LPGas έγραψε:Πρώτα θα βάλουν τέλη στα ποδήλατα και μετά στα υγραεριοκίνητα.
Οι πληροφορίες μου προέρχονται από αξιόπιστες πηγές, όπως τον βενζινά της γειτονιάς, τον κολλητό μου τον Νόντα που η κουμπάρα του δουλεύει καθαρίστρια στο υπουργείο οικονομικών και κάτι blogs με κίτρινα γράμματα.
gastheodorou1 έγραψε:Ως Κράτος είμαστε πολύ πίσω.
Πρόσφατα, όταν ανακοινώθηκε ο ''πράσινος δακτύλιος'' στην Αττική, δήλωσε η Αρμόδια του όλου εγχειρήματος πως μέσα σε αυτόν, επιτρέπονται υγραεριοκίνητα εργοστασιακά αλλά όχι διασκευασμένα.
Ζητήσαμε επίσημα ως εταιρία μια απάντηση, για ποιό λόγο θεωρούν πως ένα εργοστασιακό υγραεριοκίνητο είναι πιο ''πράσινο''
και οικολογικό από ένα ''διασκευασμένο'' και η απάντηση ήταν αφοπλιστική:
Τα διασκευασμένα υργαεριοκίνητα έχουν δυνατότητα διπλής καύσης ενώ τα εργοστασιακά κινούνται μόνο με υγραέριο!!!
Αυτή ήταν η επίσημη απάντηση!!!
Καταλαβαίνετε λοιπόν πόσο ενημερωμένοι είναι όσοι ορίζονται ως ''αρμόδιοι''.
Κάτι παρόμοιο ισχύει και για τα Τέλη Κυκλοφορίας.
Ενώ όσα αυτοκίνητα έχουν πρώτη ταξινόμηση από 11.2010 και μετά, τα τέλη καθορίζονται βάση ρύπων,
αν διασκευάσεις το αυτοκίνητό σου σε Υγραεριοκίνητο (και άρα μειώνεις τους ρύπους σου), δεν μειώνονται
τα τέλη σου διότι ''συνεχίζεις και έχεις την επιλογή να καις βενζίνη''!!!!
Βέβαια, για ποιο λόγο κάποιος που έχει Υγραέριο, να επιλέγει να καίει βενζίνη, ακόμη δεν μας το είπανε,
αλλά αναμένουμε και για αυτό μια εξίσου αφοπλιστική απάντηση...
chrisd έγραψε:Και εγω νομιζα οτι τα υγραεριοκινητα δεν θα πληρωσουν τελη μεχρι το 2018
Επιστροφή στο Φορολογικά θέματα
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 15 επισκέπτες
|
|