Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

Λάδια Μηχανής

Αέριος ή υγρός ψεκασμός; Ποιο σύστημα να επιλέξω για μεγάλου κυβισμού κινητήρες; Τα Turbo δουλεύουν με υγραέριο; Σύστημα λίπανσης βαλβίδων

Re: Λάδια Μηχανής

Δημοσίευσηαπό referravag » Δευτ 05 Δεκ, 2016 02:38

Μα ποιος είπε ότι βάζουμε λάδι από το βαρέλι του μηχανικού; Πως υπέθεσες κάτι τέτοιο... Άλλο πράγμα το "μου πρότεινε ο μηχανικός μου αυτά τα λάδια και απ' όταν τα έβαλα σώθηκα" που μπορεί να σημαίνει ότι τα αγόρασα και πήγα και μου τα έκανε την αλλαγή και άλλο πράγμα "μου έβαλε ο μηχανικός μου τα τάδε λάδια που φέρνει στο μαγαζί του...". Φυσικά και δεν βάζουμε ότι μας πλασάρουν οι μηχανικοί άντε έτσι... Εγώ προσωπικά τα αγοράζω από άλλο νομό τα ανταλλακτικά μου για service από κατάστημα που έχει και e-shop και ο οποίος είναι από τους επίσημους μεταπωλητές της Liqui Moly... Έχει και άλλες εταιρείες επώνυμες όπως τα Motul και τα Eneos που αναφέρθηκαν. Τα τελευταία 2+ χρόνια τα πηγαίνω μόνος μου όλα τα ανταλλακτικά που χρειάζομαι για τα service... Να 'ναι καλά το T e c Do c που έχει φοβερή βάση δεδομένων ανταλλακτικών και μπορώ να τα διασταυρώνω με τους κωδικούς που βρίσκω και online... Πριν 2 χρόνια αν θυμάμαι καλά, μπροστινά τακάκια και δισκόπλακες για το Peugeot, τα πήραμε από mister-auto.gr καθώς έβγαιναν στα μισά λεφτά μαζί με τα μεταφορικά απ' ότι μας τα έδινε εδώ η Bosch. Σε 3 μέρες τα είχαμε παραλάβει με express από Βέλγιο και όλα άψογα... Είναι εύκολο να αναζητήσει κανείς ποιοτικά προϊόντα σε χαμηλές τιμές online και κατά πολύ ανώτερα από τα προϊόντα των Lidl...
Εγώ προσωπικά με το αυτοκίνητο 3 πράγματα δεν τσιγκουνεύομαι... Λάδια, φρένα και λάστιχα... Από εκεί και πέρα καθένας βάζει ότι κρίνει καλύτερο ανάλογα με την οικονομική του κατάσταση και φυσικά τις προτεραιότητές του... Όταν ένα λάδι κοστίζει 3€/L, όσα χιλιόμετρα απροβλημάτιστα και να έχει ένα αυτοκίνητο με αυτό, σε καμία περίπτωση δεν το κάνει ισάξιο με ένα λάδι που κοστίζει γύρω στα 10€/L όπως τα Motul και τα ENEOS που αναφέρθηκαν πιο πάνω και σε καμία περίπτωση το αυτοκίνητο δεν θα δουλεύει το ίδιο καλά με ένα λάδι των 3€ όπως με ένα λάδι των 10€... Και το γνήσιο της GM το dexos2 φίλε μου το βρίσκω με 23€/5L. Με το γνήσιο GM όμως, το δικό μου που είναι diesel, κάνει σαν να σπάει κόκαλα. Με το αντίστοιχων προδιαγραφών Liqui Moly που βάζω τα τελευταία 2 χρόνια δουλεύει σχεδόν σαν βενζίνη... Στην τελευταία αλλαγή έριξα και κεραμικό πρόσθετο λαδιού το οποίο χρειάζεται άλλο τοπικ για να το πιάσουμε... Δεν υπάρχει σύγκριση με τα γνήσια λάδια της GM. Τι σημαίνει αυτό θα μου πεις; Θα μου πεις ξέρω ταξιτζή με 1.000.000 χλμ με GM λάδι που δεν έχει πάθει το παραμικρό... Ναι δεν διαφωνώ... Ούτε εγώ έπαθα κάτι όσο το χρησιμοποιούσα ούτε και είπα ότι όποιος βάζει φθηνό λάδι θα πάθει οπωσδήποτε ζημιά. Όμως η διαφορά είναι εμφανής στη λειτουργία του κινητήρα τόσο ακουστικά στο ρελαντί όσο και οδηγικά όπως και σε κατανάλωση όπου έχω κερδίσει +100χλμ σε κάθε γέμισμα απ' όταν άλλαξα σε Liqui Moly... Κάτι αντίστοιχο παρατηρεί και ο φίλος Αντώνης με το Motul με την κατανάλωση και το δούλεμα του κινητήρα... Οπότε θεωρώ εντελώς άτοπη τη σύγκριση του ενός λαδιού με το άλλο...

Όπως είπες και δεν νομίζω ότι υπάρχει λόγος για αμφισβήτηση σε αυτό, είναι μια τίμια λύση για κάποιον που δεν μπορεί να διαθέσει χρήματα για ένα καλό λάδι όταν δεν περισσεύουν χρήματα. Σεβαστό και συμφωνώ μαζί σου σε αυτό. Όταν υπάρχουν σημαντικότερες καθημερινές ή όχι ανάγκες και δεν περισσεύουν χρήματα αναγκάζεσαι να κάνεις θυσίες... Τέλος για το φίλτρο λαδιού εννοείται ότι σε κάθε αλλαγή καλό είναι να αλλάζεται παρέα με το λάδι... Προσωπικά πάντα το αλλάζω με τα λάδια. Βάζω MANN. Δεν έχω κανένα πρόβλημα με αυτά οπότε συνεχίζω με αυτά. Ίσως δοκιμάσω τα Hengst την επόμενη φορά τα οποία μου έχουν πει ότι έχουν ίσως την καλύτερη προσοχή και ποιότητα στο φινίρισμα και την κατασκευή τους... Το σώμα του φίλτρου πετρελαίου επίσης που το είδα στο τελευταίο service, γράφει Hengst πάνω του. Θα δούμε. :)

Φιλικά!
Peugeot 207 1.4 VTi
Citroën C4 1.4
KIT: BRC P&D MY10
Petrol Rst: LPGTECH EmuTECH Pb-Level-02
referravag
 
Δημοσιευσεις: 441
Εγγραφή: Τετ 15 Οκτ, 2014 03:15

Re: Λάδια Μηχανής

Δημοσίευσηαπό labros » Δευτ 05 Δεκ, 2016 11:04

+ 100 χλμ σε κάθε γέμισμα από αλλαγή λαδιού!! Παλιότερα μας έλεγες για διαφορά συν σε χλμ στο υγραέριο γιατί χρησιμοποιούσες βενζίνη vpower. Μου ακούγεται πολύ υπερβολικό μέχρι του σημείου να ξεπερνά υους νόμους της φυσικής. Νομίζω πως είσαι πολύ υπερβολικός στις μετρήσεις σου και στο πως αντιλαμβάνεσαι γενικά διαφορές στον ήχο και σε άλλα. Διαφορές στον ήχο θα έχεις και από αλλαγή σε φθηνό λάδι μόνο και μόνο γιατί έβαλες καινούργιο λάδι. Διαφορές από λάδι σε λάδι υπάρχουν. Μπορεί όμως κάποιο ποιό ακριβό να καλύπτει ανάγκες οδήγησης που κάποιος δεν έχει οπώτε καλύπτεται και με φθηνότερο.
chevrolet cruze 1.6 του 2010
BRC seq 32 με obd
4000 LPG
135000 σύνολο
labros
 
Δημοσιευσεις: 827
Εγγραφή: Δευτ 19 Μαρ, 2012 13:15

Re: Λάδια Μηχανής

Δημοσίευσηαπό NickSt » Δευτ 05 Δεκ, 2016 17:58

Αδέρφια , με τα λάδια απο εκείνο το ...πως το λένε το "μαγαζί' ??, μη ξεχάσετε και τις ...πατάτες !!! :mrgreen: :ymdevil: :))
NickSt
 
Δημοσιευσεις: 651
Εγγραφή: Τετ 06 Νοέμ, 2013 22:44

Re: Λάδια Μηχανής

Δημοσίευσηαπό sso » Δευτ 05 Δεκ, 2016 23:25

NickSt έγραψε:Αδέρφια , με τα λάδια απο εκείνο το ...πως το λένε το "μαγαζί' ??, μη ξεχάσετε και τις ...πατάτες !!! :mrgreen: :ymdevil: :))

