LPGas έγραψε:Δεν βρίσκουμε κανένα λόγο τοποθέτησης του παραπάνω προϊόντος για πολλούς λόγους:
• Καταπόνηση της πολλαπλής με extra 4 τρύπες.
Ελάχιστα η διάμετρος τους είνσι 3 mm
• Extra κόστος κατά την εγκατάσταση
20 € διαφορά απο την τιμη του συστήματος λιπανσης ...
• Extra σωληνάκια και εξαρτήματα στον κινητήρα που αυξάνουν την πιθανότητα κάτι να χαλάσει
Δύσκολο πολυ ποιοτικό υλικό εχει γερμανική πιστοποίηση δεν εχει χαλάσει κανένα αν εχει τοποθετηθεί σωστά.
• Μεγαλύτερος κίνδυνος να χαλάσει ο ρυθμιστής της λαδιέρας, να πέσει μεγάλη ποσότητα λαδιού στον κινητήρα και να χαλάσει ο καταλύτης, ο οποίος στα νέας τεχνολογίας αυτοκίνητα κοστίζει από 1.000 αρικο και πάνω.
Μηδαμινος αν ξέρει ο εγκαταστατης να τοποθετει σωστά το κιτ δεν εχει ανεξέλεγκτη ροη λόγω αντεπιστορφης βαλβίδας - κόντρας
• Αυξάνεται η πιθανότητα ο μηχανικός που το συντηρεί να δυσκολευτεί στην συντήρηση του αυτοκίνητου λόγο των extra εξαρτημάτων
Αν ξέρει ο εγκατέστατης να τοποθετεί καμια περίπτωση να ενοχλήσει το μηχανικό που συντηρεί το αυτοκίνητο είνσι ελάχιστου όγκου ο διακλαδωτής και παρέχει τη σωστοτερη λιπανση βαλβιδων..
.
• Τίποτα δεν εξασφαλίζει την ισόποση κατανομή του πρόσθετου λαδιού από τη στιγμή που η ροη είναι φυσική. Το υγρό ακολουθει πάντοτε την εύκολη διαδρομή όταν η ροη του είναι φυσική, οπότε μπορεί ένα σωληνάκι να τραβά πάντοτε μεγάλο ποσοστό πρόσθετου
Μήν γράφουμε οτι θελουμε αν δε γνωρίζουμε το προϊόν .. Εχει διακλαδωτη ελεγχόμενης ροής...
• Από τη στιγμή που η ροη εξαρτάται από την υποπίεση, όταν ο κινητήρας φορτίζεται, και η υποπίεση «μικραίνει» τότε εκχύνεται λιγότερο πρόσθετο, γεγονός που είναι εντελώς αντίθετο με την απαίτηση του κινητήρα τη δεδομένη στιγμή.
Δεν λειτουργεί βάση του φορτίου αλλα δρα προσθετικά δημιουργώντας ένα φιλμ προστασίας των βαλβιδων
• Άμεσο αποτέλεσμα είναι η λίπανση να είναι λίγη στα μεγάλα φορτία του κινητήρα, και υπερβολική στο ρελαντί, γεγονός που καθιστά τη λειτουργία του συστήματος αντισυμβατική.
Δρα οπως αναφέρθηκε προσθετικά δεν δρα την δεδομένη στιγμη φορτίου η ρελαντι ...
• Από τη στιγμή που υπάρχει η τεχνολογία της ηλεκτρονικά ελεγχόμενης αυτολίπανσης με βενζίνη (BRC VSR System), όλα τα παραπάνω είναι παρωχημένες λύσεις που μας γυρίζουν πολλά χρόνια πίσω, στην εποχή τον ταξί.
hlias έγραψε:στις βαλβιδες εξαγωγης που ειναι και οι πιο προβληματικες, με ποιον τροπο δημιουργει το φιλμ προστασιας, κατα την καυση δεν καιγεται και το λαδι? αν ναι πως προστατευει τις βαλβιδες εξαγωγης? αν οχι που καταληγει το ζωντανο λαδι?
