LPGas έγραψε:Πολύ ενδιαφέρον project!
Συνολικά πόσο βάρος έχει παραπάνω το αυτοκίνητο με τις 2 μπουκάλες γεμάτες και όλα τα εξαρτήματα που τοποθετηθήκαν?
Με το φυσικό αέριο, υπάρχει πτώση ιπποδύναμης?
Ως εγκαταστάτης γνωρίζεις πως το βάρος ενός κιτ είναι ασήμαντο σε σύγκριση με το μέσο αυτοκίνητο. Ότι αφορά τη δεξαμενή (το επίμαχο κομμάτι του συστήματος ) ,αν φύγουμε από τον παραλογισμό του παρελθόντος (μεγάλες δεξαμενές ) και αν πάμε στα 35 lt πραγματικά lpg τότε και πάλι η διαφορά είναι ελάχιστη.
Γιατί αφαιρέσαμε ένα τροχό με σιδερένια ζάντα 10-15 kgr και καμιά 20 kgr βενζίνη (γιατί δεν θα το έχουμε και φουμαρισμένο ) = 30-35 klg
και προσθέσαμε 10 kgr δεξαμενή + 20 kgr lpg + 0.5 kgr kit επισκευής = 30-35 kgr
Το αποτέλεσμα Χ
Στο CNG τώρα οι δεξαμενές είναι διάφορων ποιοτήτων.
Μεταλλικές - Μεικτές -Συνθετικές.
Εμείς χρησιμοποιήσαμε αυτή που βρήκαμε πιο εύκολα (και φθηνότερη) που είναι 65 lt και ζυγίζει περίπου στα 50 kgr. Τη γεμίσαμε με 15 kgr CNG στα 210 bar πιστεύω ότι θα πάρει λίγο περισσότερο στα επόμενα γεμίσματα.
Άρα το έχτρα βάρος είναι περίπου 70 kgr και όπως βλέπεις και στις φωτογραφίες ορθά κατανεμημένο .