lovatoman έγραψε:Ξεθαβω το θέμα γιατί θέλω να ασχοληθω λιγάκι με την ρύθμιση του υγραερίου στο getz.
Λοιπόν, έχω διαβάσει αρκετά σχετικά με τα fuel trims αλλά έχω αρκετές απορίες στο θέμα του χάρτη στο υγραέριο. Συγκεκριμένα:
α)Οι τιμές(150, 220, 190 κτλ ) στο χάρτη τι αντιπροσωπεύουν (στο Lovato τουλάχιστον)? Είναι διορθώσεις του καυσίμου ( δηλαδή STFT)?
β)Τα ms των injectors που εχουμε στην μια στηλη αντιπροσωπεύουν το φορτίο του κινητήρα ?
Και γενικότερα:
1)Πως κάνουμε την "τέλεια" ρύθμιση? Ξεκινάμε με το autocalibration και μετά με βάση ποια λογική αρχίζουμε και προσθέτουμε-αφαιρουμε στον χάρτη?
2)Εδώ τι ρόλο παίζει ή πίεση του πνεύμονα και το άνοιγμα των ακροφυσίων?
3)Εφόσον ένα αμάξι έχει σύνδεση με την obd ή εστω τον λάμδα(το δικό μου δεν έχει) αυτές οι τιμές δεν προσαρμόζονται? Για ποιο λόγο να το σκαλισουμε?
4)Ο κινητήρας δουλεύει στην επιτάχυνση σε open-loop, σωστά? Εκεί χρησιμοποιεί τις τιμές του χάρτη ή όχι?
Ρωταω πολλά μαζεμένα αλλά οποία απάντηση ευπρόσδεκτη!
lovatoman έγραψε:Ευχαριτω παααααρα πολυ και για το ΠΜ και για την απαντηση. Ειναι μια καλη αρχη για να σας "πριξω" περισσοτερο με τις αποριες μου.
Οι αποριες μου δεν αφορουν μονο το getz. Ειναι πιο γενικες και εχουν προκυψει απο το διαβασμα μεσα και εξω απο το φορουμ.
β)Στο χαρτη εχουμε στον καθετο αξονα τα Times inj. (σε ms) της βενζινης. Αυτα τι μας δειχνουν? Εγω το αντιλαμβανομαι σαν μια ενδειξη του φορτιου(load) του κινητηρα (π.χ. σε μια ανηφορα θα εχουμε πολλα ms ψεκασμου σε σχεση με την ευθεια) ή λεω κουταμαρες?
-Βλεποντας βιντεακια τα ms της βενζινης ειναι αρκετα πιο χαμηλα απο του υγραεριου, σχεδον υποδιπλασια. Αυτο απο που προκυπτει?
-Επισης μειωνοντας το μιγμα (αυτο τον συντελεστη Κ), μειωνουμε ουσιαστικα τον χρονο ψεκασμου (δηλαδη τα ms) ή κατι αλλο?
2)Επομενως η πιεση χρεαζεται αυξηση οταν η παροχη καυσιμου δεν μπορει να καλυψει του ψεκασμου των μπεκ? Στην αναποδη περιπτωση τι γινεται?
Τα ακροφυσια αμα ειναι πιο μικρα καταλαβαινω οτι δεν υπαρχει σωστη ροη του καυσιμου αλλα αμα ειναι πιο μεγαλα πιο ειναι προβλημα μας εφοσον εχει γινει σωστη ρυθμιση του χαρτη?
3)Ξανακανω την ερωτηση: Στην obd ή και σε απλο συστημα με συνδεδεμενο τον Λαμδα δεν θα επρεπε ο χαρτης να προσαρμοζεται μονο του??
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Google Adsense [Bot] και 16 επισκέπτες
|
|