Εν αρχή ην η δεξαμενή διαμορφωμένη σε σχήμα ρεζέρβας ώστε να τοποθετείται στον χώρο που καταλαμβάνει ο εφεδρικός τροχός.
Η πλήρωση της δεξαμενής γίνεται μέσω του μπλε σωλήνα. Το στόμιό του τοποθετείται δίπλα στην τάπα της βενζίνης. Πριν φτάσει το καύσιμο στη δεξαμενή, φιλτράρεται. Για λόγους ασφαλείας η πλήρωση της δεξαμενής γίνεται στο 80%.
Το κύκλωμα του μαύρου σωλήνα διασφαλίζει τη σταθερότητα της πίεσης του υγραερίου. Τα αρχικά LPG σημαίνουν Liquefied Petroleum Gas.
Το κύκλωμα του πράσινου σωλήνα διασφαλίζει την έκχυση υγραερίου στους κυλίνδρους. Στα πιο εξελιγμένα συστήματα 5ης γενιάς το υγραέριο φτάνει σε υγρή μορφή μέχρι τα μπεκ ψεκασμού. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα τη βελτιστοποίηση της καύσης και τη βελτίωση της απόδοσης του κινητήρα σε σχέση με τη χρήση βενζίνης.
Διαβάστε όλο το άρθρο στο http://www.protothema.gr/car-and-speed/ ... ?aid=96693