LPGas έγραψε:Όχι, δεν φταίει το υγραέριο σε καμία περίπτωση. Τα συμπτώματα από κακής ποιότητας υγραέριο δεν είναι αυτά.
Αυτό που συμβαίνει και στα 2 αυτοκίνητα είναι ο σχηματισμός πάγου LPG κατά την έκχυση του μέσα στην πολλαπλή. Έπειτα από αρκετή συσσώρευση πάγου, το κομματάκι σπάει, πέφτει μέσα στο κύλινδρο με άμεσο αποτέλεσμα το μπούκωμα – κλότσημα που αισθάνεται ο οδηγός.
Οι 2 κύριοι λόγοι που μπορεί να συμβαίνει αυτό είναι:
1) Λάθος τρύπημα ή λάθος γωνιά έκχυσης του υγραερίου στην πολλαπλή
2) Ελαττωματικό ή κατεστραμμένο σωληνάκι έκχυσης υγραερίου.
Δυστυχώς στον υγρό ψεκασμό για να ελεγχτούν τα παραπάνω πρέπει να βγει ξανά έξω η πολλαπλή και να γίνει προσεκτικός οπτικός έλεγχος και να διορθωθεί το λάθος.
Ευχαριστω για τις απαντησεις
ειναι πολυ σωστες οι παρατηρησεις σου και θα πω να το κοιταξει.
Το θεμα με αυτα που μου ειπες ειναι οτι στο γενικο σερβις που ειχα κανει τον ιανουαριο και του το ειχα αναφερει για τα κοψιματα, ελυσε την πολλαπλη για να ξαναελεγξει τις τρυπες και τα σωληνακια(ημουνα μπροστα οταν το εκανε)
οποτε αφου τα τσεκαρε μπορει να πηγε και εκει το μυαλο του.
βαζω απο 2-3 πρατηριουχους αεριο.
θα προσπαθησω να βαζω 2-3 φορες μονο απο εναν μεχρι να βρω αυτον με το καλυτερο μειγμα.
αλλα το προβλημα ειναι και με καθε ανεφοδιασμο που κανει και αυτος μπορει να του φερνουν και αλλο μειγμα-ποιοτητα.
Αντε να δουμε
κ κατι τελευταιο lpgas
μπορει να δημιουργησει κανενα προβλημα αυτο με τον παγο στις βαλβιδες η πουθενα αλλου η απλα θα εχω κοψιματα?