από tedd » Παρ 27 Μαρ, 2015 17:59
Φιλε, πέρα απο το οτι συμφωνω με την αποψη σου για την τιμη τους οποιους τους θεωρω ΚΛΕΦΤΕΣ για το θεμα της ποσοτητας που εβαλε δεν νονιζω και ΔΕΝ θελω να πιστεψω οτι υπάρχει και θεμα με πειραγμενες αντλιες.
Το να τυχει να παρει παραπανω υγραεριο μπορει να οφειλετε και σε αλλους παραγοντες γιατι 10-15% δεν ειναι και λιγο και ειναι πολυ διακινδυνευμενο καποιος να εχει τοσο πειραγμενες τις αντλιες.
Λογοι που μπορει να πηρε παραπανω ειναι να πηγες εντελως αδειος ισα λιγο πριν γυρισει σε βενζινη σε σχεση τι αλλες φορε που γεμιζες, να υπαρχει κλιση στο εδαφος οποτε αναλογως απο ποια μερια εισαι να γεμισεις λιγο παραπανω ή λιγοτερο ή η αντλια να ειχε μεγαλυτερη πιεση ουτως ωστε να μην εκλεισε η βαλβιδα οταν εφτασε στο οριο του 80%.
Αν τελικα σε "εκλεψε" θα μπορεσεις να το καταλαβεις οταν σβησει το πρωτο λαμπακι και δεις στα ποσα χιλιομετρα σου εσβησε και το συγκρινεις με τα ποσα χιλιομετρα ειχες κανει τις αλλες φορες οταν εσβηνε το 1ο λαμπακι.
Σε αυτον που βαζω συνηθως εχει καποια κλιση το εδαφος και αναλογως με πως και που θα σταματησεις η κλιση αυτη μεγαλωνει η μικραινει, σε εμενα συνηθως το πρωτο λαμπακι σβηνει στα 50-70 χιλιομετρα αναλογως τις διαδρομες που κάνω, την τελευταια φορα μου εσβησε στα 110 χμ και αυτο οφειλεται καθαρα στο οτι γεμισε παραπανω, κακως βεβαια καθως το 20% κενο ασφαλειας εγινε 10% ή και λιγοτερο.
Περιμενουμε να μας πεις τελικα στα ποσα χιλιομετρα εσβησε 1ο λαμπακι για να δουμε αν τελικα οντως υπαρχει θεμα.
Nissan Almera Mk II (N16) 1497cc
BRC Sequent 24