Νάτος πάλι με τις πατάτες!!!Υπάρχει μήπως προτίμηση στην ποικιλία της πατάτας;;; :lol: :lol: :lol:
Σ' αρέσει πάντως να την αμολάς και να φεύγεις. 8-)

Και ο φίλος @referravag λέει ότι δεν θα έβαζε ποτέ τέτοια λάδια, αλλά έκατσε και έγραψε ο άνθρωπος ολόκληρο κατεβατό με αναλύσεις, με επιχειρήματα, με λογική!!! :clap:
Toyota Corolla 1.4 VVTI
Bigas
sso
 
Δημοσιευσεις: 330
Εγγραφή: Παρ 12 Αύγ, 2016 15:25

Re: Λάδια Μηχανής

Δημοσίευσηαπό referravag » Τρί 06 Δεκ, 2016 02:57

labros έγραψε:+ 100 χλμ σε κάθε γέμισμα από αλλαγή λαδιού!! Παλιότερα μας έλεγες για διαφορά συν σε χλμ στο υγραέριο γιατί χρησιμοποιούσες βενζίνη vpower. Μου ακούγεται πολύ υπερβολικό μέχρι του σημείου να ξεπερνά υους νόμους της φυσικής. Νομίζω πως είσαι πολύ υπερβολικός στις μετρήσεις σου και στο πως αντιλαμβάνεσαι γενικά διαφορές στον ήχο και σε άλλα. Διαφορές στον ήχο θα έχεις και από αλλαγή σε φθηνό λάδι μόνο και μόνο γιατί έβαλες καινούργιο λάδι. Διαφορές από λάδι σε λάδι υπάρχουν. Μπορεί όμως κάποιο ποιό ακριβό να καλύπτει ανάγκες οδήγησης που κάποιος δεν έχει οπώτε καλύπτεται και με φθηνότερο.


Καθόλου υπερβολικός φίλε Λάμπρο. Δεν ξέρω που βρίσκεσαι αλλά σε προσκαλώ να ακούσεις όποτε θες το δικό μου αυτοκίνητο όταν θα έχει 10.000χλμ μέσα του τα Liqui Moly και θα είναι για πέταγμα, δίπλα δίπλα σε ίδιο κινητήρα με φρέσκο λάδι GM που μόλις έχει μπει στον κινητήρα (ή που έχει δουλευτεί 500-1000χλμ αν θεωρείς ότι πρέπει να στρώσει το λάδι). Με το πρώτο το αυτοκίνητο δουλεύει σαν ραπτομηχανή... Το δεύτερο αν το ακούσεις σου λέει "βγάλτα από μέσα μου". Και δεν υπάρχει καμία υπερβολή σε αυτό...

Για να τα πιάνουμε ένα ένα με τη σειρά τα θέματα... Τα πράγματα που σας είχα γράψει παλαιότερα σε άλλο thread σχετικά με τις παρατηρήσεις μας, στο δικό μας αυτοκίνητο όσον αφορά την αυτονομία του LPG σε σχέση με την βενζίνη που βάζουμε εξακολουθούν και ισχύουν. Έχουμε τουλάχιστον +50χλμ σίγουρα στη χειρότερη περίπτωση όταν μπει 100άρα με τις ίδιες συνθήκες οδήγησης. Γενικά αγαπάει πολύ την Shell (αν και πλέον δεν βάζουμε) αλλά πιο πολύ την BP Ultimate ο συγκεκριμένος κινητήρας. Από εκεί και πέρα δεν χρησιμοποιούμε πάντα 100άρα. Συνήθως την απλή της ΕΚΟ βάζουμε η οποία βγάζει τα περισσότερα χιλιόμετρα από όποια άλλη έχουμε δοκιμάσει σε 95άρα (εννοώ σε χιλιόμετρα όταν καις μόνο βενζίνη - το ίδιο όμως ισχύει και στο υγραέριο καθώς καίγεται πιο αργά από άλλες) ενώ πλησιάζει και σε επιδόσεις την V-Power της Shell (την μεσαία).

Όσον αφορά τους νόμους της φυσικής κάπου τα έχεις μπερδέψει φίλε μου... Κανείς δεν είπε για παραβίαση των νόμων της φυσικής... Όταν με ένα λιπαντικό έχει A τριβές εσωτερικά και με ένα καλύτερο έχει πχ 0.9xA τριβές αυτό σημαίνει ότι έχεις μειωμένες τριβές κατά 10% με το καλό λιπαντικό... Επομένως αμέσως έχεις ένα μικρό κέρδος σε κατανάλωση λόγω των εσωτερικών τριβών. Εάν συνυπολογίσεις ότι το Ceratec που έχω ρίξει στην τελευταία αλλαγή μιλάει για επιπλέον μείωση τριβών έως και 30% με πλήρως συνθετικά λάδια τότε έχεις την εξήγηση γιατί μέχρι πρότινος με το ζόρι έφτανα 1000χλμ με ένα ρεζερβουάρ πετρέλαιο (γύρω στα 900-950 τελείωνε) ενώ τώρα άνετα ξεπερνάω τα 1000χλμ με νορμάλ οδήγηση ενώ με οικονομική είμαι ±1100χλμ. Και δεν είναι υπερβολή! Είναι γεγονός! Ένα αυτό.

Και λέω ένα για υπάρχει κι άλλος παράγοντας που επηρεάζει την αυτονομία... Υποθέτουμε κατ' αρχάς ότι μιλάμε για ίδιο τρόπο οδήγησης πάντα. Ο άλλος παράγοντας λοιπόν είναι το καύσιμο... Δεν είναι όλα τα καύσιμα το ίδιο αποδοτικά και δεν βγάζουμε με όλα τα καύσιμα τα ίδια χιλιόμετρα. Σίγουρα θα το έχετε δει και στην βενζίνη και στο υγραέριο αυτό. Την τελευταία φορά που φούλαρα πετρέλαιο τυχαία σε πρατήριο της Αθήνας (δεν είμαι Αθηναίος) και έβαλα μάλιστα το "ενισχυμένο" πετρέλαιο της εταιρείας, έβγαλα λιγότερα από 1000χλμ την στιγμή που με το απλό που βάζω εδώ τα 1000-1100 πλέον είναι δεδομένα. Γιατί; Γιατί αμφιβάλω για την ποιότητα που μου σέρβιραν... Με το δικό μου καύσιμο που έχω ξεχωρίσει στην περιοχή μου όλα άψογα. Πάνω στο καύσιμο υπάρχει όμως και άλλος παράγοντας που βοηθάει στην οικονομία και αυτό λέγεται πρόσθετο πετρελαίου. Τους τελευταίους μήνες λοιπόν πειραματιζόμουν με δύο πρόσθετα πετρελαίου που είχα ξεχωρίσει. Είπα λοιπόν να τα δοκιμάσω και να τα συγκρίνω. Το πρώτο το πασίγνωστο σε όλους Redex με το που το πρόσθεσα στο καύσιμο ήταν το κάτι άλλο όσον αφορά την κατανάλωση ενώ μετά από 800χλμ περίπου που είχε δουλευτεί, το αυτοκίνητο απλά "πέταγε"... Τέτοια νούμερα στο BC και τέτοιες ρεπρίζ δεν τα είχα ξανά δει... Μετά από αυτό είπα να αγοράσω και να δοκιμάσω ένα άλλο λιγότερο γνωστό πρόσθετο το οποίο είναι σημαντικά οικονομικότερο στη δόση του από το Redex και με οποίο απ' ότι μου είπε και ο καταστηματάρχης στην Αθήνα όταν πήγα να το πάρω από εκεί (επί της ευκαιρίας του ότι θα πήγαινα στην Αθήνα) προμηθεύει πρακτορεία ΚΤΕΛ... Μου είπε ότι θα δω διαφορά και στην οικονομία αλλά κυρίως στα καυσαέρια μετά από 4 γεμίσματα. Τα αποτελέσματα που βλέπω μέχρι ώρας λοιπόν είναι ίδια με του Redex όσον αφορά την κατανάλωση πετρελαίου, ενώ και φίλος μου από άλλη περιοχή της Ελλάδας που δοκίμασε το δεύτερο πρόσθετο που δεν έχω ονοματίσει κατόπιν παρότρυνσης μου παρά τις αρχικές του αμφιβολίες μου επιβεβαίωσε ότι κάνει οικονομία. Το μεγάλο θετικό όμως σε σχέση με αυτό το πρόσθετο και ένας από τους λόγους που επέλεξα να μείνω σε αυτό είναι το γεγονός ότι είναι σαφώς καλύτερο όσον αφορά τα καυσαέρια και το παρατηρώ ήδη από το 2ο γέμισμα παρότι ο καταστηματάρχης μου είπε ότι μετά από 4 γεμίσματα θα δω παρατηρήσω διαφορά στα καυσαέρια.

