Όσο για το reference το 2007 στο "10° Metanauto - Bologna" με αυτον τον κινητήρα του C4 πήγε η BRC.
http://www.brc.it/it/gallery.asp?anno=2007&gallery=19
Τι υποχρεος και πουτσες μπλε ΔΕΝ χρειάζεται να λες τετοια λόγια σε μενα
tripas έγραψε:Όσο για το reference το 2007 στο "10° Metanauto - Bologna" με αυτον τον κινητήρα του C4 πήγε η BRC.
http://www.brc.it/it/gallery.asp?anno=2007&gallery=19
Τι υποχρεος και πουτσες μπλε ΔΕΝ χρειάζεται να λες τετοια λόγια σε μενα
tripas έγραψε:Φίλοι μου θα θελα την συνεισφορά σας και την εμπειρία σας στο ζήτημα της ευπάθειας της αντλίας βενζίνης στο C4 με LPG.
Μετά από πόσα χιλιόμετρα με LPG σας χάλασε, πόσα χιλιόμετρα έχει συνολικά το αυτοκίνητο σας και τι σύστημα φοράτε κλπ?
Το ρωτώ αυτο διότι είμαι ήδη κατοχος ενος c4 1.6NFU 2008 με LPG μόνο 16.000Km συνολικά 71.000km kai BRC plug&Drive. Δεν έχω κάποιο θέμα προς το παρόν αλλά να έχουμε μια ιδέα τι να περιμενουμε.
NickSt έγραψε:Επειδή δεν γνωρίζω απο πρόσθετα , είχα την εντύπωση ότι το παραπάνω είναι πρόσθετο για Lpg !!!
Ok ,σίγουρα κάτι παραπάνω ξέρεις για τη χρησιμότητα του αφου το δουλεύεις , σε ευχαριστώ και πάλι .
Εγώ πάντως , πρίν βάλω υγραέριο είχα φουλάρει σε ένα βενζινάδικο επαρχιακό , με ξεπάτωσε στις διακοπές και στα σβησίματα , με αποτέλεσμα να ανοίξει ο μηχανικός μου και να βρεί μέσα μισό τεπόζιτο ...νερό !!!
Το κατέβασε και εκτός απο το νερό το τι "παππάδες" είχε μέσα δεν περιγράφεται !!!
Από τότε έχω ανοίξει και καθαρίσει άλλες δυό φορές για να έχω το κεφάλι μου ήσυχο..
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης
|
|