Στο c4 με 1.6 NFU κινητήρα δεν χρειάζεται ψεκασμος βενζίνας δουλεύει σε όλο το φασμα των στοφών 100% αέριο.
Και με ένα απλο OBD σύστημα το αυτοκίνητο λειτουργει σωστα με αέριο.
Έβαλα BRC P&D διότι ήθελα την σταθερότητα της BRC και την ακριβεια των μπεκ της. Δεν είναι τυχαίο ότι τα μπλε μπεκ (Normal type A με MB1200 είναι για 20Κw και το όχημα μου είναι 80Kw (4*20Kw) . Δηλαδη μελετημένα πάνω στο κινητηρα μου.
Και το CNG πάλι πανω σε αυτον τον κινητήρα έγινε ( normal type A με Zenith 2500 πάλι 20Kw)
Ο 1.6 NFU της citroen είναι reference για την BRC.