Θα μου επιτρέψεις να συνεχίσω λίγο ακόμη το OFF TOPIC για να εξηγήσω...

Μέχρι πρότινος λοιπόν χωρίς Redex και σε λίγο μικρότερο βαθμό με Redex, μέχρι να κάνω τις μανούβρες για να ξεπαρκάρω από το κλειστό γκαράζ και να βγω στον δρόμο, αν έκανα το λάθος και άνοιγα παράθυρα μέσα στο γκαράζ, μου ερχόταν έντονη μυρωδιά κάπνας σε βαθμό να βήχω γιατί δεν το άντεχα... Μιλάω για χρονικό διάστημα περίπου 20-25 δευτερολέπτων, ενώ να σημειώσω ότι μαυρίλα δεν έβγαινε από την εξάτμιση (λόγω DPF)... Παρ' όλα αυτά η αίσθηση στην αναπνοή ήταν αποπνικτική (στο κρύο ξεκίνημα αναφέρομαι πάντα-ζεστό δεν το κάνει)... Πλέον με το συγκεκριμένο πρόσθετο η οσμή των καυσαερίων έχει αλλάξει τελείως. Δεν υπάρχει καθόλου μυρωδιά κάπνας ενώ όντως βλέπω και την οικονομία που είχα με το Redex αν όχι λίγο καλύτερη... Σε δύναμη θα έλεγα ότι το Redex έχω την αίσθηση ότι ήταν πιο δυνατό αν και θέλω να κάψω και ένα πλήρες ρεζερβουάρ με το καύσιμό μου και το συγκεκριμένο πρόσθετο για να έχω ασφαλή συμπεράσματα. Είναι ακόμη νωρίς γι' αυτό.

Βάζοντάς τα κάτω όλα αυτά λοιπόν είναι απόλυτα φυσιολογικό και σύμφωνο με τους νόμους της φυσικής να πετυχαίνει κανείς καλύτερη αυτονομία όταν:

1) το λάδι που χρησιμοποιεί προσφέρει καλύτερη λίπανση και άρα χαμηλότερες τριβές εσωτερικά
2) χρησιμοποιεί βενζίνη με περισσότερα οκτάνια λόγω του ότι μπορεί να την εκμεταλλευτεί καλύτερα σε σχέση με την απλή 95άρα ο κινητήρας (άλλος σε μικρότερο και άλλος σε μεγαλύτερο βαθμό)
3) χρησιμοποιεί ποιοτικότερο πετρέλαιο (για τους πετρελαιοκίνητους)
4) χρησιμοποιεί συγκεκριμένα πρόσθετα καυσίμου ή λαδιών που βοηθούν προς αυτή την κατεύθυνση...

Τι από τα παραπάνω είναι παράλογο και υπερβολικό και αντιτίθεται στους νόμους της φυσικής φίλε μου; Τι είναι παράλογο απ' όσα έχω γράψει;

Θα μπορούσα να σου γράψω αναλυτικά τις παρατηρήσεις μου για το τι άλλαξε στο αυτοκίνητο με την προσθήκη του Ceratec στα λάδια, αλλά θα με πεις πάλι υπερβολικό και ότι "δεν μπορείς να καταλάβεις πως ένας μέσος οδηγός αντιλαμβάνεται τέτοιες διαφορές"... Δεν νομίζω όμως ότι έχει νόημα καθώς νομίζω ότι είναι προφανές το ότι δεν θα υπάρξει συνεννόηση παρά την καλή μου θέληση όπως βλέπεις και εδώ για να σου εξηγήσω αναλυτικά. Αν θεωρείς ότι δεν βοηθάνε τα καλύτερα λάδια ή τα καλύτερα καύσιμα ή θεωρείς ότι πρόσθετα σαν το Ceratec που στοιχίζουν 30€/300ml είναι marketing δεν μπορώ να συζητήσω περεταίρω μαζί σου... Δεν είναι ότι δεν θέλω αλλά δεν βλέπω ποιο το νόημα. Δεν σκοπεύω να σε πείσω για κάτι τόσο οφθαλμοφανές και ούτε γράφω για αυτό το λόγο. Καθένας κρίνει και βάζει ότι είναι καλύτερο στο αυτοκίνητό του γι' αυτόν... Άλλοι βάζουν Motul, Eneos, Castrol, Mobil κλπ και άλλοι βάζουν λάδια "του κιλού" (δεν αναφέρομαι σε αυτούς που το κάνουν από ανάγκη)... Και εγώ ας πούμε είχα ένα γνωστό με OPC το οποίο το είχε φτιάξει, είχε βάλει προγράμματα κλπ και πήγε και του έβαλε κινέζικα λάστιχα με την πρόφαση ότι το μετακινεί για το πολύ 1000χλμ το χρόνο... Σε κάποια φάση ήθελε να αλλάξει τα 300V της Motul που έβαζε με κάτι υποδεέστερο για να γλιτώσει 20€ πχ στην αλλαγή που έκανε, μια το χρόνο... Και αναρωτιέται κανείς με απλό αυτοκίνητο της σειράς όπως εγώ και οι περισσότεροι εδώ μέσα... "Ρε συ έχεις τέτοιο αυτοκίνητο και κοιτάς πως θα είσαι ακριβός στα πίτουρα και φθηνός στο αλεύρι;" Εγώ πάνω στην ίδια λογική εξέφρασα την διαφωνία μου για τα λάδια από τα Lidl... Άλλο να μην μπορεί ένας άνθρωπος λόγω οικονομικής στενότητας να πάρει καλά λάδια και άλλο πράγμα να είσαι ακριβός στα πίτουρα και φθηνός στο αλεύρι... Εγώ με την τελευταία λογική διαφωνώ και σε καμία περίπτωση το ότι ένα λάδι δεν δημιουργεί πρόβλημα στο αυτοκίνητο δεν το κάνει ιξάξιο ενός ακριβού λιπαντικού. Είναι απλά για να δουλεύει και του Lidl και των αντιπροσωπειών... Απλό τελείως βασικό λαδάκι είναι που δεν έχει καμία σχέση με προϊόντα άλλων εταιρειών με τιμές λίτρου 10€ και πάνω. Τα τελευταία δεν καλύπτουν απλά τις προδιαγραφές που αναφέρθηκαν πιο πάνω αλλά συνήθως καλύπτουν αρκετά αυστηρότερες προδιαγραφές από τις βασικές που απαιτούνται για να πάρει έγκριση ένα λάδι...

Απλά αυτοκίνητα της σειράς έχουμε οι περισσότεροι εδώ μέσα και κοιτάμε να τα προστατεύσουμε όσο πιο καλά γίνεται από την πλευρά μας γιατί είναι εργαλεία της καθημερινότητάς μας... Από εκεί και πέρα καθένας καταθέτει της παρατηρήσεις του και καθένας κάνει τις επιλογές του...

Δεν ξέρω αν θεωρείς και τον φίλο Αντώνη υπερβολικό σε αυτά που έγραψε για τα Motul Specific CNG/LPG με την βελτίωση της οικονομίας κατά 0,5 λίτρο/100χλμ (αν δεν με γελά η μνήμη μου). Εγώ όμως δεν τον θεωρώ καθόλου υπερβολικό... Ξέρω τι εννοεί ακριβώς παρότι δεν έχω χρησιμοποιήσει κάποιο από τα σύγχρονα λάδια της Motul καθώς όπως περιέγραψα κι εγώ από την προσωπική μου εμπειρία η διαφορά GM vs Liqui Moly είναι απλά χαοτική ενώ με το Ceratec υπάρχει σαφής βελτίωση και σε άλλους τομείς.

