hlias έγραψε:Πρόσφατα, όταν ανακοινώθηκε ο ''πράσινος δακτύλιος'' στην Αττική, δήλωσε η Αρμόδια του όλου εγχειρήματος πως μέσα σε αυτόν, επιτρέπονται υγραεριοκίνητα εργοστασιακά αλλά όχι διασκευασμένα.
Βεβαίως κ υπάρχει αφοπλιστική απάντηση. Το ενδεχόμενο να βάλει κάποιος υγραέριο στο σούπερ ντουπερ τζιπ του των 3ών, 4ων λίτρων μόνο κ μόνο για να έχει φοροελατρύνσεις, αυτό δεν έχει περάσει σε κανενός το μυαλό ? Πρέπει να είστε Αϊνστάιν για να καταλάβετε ότι αν κάποιος πάει στον τελευταίο μάστορα κ βάλει σύστημα με 400-500-600 ευρώ μπορεί μετά να εισέρχεται στον δακτύλιο ελεύθερα κ να πληρώνει χαμηλότερα τέλη κυκλοφορίας ? Η χρήση υγραερίου ΔΕΝ ΕΊΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΉ. Και αυτό μπορεί κάποιος να το εκμεταλλευτεί. Εάν κάποιος δεν επιθυμεί να κινείται με υγραέριο, είτε γιατί φοβάται την μακροχρόνια φθορά του κινητήρα του, είτε γιατί έχει οικονομική άνεση να χρησιμοποιεί βενζίνη, είτε γιατί κάποιος κάπου κάποτε είχε ένα σοβαρό πρόβλημα... τότε αυτός ο "κάποιος" θα το έβαζε χωρίς να το χρησιμοποιεί, κάνοντας απόσβεση με πλάγιο τρόπο. Μειωμένα τέλη, ελεύθερο δακτύλιο κ δε ξέρω γω τι άλλο.
Καταλαβαίνετε τώρα τον λόγο ?
Στάλθηκε από το HTC Desire HD A9191 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2
1. αυτος με το σουπερ ντουπερ τζιπ μπορει καλλιστα να το εχει παρει με εργοστασιακο υγραεριο.
2. στα πρατηρια ποιο πολλα επαγγελματικα και μετα μεσσαιου και μικρου κυβισμου αυτοκινητα βλεπω, παρα μεγαλα τζιπ. οι πιο πολλοι με τα μεγαλα τζιπ, εχουν καταθεσει πινακιδες αρκετο καιρο τωρα.[/quote]
Δε σου λέω τι γίνεται στην πραγματικότητα, σου λέω τι πρόκειται να γίνει αν θεωρηθούν τα υγραεριοκινητα υβριδικά ή οτιδήποτε άλλο. Αν υπήρχε αυτή η τρύπα πίστεψε με οι περισσότεροι θα το έκαναν. Και δεν θα κατέθεταν πινακίδες.
Στάλθηκε από το HTC Desire HD A9191 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2