

Μα στην Αθηνα εχετε 3....
Τελος παντων φιλε μου,,,,οσοι μας διαβασουν ας βγαλουν τα συμπερασματα τους..για αυτο αλλωστε ειναι τα φορουμ..

Μολις βρηκα και αυτο εδω το λινκ,,,τωρα τελευταια διαβαζω αρκετα παρομοια λινκ...
Δε μπορω να θυμηθω να εχω διαβασει κατι παρομοιο για το υγραεριο ολα αυτα τα χρονια.
Χθες που περασα και απο την οπελ,,Μαρτιο Απριλιο θα ερθει το αστρα και το κορσα με φυσικο αεριο.

http://www.zougla.gr/automoto/article/t ... siko-aerio

Re: Διατίθενται στην αγορά μετατροπές CNG;

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 10 Δεκ, 2014 22:42
από hlias
θεωρεις αρκετα τα 3 πρατηρια στην αττικη για 5.000.000 κατοικους?

Re: Διατίθενται στην αγορά μετατροπές CNG;

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 10 Δεκ, 2014 23:17
από jimptsog
hlias έγραψε:θεωρεις αρκετα τα 3 πρατηρια στην αττικη για 5.000.000 κατοικους?


Oχι ,,αλλα καπως ετσι ξεκινησε και το υγραεριο...