Τώρα για να κλείσω, όσον αφορά τα φτηνά λάδια και τα λάδια από το LIDL. Προσωπικά κατανοώ και σέβομαι απόλυτα τους ανθρώπους που δεν τους περισσεύουν χρήματα, που πραγματικά ματώνουν για να μπορούν να πάρουν γάλα στα παιδιά τους και προφανώς κοιτούν να κόψουν από παντού... Όχι μόνο από τα λάδια, από παντού... Προφανώς όλοι μας αν ήμασταν στη θέση αυτών των ανθρώπων μάλλον θα κάναμε το ίδιο. Οπότε πικρόχολα σχόλια όπως έγραψε πιο πάνω το άλλο μέλος για "πατάτες" και λοιπές εξυπνάδες και κριτική για τις επιλογές ενός ανθρώπου ο οποίος γράφει ξεκάθαρα ότι "δεν του περισσεύουν", τον οποίο δεν γνωρίζει και για τον οποίο δεν έχει ιδέα το τι δυσκολίες μπορεί να αντιμετωπίζει στην καθημερινότητά του, καλό είναι να λείπουν... Όπως έγραψε και ο φίλος SSO πετάνε τη ρουκέτα τους και φεύγουν... :thumbdown:
Peugeot 207 1.4 VTi
Citroën C4 1.4
KIT: BRC P&D MY10
Petrol Rst: LPGTECH EmuTECH Pb-Level-02
referravag
 
Δημοσιευσεις: 441
Εγγραφή: Τετ 15 Οκτ, 2014 03:15

Re: Λάδια Μηχανής

Δημοσίευσηαπό sso » Τρί 06 Δεκ, 2016 10:05

referravag έγραψε:
labros έγραψε:+ 100 χλμ σε κάθε γέμισμα από αλλαγή λαδιού!! Παλιότερα μας έλεγες για διαφορά συν σε χλμ στο υγραέριο γιατί χρησιμοποιούσες βενζίνη vpower. Μου ακούγεται πολύ υπερβολικό μέχρι του σημείου να ξεπερνά υους νόμους της φυσικής. Νομίζω πως είσαι πολύ υπερβολικός στις μετρήσεις σου και στο πως αντιλαμβάνεσαι γενικά διαφορές στον ήχο και σε άλλα. Διαφορές στον ήχο θα έχεις και από αλλαγή σε φθηνό λάδι μόνο και μόνο γιατί έβαλες καινούργιο λάδι. Διαφορές από λάδι σε λάδι υπάρχουν. Μπορεί όμως κάποιο ποιό ακριβό να καλύπτει ανάγκες οδήγησης που κάποιος δεν έχει οπώτε καλύπτεται και με φθηνότερο.


Καθόλου υπερβολικός φίλε Λάμπρο. Δεν ξέρω που βρίσκεσαι αλλά σε προσκαλώ να ακούσεις όποτε θες το δικό μου αυτοκίνητο όταν θα έχει 10.000χλμ μέσα του τα Liqui Moly και θα είναι για πέταγμα, δίπλα δίπλα σε ίδιο κινητήρα με φρέσκο λάδι GM που μόλις έχει μπει στον κινητήρα (ή που έχει δουλευτεί 500-1000χλμ αν θεωρείς ότι πρέπει να στρώσει το λάδι). Με το πρώτο το αυτοκίνητο δουλεύει σαν ραπτομηχανή... Το δεύτερο αν το ακούσεις σου λέει "βγάλτα από μέσα μου". Και δεν υπάρχει καμία υπερβολή σε αυτό...

Για να τα πιάνουμε ένα ένα με τη σειρά τα θέματα... Τα πράγματα που σας είχα γράψει παλαιότερα σε άλλο thread σχετικά με τις παρατηρήσεις μας, στο δικό μας αυτοκίνητο όσον αφορά την αυτονομία του LPG σε σχέση με την βενζίνη που βάζουμε εξακολουθούν και ισχύουν. Έχουμε τουλάχιστον +50χλμ σίγουρα στη χειρότερη περίπτωση όταν μπει 100άρα με τις ίδιες συνθήκες οδήγησης. Γενικά αγαπάει πολύ την Shell (αν και πλέον δεν βάζουμε) αλλά πιο πολύ την BP Ultimate ο συγκεκριμένος κινητήρας. Από εκεί και πέρα δεν χρησιμοποιούμε πάντα 100άρα. Συνήθως την απλή της ΕΚΟ βάζουμε η οποία βγάζει τα περισσότερα χιλιόμετρα από όποια άλλη έχουμε δοκιμάσει σε 95άρα (εννοώ σε χιλιόμετρα όταν καις μόνο βενζίνη - το ίδιο όμως ισχύει και στο υγραέριο καθώς καίγεται πιο αργά από άλλες) ενώ πλησιάζει και σε επιδόσεις την V-Power της Shell (την μεσαία).

Όσον αφορά τους νόμους της φυσικής κάπου τα έχεις μπερδέψει φίλε μου... Κανείς δεν είπε για παραβίαση των νόμων της φυσικής... Όταν με ένα λιπαντικό έχει A τριβές εσωτερικά και με ένα καλύτερο έχει πχ 0.9xA τριβές αυτό σημαίνει ότι έχεις μειωμένες τριβές κατά 10% με το καλό λιπαντικό... Επομένως αμέσως έχεις ένα μικρό κέρδος σε κατανάλωση λόγω των εσωτερικών τριβών. Εάν συνυπολογίσεις ότι το Ceratec που έχω ρίξει στην τελευταία αλλαγή μιλάει για επιπλέον μείωση τριβών έως και 30% με πλήρως συνθετικά λάδια τότε έχεις την εξήγηση γιατί μέχρι πρότινος με το ζόρι έφτανα 1000χλμ με ένα ρεζερβουάρ πετρέλαιο (γύρω στα 900-950 τελείωνε) ενώ τώρα άνετα ξεπερνάω τα 1000χλμ με νορμάλ οδήγηση ενώ με οικονομική είμαι ±1100χλμ. Και δεν είναι υπερβολή! Είναι γεγονός! Ένα αυτό.

Και λέω ένα για υπάρχει κι άλλος παράγοντας που επηρεάζει την αυτονομία... Υποθέτουμε κατ' αρχάς ότι μιλάμε για ίδιο τρόπο οδήγησης πάντα. Ο άλλος παράγοντας λοιπόν είναι το καύσιμο... Δεν είναι όλα τα καύσιμα το ίδιο αποδοτικά και δεν βγάζουμε με όλα τα καύσιμα τα ίδια χιλιόμετρα. Σίγουρα θα το έχετε δει και στην βενζίνη και στο υγραέριο αυτό. Την τελευταία φορά που φούλαρα πετρέλαιο τυχαία σε πρατήριο της Αθήνας (δεν είμαι Αθηναίος) και έβαλα μάλιστα το "ενισχυμένο" πετρέλαιο της εταιρείας, έβγαλα λιγότερα από 1000χλμ την στιγμή που με το απλό που βάζω εδώ τα 1000-1100 πλέον είναι δεδομένα. Γιατί; Γιατί αμφιβάλω για την ποιότητα που μου σέρβιραν... Με το δικό μου καύσιμο που έχω ξεχωρίσει στην περιοχή μου όλα άψογα. Πάνω στο καύσιμο υπάρχει όμως και άλλος παράγοντας που βοηθάει στην οικονομία και αυτό λέγεται πρόσθετο πετρελαίου. Τους τελευταίους μήνες λοιπόν πειραματιζόμουν με δύο πρόσθετα πετρελαίου που είχα ξεχωρίσει. Είπα λοιπόν να τα δοκιμάσω και να τα συγκρίνω. Το πρώτο το πασίγνωστο σε όλους Redex με το που το πρόσθεσα στο καύσιμο ήταν το κάτι άλλο όσον αφορά την κατανάλωση ενώ μετά από 800χλμ περίπου που είχε δουλευτεί, το αυτοκίνητο απλά "πέταγε"... Τέτοια νούμερα στο BC και τέτοιες ρεπρίζ δεν τα είχα ξανά δει... Μετά από αυτό είπα να αγοράσω και να δοκιμάσω ένα άλλο λιγότερο γνωστό πρόσθετο το οποίο είναι σημαντικά οικονομικότερο στη δόση του από το Redex και με οποίο απ' ότι μου είπε και ο καταστηματάρχης στην Αθήνα όταν πήγα να το πάρω από εκεί (επί της ευκαιρίας του ότι θα πήγαινα στην Αθήνα) προμηθεύει πρακτορεία ΚΤΕΛ... Μου είπε ότι θα δω διαφορά και στην οικονομία αλλά κυρίως στα καυσαέρια μετά από 4 γεμίσματα. Τα αποτελέσματα που βλέπω μέχρι ώρας λοιπόν είναι ίδια με του Redex όσον αφορά την κατανάλωση πετρελαίου, ενώ και φίλος μου από άλλη περιοχή της Ελλάδας που δοκίμασε το δεύτερο πρόσθετο που δεν έχω ονοματίσει κατόπιν παρότρυνσης μου παρά τις αρχικές του αμφιβολίες μου επιβεβαίωσε ότι κάνει οικονομία. Το μεγάλο θετικό όμως σε σχέση με αυτό το πρόσθετο και ένας από τους λόγους που επέλεξα να μείνω σε αυτό είναι το γεγονός ότι είναι σαφώς καλύτερο όσον αφορά τα καυσαέρια και το παρατηρώ ήδη από το 2ο γέμισμα παρότι ο καταστηματάρχης μου είπε ότι μετά από 4 γεμίσματα θα δω παρατηρήσω διαφορά στα καυσαέρια.

