όταν προσπερνάμε, έχουμε πάντοτε στο νου μας ότι πολλά μπορεί να πάνε στραβά και γι αυτό απαγορεύονται οι ριψοκίνδυνες προσπεράσεις.
Οταν οι προσπεράσεις γίνονται με ασφάλεια (δηλ. το τρίπτυχο ΟΡΑΤΟΤΗΤΑ ΑΠΛΕΤΗ για το ποιος έρχεται απο το άλλο ρεύμα - ΧΩΡΟΣ άπλετος ώστε να μη χρειάζεται να περνάμε στο πόντο το προπορευόμενο όχημα - διαθέσιμη ισχύ ώστε η προσπέραση να ολοκληρωθεί πολύ γρήγορα) τότε φίλοι υπάρχει πάντοτε και το φρένο προκειμένου με ένα τσίμπημα του να ξαναβρεθούμε απο εκεί που ξεκινήσαμε να προσπερνάμε.
Οπότε και αντλίες να καούν, και διακοπές να συμβούν .... θα είναι όλα καλά.
Τα προβλήματα ξεκινάνε όταν κάνουμε τους οδηγούς αγώνων....τρομάρα μας!!
Εχετε δει ποτέ οδηγό πραγματικά γρήγορου αυτοκινήτου να κάνει μ@λ@κίες στο δρόμο;
εγω όχι... στα κοντά 22 χρόνια που οδηγώ.
Αντιθέτως... τις μ@λ@κίες τις κάνουν όλοι οι υπόλοιποι που θένε να είναι δήθεν
γρήγοροι με τα μπρίκια τους, βελτιωμένα ή όχι.
Αρα... δε θα πάμε στον Αγιο αμα αργήσει να γυρίσει απο βενζίνη σε υγραέριο και το ανάποδο.
Απο άλλη αιτία θα έχουμε πάει!