Σελίδα 21 από 21

Re: "Υδρογονοκινηση"

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 05 Οκτ, 2013 08:19
από nikos1973
Qgas έγραψε:Συμβαινει να εχουμε ξηλώσει πανω απο 10 κιτ υδρογόνου .. και υδροξυν οπως λεγετε η άλλη έκδοση .. Το τελευταίο το είπε ένας γιατρός με ένα BMW x3 3.0 ... Με πολυ προσοχη και απαλό πόδι συνεχώς ρύθμιση των αμπερ εχουμε 8-10 % μάξιμουμ οικονομία που θα την είχαμε ετσι και αλλιώς με την δέουσα προσοχη .. Δουλευει καλυτερα σε παλιά πολυ τεχνολογικά μοτέρ απο 10 χρονια και πανω οπου φτάνει η οικονομία το 15 % σύμφωνα με φίλο σε Hyundai H1 .. Και μονο το καθαρό υδρογόνο αυτο δηλ που πετάει έξω το υδρογόνο !!

Ακριβώς έτσι είναι φίλε μου με τα έτοιμα κιτ που κυκλοφορούν στο εμπόριο.

Re: "Υδρογονοκινηση"

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 06 Οκτ, 2013 08:04
από manoliss
πριν 2 χρονια εψαχνα μεταξυ υγραεριο και υδρογονο.....ενας τυπος επανω στα γιαννενα μου ζητησε 750 ευρα για ενα πολυ καλο και ποιοτικο συστημα του ειπα οκ να το βαλουμε αλλα με συμβολαιο....δηλαδη θα φουλαρουμε το αμαξι με βενζινα θα παμε μεχρι πρεβεζα θα γυρισουμε να δουμε τι εκαψε με βενζινα θα κρατησουμε τη αποδειξη και τα χλμτρα και θα βαλουμε το συστημα θα παω μετα απο 1000 χλμμτρα για ελεγχο και θα ξανακανουμε το ιδιο πειραμα εαν βγαλει 30% τουλαχιστον μειωση καταναλωσης (που αυτος χτυπιοταν οτι τοσο ειναιη μειωση) οκ ολα καλ εαν δω κατω απο 30% θα το ξηλωσει και θα παρω τα χρηματα μου στο ακεραιο....φυσικα δεν δεχτηκε και εφυγα τρεχοντας...
γιατι πολλοι οταν τους εχεις συμφωνιτικο στο χερι το σκανε με ελαφρα πηδηματακια?
αρα αυτα που ελεγε ο τυπος ειναι πρασινα δαμασκηνα και ψιλες ελιες....

Re: "Υδρογονοκινηση"

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 07 Οκτ, 2013 21:17
από MK20G250AIR2
Άν ξοδέψουμε ένα ποσό ενέργειας και καταφέρουμε να παράξουμε μεγαλύτερο ποσό ενέργειας από αυτό που ξοδέψαμε, τότε λύσαμε το ενεργειακό πρόβλημα, όχι μόνον του πλανήτη, αλλά και όλου του σύμπαντος.
Αυτό ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ, με εξαίρεση την πυρηνική ενέργεια.
Άν γίνεται, τότε η φυσική πρέπει να γράψουμε από την αρχή την φυσική.

Re: "Υδρογονοκινηση"

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 11 Οκτ, 2013 09:46
από LPGas
Οι μόνοι που έχουν καταφέρει να πετύχουν οικονομία 10% max με συσκευές υδρογόνου είναι αυτοί που συνοδεύουν την εγκατάσταση με λ emulators οι οποίοι κοροϊδεύουν τον εγκέφαλο να μην κρατά στοιχειομετρικο λ=1, αλλά πιο φτωχό μίγμα της τάξης του 1,05-1,07. Δημιουργείτε δηλαδή ένα τεχνικό Lean burn σε όλο το εύρος των στροφών.
Σε έναν κινητήρα όμως που δεν είναι κατασκευασμένος για Lean burn λειτουργία η φθορά στο καπάκι και στην φλάντζα από τοπικές θερμοκρασίες έρχεται πολύ γρήγορα.