Θα μου επιτρέψεις να συνεχίσω λίγο ακόμη το OFF TOPIC για να εξηγήσω...

Μέχρι πρότινος λοιπόν χωρίς Redex και σε λίγο μικρότερο βαθμό με Redex, μέχρι να κάνω τις μανούβρες για να ξεπαρκάρω από το κλειστό γκαράζ και να βγω στον δρόμο, αν έκανα το λάθος και άνοιγα παράθυρα μέσα στο γκαράζ, μου ερχόταν έντονη μυρωδιά κάπνας σε βαθμό να βήχω γιατί δεν το άντεχα... Μιλάω για χρονικό διάστημα περίπου 20-25 δευτερολέπτων, ενώ να σημειώσω ότι μαυρίλα δεν έβγαινε από την εξάτμιση (λόγω DPF)... Παρ' όλα αυτά η αίσθηση στην αναπνοή ήταν αποπνικτική (στο κρύο ξεκίνημα αναφέρομαι πάντα-ζεστό δεν το κάνει)... Πλέον με το συγκεκριμένο πρόσθετο η οσμή των καυσαερίων έχει αλλάξει τελείως. Δεν υπάρχει καθόλου μυρωδιά κάπνας ενώ όντως βλέπω και την οικονομία που είχα με το Redex αν όχι λίγο καλύτερη... Σε δύναμη θα έλεγα ότι το Redex έχω την αίσθηση ότι ήταν πιο δυνατό αν και θέλω να κάψω και ένα πλήρες ρεζερβουάρ με το καύσιμό μου και το συγκεκριμένο πρόσθετο για να έχω ασφαλή συμπεράσματα. Είναι ακόμη νωρίς γι' αυτό.

Βάζοντάς τα κάτω όλα αυτά λοιπόν είναι απόλυτα φυσιολογικό και σύμφωνο με τους νόμους της φυσικής να πετυχαίνει κανείς καλύτερη αυτονομία όταν:

1) το λάδι που χρησιμοποιεί προσφέρει καλύτερη λίπανση και άρα χαμηλότερες τριβές εσωτερικά
2) χρησιμοποιεί βενζίνη με περισσότερα οκτάνια λόγω του ότι μπορεί να την εκμεταλλευτεί καλύτερα σε σχέση με την απλή 95άρα ο κινητήρας (άλλος σε μικρότερο και άλλος σε μεγαλύτερο βαθμό)
3) χρησιμοποιεί ποιοτικότερο πετρέλαιο (για τους πετρελαιοκίνητους)
4) χρησιμοποιεί συγκεκριμένα πρόσθετα καυσίμου ή λαδιών που βοηθούν προς αυτή την κατεύθυνση...

Τι από τα παραπάνω είναι παράλογο και υπερβολικό και αντιτίθεται στους νόμους της φυσικής φίλε μου; Τι είναι παράλογο απ' όσα έχω γράψει;

Θα μπορούσα να σου γράψω αναλυτικά τις παρατηρήσεις μου για το τι άλλαξε στο αυτοκίνητο με την προσθήκη του Ceratec στα λάδια, αλλά θα με πεις πάλι υπερβολικό και ότι "δεν μπορείς να καταλάβεις πως ένας μέσος οδηγός αντιλαμβάνεται τέτοιες διαφορές"... Δεν νομίζω όμως ότι έχει νόημα καθώς νομίζω ότι είναι προφανές το ότι δεν θα υπάρξει συνεννόηση παρά την καλή μου θέληση όπως βλέπεις και εδώ για να σου εξηγήσω αναλυτικά. Αν θεωρείς ότι δεν βοηθάνε τα καλύτερα λάδια ή τα καλύτερα καύσιμα ή θεωρείς ότι πρόσθετα σαν το Ceratec που στοιχίζουν 30€/300ml είναι marketing δεν μπορώ να συζητήσω περεταίρω μαζί σου... Δεν είναι ότι δεν θέλω αλλά δεν βλέπω ποιο το νόημα. Δεν σκοπεύω να σε πείσω για κάτι τόσο οφθαλμοφανές και ούτε γράφω για αυτό το λόγο. Καθένας κρίνει και βάζει ότι είναι καλύτερο στο αυτοκίνητό του γι' αυτόν... Άλλοι βάζουν Motul, Eneos, Castrol, Mobil κλπ και άλλοι βάζουν λάδια "του κιλού" (δεν αναφέρομαι σε αυτούς που το κάνουν από ανάγκη)... Και εγώ ας πούμε είχα ένα γνωστό με OPC το οποίο το είχε φτιάξει, είχε βάλει προγράμματα κλπ και πήγε και του έβαλε κινέζικα λάστιχα με την πρόφαση ότι το μετακινεί για το πολύ 1000χλμ το χρόνο... Σε κάποια φάση ήθελε να αλλάξει τα 300V της Motul που έβαζε με κάτι υποδεέστερο για να γλιτώσει 20€ πχ στην αλλαγή που έκανε, μια το χρόνο... Και αναρωτιέται κανείς με απλό αυτοκίνητο της σειράς όπως εγώ και οι περισσότεροι εδώ μέσα... "Ρε συ έχεις τέτοιο αυτοκίνητο και κοιτάς πως θα είσαι ακριβός στα πίτουρα και φθηνός στο αλεύρι;" Εγώ πάνω στην ίδια λογική εξέφρασα την διαφωνία μου για τα λάδια από τα Lidl... Άλλο να μην μπορεί ένας άνθρωπος λόγω οικονομικής στενότητας να πάρει καλά λάδια και άλλο πράγμα να είσαι ακριβός στα πίτουρα και φθηνός στο αλεύρι... Εγώ με την τελευταία λογική διαφωνώ και σε καμία περίπτωση το ότι ένα λάδι δεν δημιουργεί πρόβλημα στο αυτοκίνητο δεν το κάνει ιξάξιο ενός ακριβού λιπαντικού. Είναι απλά για να δουλεύει και του Lidl και των αντιπροσωπειών... Απλό τελείως βασικό λαδάκι είναι που δεν έχει καμία σχέση με προϊόντα άλλων εταιρειών με τιμές λίτρου 10€ και πάνω. Τα τελευταία δεν καλύπτουν απλά τις προδιαγραφές που αναφέρθηκαν πιο πάνω αλλά συνήθως καλύπτουν αρκετά αυστηρότερες προδιαγραφές από τις βασικές που απαιτούνται για να πάρει έγκριση ένα λάδι...

Απλά αυτοκίνητα της σειράς έχουμε οι περισσότεροι εδώ μέσα και κοιτάμε να τα προστατεύσουμε όσο πιο καλά γίνεται από την πλευρά μας γιατί είναι εργαλεία της καθημερινότητάς μας... Από εκεί και πέρα καθένας καταθέτει της παρατηρήσεις του και καθένας κάνει τις επιλογές του...

Δεν ξέρω αν θεωρείς και τον φίλο Αντώνη υπερβολικό σε αυτά που έγραψε για τα Motul Specific CNG/LPG με την βελτίωση της οικονομίας κατά 0,5 λίτρο/100χλμ (αν δεν με γελά η μνήμη μου). Εγώ όμως δεν τον θεωρώ καθόλου υπερβολικό... Ξέρω τι εννοεί ακριβώς παρότι δεν έχω χρησιμοποιήσει κάποιο από τα σύγχρονα λάδια της Motul καθώς όπως περιέγραψα κι εγώ από την προσωπική μου εμπειρία η διαφορά GM vs Liqui Moly είναι απλά χαοτική ενώ με το Ceratec υπάρχει σαφής βελτίωση και σε άλλους τομείς.

