Qgas έγραψε:Στο Prins γίνετε και τα δυο μαζι φυσικο αεριο και υγραεριο μαζι
drspiros έγραψε:Qgas έγραψε:Στο Prins γίνετε και τα δυο μαζι φυσικο αεριο και υγραεριο μαζι
Και στο silverline;
fotisly έγραψε:μια δεν θα φτανει για φυσικο αεριο.θελει 2!!αλλα απο το να πουλησεις ενα αμαξι τσαμπα κ απο την στιγμη που δεν υπαρχει χρημα για αλλαγη με ντιζελ και τρειλορ βαζεις να τις κουβαλας
papoys έγραψε:Γνωρίζει κάποιος να μας πει τι παίζει με φυρικό αέριο και βαλβίδες.?
Είναι και σε αυτό το ίδιο ευαίσθητες όπως με το υγραέριο??
labros έγραψε:papoys έγραψε:Γνωρίζει κάποιος να μας πει τι παίζει με φυρικό αέριο και βαλβίδες.?
Είναι και σε αυτό το ίδιο ευαίσθητες όπως με το υγραέριο??
Είναι χειρότερα τα πράγματα γιατί είναι ακόμα πιο βραδύκαυστο από τη βενζίνη σε σχέση με το υγραέριο. Έτσι προκύπτει και το 20% της πτώσης στην ιπποδύναμη το οποίο το καθιστά σχεδόν απαγορευτικό (μαζί με το βάρος των δεξαμενών ) για μικρά αυτοκίνητα.
Επιστροφή στο Τι άλλο υπάρχει εκεί έξω;
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 8 επισκέπτες
|
|