ψεκασμος βενζινας υπαρχει και στο ρελαντι με κυκλους λειτουργιας, δεν ειναι αποτελεσματικος?
υπαρχουν XTRAIL με αρκετες χιλιαδες χιλιομετρα χωρις λαδιερα, χωρις επεμβαση στον προκαταλυτη της μανας τους και γραφουν ακομα χιλιομετρα.
πιστευεις οτι η πιστοποιηση R67 που επιβαλλεται στην Ελλαδα ειναι ελλειπης σε θεμα ασφαλειας και αν ναι σε ποιον τομεα?
Qgas έγραψε:hlias έγραψε:στις βαλβιδες εξαγωγης που ειναι και οι πιο προβληματικες, με ποιον τροπο δημιουργει το φιλμ προστασιας, κατα την καυση δεν καιγεται και το λαδι? αν ναι πως προστατευει τις βαλβιδες εξαγωγης? αν οχι που καταληγει το ζωντανο λαδι?
ψεκασμος βενζινας υπαρχει και στο ρελαντι με κυκλους λειτουργιας, δεν ειναι αποτελεσματικος?
υπαρχουν XTRAIL με αρκετες χιλιαδες χιλιομετρα χωρις λαδιερα, χωρις επεμβαση στον προκαταλυτη της μανας τους και γραφουν ακομα χιλιομετρα.
πιστευεις οτι η πιστοποιηση R67 που επιβαλλεται στην Ελλαδα ειναι ελλειπης σε θεμα ασφαλειας και αν ναι σε ποιον τομεα?
Ηλία η JLM εχει διάφορα τεστ με και χωρις λιπανση οπως κα η Prins , το λιπαντικό εχει συγκεκριμένη φόρμουλα προστασίας αλλα δεν λύνει τα πάντα πχ ένα φτωχο μείγμα η ένα κακορυθμισμενο αυτοκίνητο, γενικα όμως με σωστη χρήση του λιπαντικού ή μειώνονται σημαντικά τα θέματα με τις κλειστές βαλβίδες. Το λιπαντικό εχει ολική καύση στον κυλινδρο και δεν αφήνει κατάλοιπα. Οι κύκλοι ψεκασμού βενζίνης στο ρελαντι αν είνσι σε ποσοστό 30 % του συνολικού καυσίμου ναι σε λιγότερη ποσότητα δεν κερδίζεις κάτι. Αυτο που σίγουρα δουλεύει είνσι κατω απο τις 1000 στροφές να γυρνά βενζίνη.
Η πιστοποίηση R67 είνσι για τις χώρες της Ασίας άντε της ανατολικής Ευρώπης για αυτο δεν περνάνε τα δικά μας αυτοκίνητα στα ΚΤΕΟ της Ευρώπης .. Πχ το 80 % των δεξαμενών που χρησιμοποιούμε στην Ελλάδα δεν έχουν πιστοποίηση στην Ευρωπη, οι σωληνώσεις οι βάσεις τα ηλεκτρονικά τα μπεκ τζίφος... Θέλουν R115 πράγμα που εκτοξεύει τη τιμη του κιτ στα 2 και χιλιαρικα για ένα 4 κυλινδρο πλησιάζοντας τις τιμες της Γερμανίας και της Oλλανδιας δεν σου κανε εντύπωση οτι το Prins Silverline δεν κυκλοφορει στην Γερμανία την Ολλανδία το Βέλγιο την Γαλλία κτλ ; Αλλα ευρέως στην Ελλαδα την Τουρκία την Πολωνία και τις ασιατικές χώρες ; Το R115 kit εχει δεξαμενη 4 παροχών βάσεις και σωληνώσεις R115 διάφορα υλικά προστασίας γεμίζει με flexible παροχη 18 mm ( σχεδόν γεμίζει στο 1/3 του χρόνου με τις πολυβαλβίδες ) και συνήθως κλειδωμένα χαρτογράφηση για θέματα ρύπων...
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες
|
|