από DaKancho » Κυρ 04 Μαρ, 2012 21:34
Μια μικρή παρένθεση στην αρχή, το μπουζί 3 δεν φαίνεται να έχει την ίδια ηλικία με τα υπόλοιπα, ή τουλάχιστον με το μπουζί 4 αφού τα 1 και 2 δεν είναι καλά εστιασμένα στη φωτογραφία. Αλλά μπορεί να είναι απλά θέμα φωτογραφίας και όχι η πραγματικότητα, όμως στη φωτογραφία φαίνεται μηδενική φθορά στο ηλεκτρόδιο, αντίθετα με τα άλλα 3 μπουζί.
Γενικότερα τώρα, για τα προσωπικά μου γούστα είναι πολύ άσπρα, αλλά δεν φαίνεται κάποιο ιδιαίτερο πρόβλημα με αυτά, επίσης είναι όλα στην ίδια ακριβώς κατάσταση (χρωματικά, με εξαίρεση την ένδειξη μη φθοράς στο μπουζί 3 που αναφέρθηκε παραπάνω), και πολύ καινούργια (αν και το οποιοδήποτε συνεργείο θα τα πετούσε για πλάκα, ώστε να τοποθετήσει νέα, χωρίς δεύτερη σκέψη).
Όμως, για να αξιολογήσουμε μπουζί μετά από μετατροπή σε κινητήρα χρειαζόμαστε συγκριτικά στοιχεία, δηλαδή φωτογραφίες των μπουζί πριν την μετατροπή που θα συγκριθούν με φωτογραφίες μετά τη μετατροπή (μιλάμε για τα ίδια μπουζί, όχι άλλα καινούργια μπουζί).
Σε περίπτωση που τα μπουζί φαίνονται πιο άσπρα από όσο περιμένουμε και υπάρχει υποψία (οριακού) λάθους θερμικής κλίμακας (εξ αιτίας της μετατροπής) τότε μπορούμε να δοκιμάσουμε μια κλίμακα ψυχρότερα μπουζί (ίδιο ακριβώς τύπο μπουζί, για να πάρουμε συγκριτικά στοιχεία).
Επίσης, οι φωτογραφίες είναι ακόμα πιο αξιοποιήσιμες όταν έχουν ληφθεί σε γωνία 45 μοιρών από πάνω, κρατώντας το μπουζί ανάποδα, έτσι φαίνεται περισσότερο μέρος του πορσελάνινου μονωτήρα, ο οποίος μας ενδιαφέρει όσο αφορά τη θερμική κλίμακα τουλάχιστον.
Συνοψίζοντας, δεν θα έχανα τον ύπνο μου με αυτά τα μπουζί, ενώ αν είχα χρόνο και διάθεση για έρευνα θα δοκίμαζα μια κλίμακα ψυχρότερα (αλλά ακριβώς του ίδιου κατασκευαστή και ίδιου τύπου), πάντα με μειωμένο διάκενο, εφόσον μιλάμε για υγραέριο.
Υπέρμαχος της άμεσης ποινικοποίησης της βλακείας. Συμπεριλαμβάνονται και οι επιδειξίες.