Τώρα για να κλείσω, όσον αφορά τα φτηνά λάδια και τα λάδια από το LIDL. Προσωπικά κατανοώ και σέβομαι απόλυτα τους ανθρώπους που δεν τους περισσεύουν χρήματα, που πραγματικά ματώνουν για να μπορούν να πάρουν γάλα στα παιδιά τους και προφανώς κοιτούν να κόψουν από παντού... Όχι μόνο από τα λάδια, από παντού... Προφανώς όλοι μας αν ήμασταν στη θέση αυτών των ανθρώπων μάλλον θα κάναμε το ίδιο. Οπότε πικρόχολα σχόλια όπως έγραψε πιο πάνω το άλλο μέλος για "πατάτες" και λοιπές εξυπνάδες και κριτική για τις επιλογές ενός ανθρώπου ο οποίος γράφει ξεκάθαρα ότι "δεν του περισσεύουν", τον οποίο δεν γνωρίζει και για τον οποίο δεν έχει ιδέα το τι δυσκολίες μπορεί να αντιμετωπίζει στην καθημερινότητά του, καλό είναι να λείπουν... Όπως έγραψε και ο φίλος SSO πετάνε τη ρουκέτα τους και φεύγουν... :thumbdown:

Κρίμα που δεν υπάρχει κουμπί για Like!!! :clap: :clap: :clap:
Respect :clap: :clap: :clap:
Toyota Corolla 1.4 VVTI
Bigas
sso
 
Δημοσιευσεις: 330
Εγγραφή: Παρ 12 Αύγ, 2016 15:25

Re: Λάδια Μηχανής

Δημοσίευσηαπό labros » Τρί 06 Δεκ, 2016 15:02

referravag έγραψε:
labros έγραψε:+ 100 χλμ σε κάθε γέμισμα από αλλαγή λαδιού!! Παλιότερα μας έλεγες για διαφορά συν σε χλμ στο υγραέριο γιατί χρησιμοποιούσες βενζίνη vpower. Μου ακούγεται πολύ υπερβολικό μέχρι του σημείου να ξεπερνά υους νόμους της φυσικής. Νομίζω πως είσαι πολύ υπερβολικός στις μετρήσεις σου και στο πως αντιλαμβάνεσαι γενικά διαφορές στον ήχο και σε άλλα. Διαφορές στον ήχο θα έχεις και από αλλαγή σε φθηνό λάδι μόνο και μόνο γιατί έβαλες καινούργιο λάδι. Διαφορές από λάδι σε λάδι υπάρχουν. Μπορεί όμως κάποιο ποιό ακριβό να καλύπτει ανάγκες οδήγησης που κάποιος δεν έχει οπώτε καλύπτεται και με φθηνότερο.


Καθόλου υπερβολικός φίλε Λάμπρο. Δεν ξέρω που βρίσκεσαι αλλά σε προσκαλώ να ακούσεις όποτε θες το δικό μου αυτοκίνητο όταν θα έχει 10.000χλμ μέσα του τα Liqui Moly και θα είναι για πέταγμα, δίπλα δίπλα σε ίδιο κινητήρα με φρέσκο λάδι GM που μόλις έχει μπει στον κινητήρα (ή που έχει δουλευτεί 500-1000χλμ αν θεωρείς ότι πρέπει να στρώσει το λάδι). Με το πρώτο το αυτοκίνητο δουλεύει σαν ραπτομηχανή... Το δεύτερο αν το ακούσεις σου λέει "βγάλτα από μέσα μου". Και δεν υπάρχει καμία υπερβολή σε αυτό...

Για να τα πιάνουμε ένα ένα με τη σειρά τα θέματα... Τα πράγματα που σας είχα γράψει παλαιότερα σε άλλο thread σχετικά με τις παρατηρήσεις μας, στο δικό μας αυτοκίνητο όσον αφορά την αυτονομία του LPG σε σχέση με την βενζίνη που βάζουμε εξακολουθούν και ισχύουν. Έχουμε τουλάχιστον +50χλμ σίγουρα στη χειρότερη περίπτωση όταν μπει 100άρα με τις ίδιες συνθήκες οδήγησης. Γενικά αγαπάει πολύ την Shell (αν και πλέον δεν βάζουμε) αλλά πιο πολύ την BP Ultimate ο συγκεκριμένος κινητήρας. Από εκεί και πέρα δεν χρησιμοποιούμε πάντα 100άρα. Συνήθως την απλή της ΕΚΟ βάζουμε η οποία βγάζει τα περισσότερα χιλιόμετρα από όποια άλλη έχουμε δοκιμάσει σε 95άρα (εννοώ σε χιλιόμετρα όταν καις μόνο βενζίνη - το ίδιο όμως ισχύει και στο υγραέριο καθώς καίγεται πιο αργά από άλλες) ενώ πλησιάζει και σε επιδόσεις την V-Power της Shell (την μεσαία).

Όσον αφορά τους νόμους της φυσικής κάπου τα έχεις μπερδέψει φίλε μου... Κανείς δεν είπε για παραβίαση των νόμων της φυσικής... Όταν με ένα λιπαντικό έχει A τριβές εσωτερικά και με ένα καλύτερο έχει πχ 0.9xA τριβές αυτό σημαίνει ότι έχεις μειωμένες τριβές κατά 10% με το καλό λιπαντικό... Επομένως αμέσως έχεις ένα μικρό κέρδος σε κατανάλωση λόγω των εσωτερικών τριβών. Εάν συνυπολογίσεις ότι το Ceratec που έχω ρίξει στην τελευταία αλλαγή μιλάει για επιπλέον μείωση τριβών έως και 30% με πλήρως συνθετικά λάδια τότε έχεις την εξήγηση γιατί μέχρι πρότινος με το ζόρι έφτανα 1000χλμ με ένα ρεζερβουάρ πετρέλαιο (γύρω στα 900-950 τελείωνε) ενώ τώρα άνετα ξεπερνάω τα 1000χλμ με νορμάλ οδήγηση ενώ με οικονομική είμαι ±1100χλμ. Και δεν είναι υπερβολή! Είναι γεγονός! Ένα αυτό.

Και λέω ένα για υπάρχει κι άλλος παράγοντας που επηρεάζει την αυτονομία... Υποθέτουμε κατ' αρχάς ότι μιλάμε για ίδιο τρόπο οδήγησης πάντα. Ο άλλος παράγοντας λοιπόν είναι το καύσιμο... Δεν είναι όλα τα καύσιμα το ίδιο αποδοτικά και δεν βγάζουμε με όλα τα καύσιμα τα ίδια χιλιόμετρα. Σίγουρα θα το έχετε δει και στην βενζίνη και στο υγραέριο αυτό. Την τελευταία φορά που φούλαρα πετρέλαιο τυχαία σε πρατήριο της Αθήνας (δεν είμαι Αθηναίος) και έβαλα μάλιστα το "ενισχυμένο" πετρέλαιο της εταιρείας, έβγαλα λιγότερα από 1000χλμ την στιγμή που με το απλό που βάζω εδώ τα 1000-1100 πλέον είναι δεδομένα. Γιατί; Γιατί αμφιβάλω για την ποιότητα που μου σέρβιραν... Με το δικό μου καύσιμο που έχω ξεχωρίσει στην περιοχή μου όλα άψογα. Πάνω στο καύσιμο υπάρχει όμως και άλλος παράγοντας που βοηθάει στην οικονομία και αυτό λέγεται πρόσθετο πετρελαίου. Τους τελευταίους μήνες λοιπόν πειραματιζόμουν με δύο πρόσθετα πετρελαίου που είχα ξεχωρίσει. Είπα λοιπόν να τα δοκιμάσω και να τα συγκρίνω. Το πρώτο το πασίγνωστο σε όλους Redex με το που το πρόσθεσα στο καύσιμο ήταν το κάτι άλλο όσον αφορά την κατανάλωση ενώ μετά από 800χλμ περίπου που είχε δουλευτεί, το αυτοκίνητο απλά "πέταγε"... Τέτοια νούμερα στο BC και τέτοιες ρεπρίζ δεν τα είχα ξανά δει... Μετά από αυτό είπα να αγοράσω και να δοκιμάσω ένα άλλο λιγότερο γνωστό πρόσθετο το οποίο είναι σημαντικά οικονομικότερο στη δόση του από το Redex και με οποίο απ' ότι μου είπε και ο καταστηματάρχης στην Αθήνα όταν πήγα να το πάρω από εκεί (επί της ευκαιρίας του ότι θα πήγαινα στην Αθήνα) προμηθεύει πρακτορεία ΚΤΕΛ... Μου είπε ότι θα δω διαφορά και στην οικονομία αλλά κυρίως στα καυσαέρια μετά από 4 γεμίσματα. Τα αποτελέσματα που βλέπω μέχρι ώρας λοιπόν είναι ίδια με του Redex όσον αφορά την κατανάλωση πετρελαίου, ενώ και φίλος μου από άλλη περιοχή της Ελλάδας που δοκίμασε το δεύτερο πρόσθετο που δεν έχω ονοματίσει κατόπιν παρότρυνσης μου παρά τις αρχικές του αμφιβολίες μου επιβεβαίωσε ότι κάνει οικονομία. Το μεγάλο θετικό όμως σε σχέση με αυτό το πρόσθετο και ένας από τους λόγους που επέλεξα να μείνω σε αυτό είναι το γεγονός ότι είναι σαφώς καλύτερο όσον αφορά τα καυσαέρια και το παρατηρώ ήδη από το 2ο γέμισμα παρότι ο καταστηματάρχης μου είπε ότι μετά από 4 γεμίσματα θα δω παρατηρήσω διαφορά στα καυσαέρια.

Θα μου επιτρέψεις να συνεχίσω λίγο ακόμη το OFF TOPIC για να εξηγήσω...

Μέχρι πρότινος λοιπόν χωρίς Redex και σε λίγο μικρότερο βαθμό με Redex, μέχρι να κάνω τις μανούβρες για να ξεπαρκάρω από το κλειστό γκαράζ και να βγω στον δρόμο, αν έκανα το λάθος και άνοιγα παράθυρα μέσα στο γκαράζ, μου ερχόταν έντονη μυρωδιά κάπνας σε βαθμό να βήχω γιατί δεν το άντεχα... Μιλάω για χρονικό διάστημα περίπου 20-25 δευτερολέπτων, ενώ να σημειώσω ότι μαυρίλα δεν έβγαινε από την εξάτμιση (λόγω DPF)... Παρ' όλα αυτά η αίσθηση στην αναπνοή ήταν αποπνικτική (στο κρύο ξεκίνημα αναφέρομαι πάντα-ζεστό δεν το κάνει)... Πλέον με το συγκεκριμένο πρόσθετο η οσμή των καυσαερίων έχει αλλάξει τελείως. Δεν υπάρχει καθόλου μυρωδιά κάπνας ενώ όντως βλέπω και την οικονομία που είχα με το Redex αν όχι λίγο καλύτερη... Σε δύναμη θα έλεγα ότι το Redex έχω την αίσθηση ότι ήταν πιο δυνατό αν και θέλω να κάψω και ένα πλήρες ρεζερβουάρ με το καύσιμό μου και το συγκεκριμένο πρόσθετο για να έχω ασφαλή συμπεράσματα. Είναι ακόμη νωρίς γι' αυτό.

Βάζοντάς τα κάτω όλα αυτά λοιπόν είναι απόλυτα φυσιολογικό και σύμφωνο με τους νόμους της φυσικής να πετυχαίνει κανείς καλύτερη αυτονομία όταν:

1) το λάδι που χρησιμοποιεί προσφέρει καλύτερη λίπανση και άρα χαμηλότερες τριβές εσωτερικά
2) χρησιμοποιεί βενζίνη με περισσότερα οκτάνια λόγω του ότι μπορεί να την εκμεταλλευτεί καλύτερα σε σχέση με την απλή 95άρα ο κινητήρας (άλλος σε μικρότερο και άλλος σε μεγαλύτερο βαθμό)
3) χρησιμοποιεί ποιοτικότερο πετρέλαιο (για τους πετρελαιοκίνητους)
4) χρησιμοποιεί συγκεκριμένα πρόσθετα καυσίμου ή λαδιών που βοηθούν προς αυτή την κατεύθυνση...

Τι από τα παραπάνω είναι παράλογο και υπερβολικό και αντιτίθεται στους νόμους της φυσικής φίλε μου; Τι είναι παράλογο απ' όσα έχω γράψει;

Θα μπορούσα να σου γράψω αναλυτικά τις παρατηρήσεις μου για το τι άλλαξε στο αυτοκίνητο με την προσθήκη του Ceratec στα λάδια, αλλά θα με πεις πάλι υπερβολικό και ότι "δεν μπορείς να καταλάβεις πως ένας μέσος οδηγός αντιλαμβάνεται τέτοιες διαφορές"... Δεν νομίζω όμως ότι έχει νόημα καθώς νομίζω ότι είναι προφανές το ότι δεν θα υπάρξει συνεννόηση παρά την καλή μου θέληση όπως βλέπεις και εδώ για να σου εξηγήσω αναλυτικά. Αν θεωρείς ότι δεν βοηθάνε τα καλύτερα λάδια ή τα καλύτερα καύσιμα ή θεωρείς ότι πρόσθετα σαν το Ceratec που στοιχίζουν 30€/300ml είναι marketing δεν μπορώ να συζητήσω περεταίρω μαζί σου... Δεν είναι ότι δεν θέλω αλλά δεν βλέπω ποιο το νόημα. Δεν σκοπεύω να σε πείσω για κάτι τόσο οφθαλμοφανές και ούτε γράφω για αυτό το λόγο. Καθένας κρίνει και βάζει ότι είναι καλύτερο στο αυτοκίνητό του γι' αυτόν... Άλλοι βάζουν Motul, Eneos, Castrol, Mobil κλπ και άλλοι βάζουν λάδια "του κιλού" (δεν αναφέρομαι σε αυτούς που το κάνουν από ανάγκη)... Και εγώ ας πούμε είχα ένα γνωστό με OPC το οποίο το είχε φτιάξει, είχε βάλει προγράμματα κλπ και πήγε και του έβαλε κινέζικα λάστιχα με την πρόφαση ότι το μετακινεί για το πολύ 1000χλμ το χρόνο... Σε κάποια φάση ήθελε να αλλάξει τα 300V της Motul που έβαζε με κάτι υποδεέστερο για να γλιτώσει 20€ πχ στην αλλαγή που έκανε, μια το χρόνο... Και αναρωτιέται κανείς με απλό αυτοκίνητο της σειράς όπως εγώ και οι περισσότεροι εδώ μέσα... "Ρε συ έχεις τέτοιο αυτοκίνητο και κοιτάς πως θα είσαι ακριβός στα πίτουρα και φθηνός στο αλεύρι;" Εγώ πάνω στην ίδια λογική εξέφρασα την διαφωνία μου για τα λάδια από τα Lidl... Άλλο να μην μπορεί ένας άνθρωπος λόγω οικονομικής στενότητας να πάρει καλά λάδια και άλλο πράγμα να είσαι ακριβός στα πίτουρα και φθηνός στο αλεύρι... Εγώ με την τελευταία λογική διαφωνώ και σε καμία περίπτωση το ότι ένα λάδι δεν δημιουργεί πρόβλημα στο αυτοκίνητο δεν το κάνει ιξάξιο ενός ακριβού λιπαντικού. Είναι απλά για να δουλεύει και του Lidl και των αντιπροσωπειών... Απλό τελείως βασικό λαδάκι είναι που δεν έχει καμία σχέση με προϊόντα άλλων εταιρειών με τιμές λίτρου 10€ και πάνω. Τα τελευταία δεν καλύπτουν απλά τις προδιαγραφές που αναφέρθηκαν πιο πάνω αλλά συνήθως καλύπτουν αρκετά αυστηρότερες προδιαγραφές από τις βασικές που απαιτούνται για να πάρει έγκριση ένα λάδι...

Απλά αυτοκίνητα της σειράς έχουμε οι περισσότεροι εδώ μέσα και κοιτάμε να τα προστατεύσουμε όσο πιο καλά γίνεται από την πλευρά μας γιατί είναι εργαλεία της καθημερινότητάς μας... Από εκεί και πέρα καθένας καταθέτει της παρατηρήσεις του και καθένας κάνει τις επιλογές του...

Δεν ξέρω αν θεωρείς και τον φίλο Αντώνη υπερβολικό σε αυτά που έγραψε για τα Motul Specific CNG/LPG με την βελτίωση της οικονομίας κατά 0,5 λίτρο/100χλμ (αν δεν με γελά η μνήμη μου). Εγώ όμως δεν τον θεωρώ καθόλου υπερβολικό... Ξέρω τι εννοεί ακριβώς παρότι δεν έχω χρησιμοποιήσει κάποιο από τα σύγχρονα λάδια της Motul καθώς όπως περιέγραψα κι εγώ από την προσωπική μου εμπειρία η διαφορά GM vs Liqui Moly είναι απλά χαοτική ενώ με το Ceratec υπάρχει σαφής βελτίωση και σε άλλους τομείς.

Τώρα για να κλείσω, όσον αφορά τα φτηνά λάδια και τα λάδια από το LIDL. Προσωπικά κατανοώ και σέβομαι απόλυτα τους ανθρώπους που δεν τους περισσεύουν χρήματα, που πραγματικά ματώνουν για να μπορούν να πάρουν γάλα στα παιδιά τους και προφανώς κοιτούν να κόψουν από παντού... Όχι μόνο από τα λάδια, από παντού... Προφανώς όλοι μας αν ήμασταν στη θέση αυτών των ανθρώπων μάλλον θα κάναμε το ίδιο. Οπότε πικρόχολα σχόλια όπως έγραψε πιο πάνω το άλλο μέλος για "πατάτες" και λοιπές εξυπνάδες και κριτική για τις επιλογές ενός ανθρώπου ο οποίος γράφει ξεκάθαρα ότι "δεν του περισσεύουν", τον οποίο δεν γνωρίζει και για τον οποίο δεν έχει ιδέα το τι δυσκολίες μπορεί να αντιμετωπίζει στην καθημερινότητά του, καλό είναι να λείπουν... Όπως έγραψε και ο φίλος SSO πετάνε τη ρουκέτα τους και φεύγουν... :thumbdown:


Δεν είπα εγώ πως όλα τα λάδια είναι ίδια. Έχουν διαφορές. Ναι το liqoy Molly είναι καλύτερο από του lidl. Ναι μπορεί να έχει λιγότερες τριβές σε σχέση με το GM που ούτε εγώ το έχω σε εκτίμηση. Αλλά τόση διαρφορά που να βγάζει 100 χλμ παραπάνω το βρίσκω εκτός πραγματικότητας. Όπως εκτός πραγματικότητας βρίσκω να έχεις χαμηλότερη κατανάλωση ενώ κινείσαι με lpg επειδή έχεις μέσα καλύτερη βενζίνη. Αφού δεν κινείσαι με αυτή τη βενζίνη αλλά με lpg. Οι αναλύσεις σου είναι με επιχειρήματα και λογικοφανείς. Εξακολουθεί όμως κατά τη γνώμη μου το υποκειμενικό στοιχείο της υπερβολής. Να το πω αλλιώς. Έστω ότι μετά από 10000 σου βάλλω δίπλα δύο ίδια αμάξια το ένα με ακριβό και το άλλο με φθηνό χωρίς να σου πω ποιό είναι πιο. Δεν πιστεύω ότι θα ξεχωρίσεις τον ήχο. Σίγουρα το ακριβό θα έχει μακροπρόθεσμα καλύτερα αποτελέσματα αλλά όχι τόσο άμεσα αντιληπτά.
chevrolet cruze 1.6 του 2010
BRC seq 32 με obd
4000 LPG
135000 σύνολο
labros
 
Δημοσιευσεις: 827
Εγγραφή: Δευτ 19 Μαρ, 2012 13:15

Re: Λάδια Μηχανής

Δημοσίευσηαπό NickSt » Τρί 06 Δεκ, 2016 17:53

sso έγραψε:
NickSt έγραψε:Αδέρφια , με τα λάδια απο εκείνο το ...πως το λένε το "μαγαζί' ??, μη ξεχάσετε και τις ...πατάτες !!! :mrgreen: :ymdevil: :))

Νάτος πάλι με τις πατάτες!!!Υπάρχει μήπως προτίμηση στην ποικιλία της πατάτας;;; :lol: :lol: :lol:
Σ' αρέσει πάντως να την αμολάς και να φεύγεις. 8-)

Και ο φίλος @referravag λέει ότι δεν θα έβαζε ποτέ τέτοια λάδια, αλλά έκατσε και έγραψε ο άνθρωπος ολόκληρο κατεβατό με αναλύσεις, με επιχειρήματα, με λογική!!! :clap:


Η Νάξου είναι μακράν η καλύτερη "ποικιλία" !!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Το να την "αμολάς" και να φεύγεις , είναι σκέτη κ@*λα..!!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Όσο για τα "επιχειρήματα" και τη "λογική" μιλάνε απο μόνα τους ::

Λάδια λίντλ vs λάδια ..Motul η Elf . :o :shock: :D

Χρειάζεσαι κάτι άλλο ????.
NickSt
 
Δημοσιευσεις: 651
Εγγραφή: Τετ 06 Νοέμ, 2013 22:44

Re: Λάδια Μηχανής

Δημοσίευσηαπό anikologr » Τρί 06 Δεκ, 2016 18:11

NickSt έγραψε:
sso έγραψε:
NickSt έγραψε:Αδέρφια , με τα λάδια απο εκείνο το ...πως το λένε το "μαγαζί' ??, μη ξεχάσετε και τις ...πατάτες !!! :mrgreen: :ymdevil: :))

Νάτος πάλι με τις πατάτες!!!Υπάρχει μήπως προτίμηση στην ποικιλία της πατάτας;;;
Σ' αρέσει πάντως να την αμολάς και να φεύγεις. 8-)

Και ο φίλος @referravag λέει ότι δεν θα έβαζε ποτέ τέτοια λάδια, αλλά έκατσε και έγραψε ο άνθρωπος ολόκληρο κατεβατό με αναλύσεις, με επιχειρήματα, με λογική!!! :clap:


Η Νάξου είναι μακράν η καλύτερη "ποικιλία" !!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Το να την "αμολάς" και να φεύγεις , είναι σκέτη κ@*λα..!!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Όσο για τα "επιχειρήματα" και τη "λογική" μιλάνε απο μόνα τους ::

Λάδια λίντλ vs λάδια ..Motul η Elf . :o :shock: :D

Χρειάζεσαι κάτι άλλο ????.

Δηλαδή ταρίφες που βάζουν από το lidl και έχουν πάνω από 300.000 km έπαθαν τίποτα? Με υπερβολές και ειρωνεία και έγινε κανείς σοφότερος...
Hyundai i30 1.4 LPG + Λιπαντήρα Υποπίεσης 30.000 klm
anikologr
 
Δημοσιευσεις: 667
Εγγραφή: Κυρ 20 Μαρ, 2011 15:23

Re: Λάδια Μηχανής

Δημοσίευσηαπό sso » Τρί 06 Δεκ, 2016 19:27

NickSt έγραψε:
sso έγραψε:
NickSt έγραψε:Αδέρφια , με τα λάδια απο εκείνο το ...πως το λένε το "μαγαζί' ??, μη ξεχάσετε και τις ...πατάτες !!! :mrgreen: :ymdevil: :))

Νάτος πάλι με τις πατάτες!!!Υπάρχει μήπως προτίμηση στην ποικιλία της πατάτας;;; :lol: :lol: :lol:
Σ' αρέσει πάντως να την αμολάς και να φεύγεις. 8-)

Και ο φίλος @referravag λέει ότι δεν θα έβαζε ποτέ τέτοια λάδια, αλλά έκατσε και έγραψε ο άνθρωπος ολόκληρο κατεβατό με αναλύσεις, με επιχειρήματα, με λογική!!! :clap:


Η Νάξου είναι μακράν η καλύτερη "ποικιλία" !!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Το να την "αμολάς" και να φεύγεις , είναι σκέτη κ@*λα..!!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Όσο για τα "επιχειρήματα" και τη "λογική" μιλάνε απο μόνα τους ::

Λάδια λίντλ vs λάδια ..Motul η Elf . :o :shock: :D

Χρειάζεσαι κάτι άλλο ????.


Όχι φίλε μου δεν χρειάζομαι κάτι άλλο από σένα. Σε ό,τι σ' έχουμε ρωτήσει δεν έχεις απαντήσει (εκτός από τις πατάτες Νάξου) και εξηγούμαι:

Έρχεσαι κάποια στιγμή και την "αμολάς" για τις πατάτες. Σε ρωτάω γιατί το λες και αν έχεις προσωπική εμπειρία και απαντάς "η κατσίκα του γείτονα".

Σε ρωτάει κάποιος άλλος να μας πεις τι αμάξι έχει ο γείτονας, ποια λάδια έβαζε και κάθε πότε τα άλλαζε και εδώ καμία απάντηση, άλλα λόγια ν' αγαπιόμαστε....
Και στο τέλος μας λες να ρωτήσουμε τον γείτονα για περισσότερες λεπτομέρειες....

NickSt έγραψε:Όσο για τα "επιχειρήματα" και τη "λογική" μιλάνε απο μόνα τους ::

Λάδια λίντλ vs λάδια ..Motul η Elf . :o :shock: :D

Χρειάζεσαι κάτι άλλο ????.

Φίλε έχεις σοβαρό πρόβλημα συνεννόησης και επικοινωνίας. Είδες πουθενά να συγκρίνω εγώ τα λάδια του Lidl με οποιοδήποτε άλλο επώνυμο λάδι; :roll: :roll: :roll:

NickSt έγραψε:...
Το να την "αμολάς" και να φεύγεις , είναι σκέτη κ@*λα..!!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
...

Αγαπητέ όλοι μας κρινόμαστε και χαρακτηριζόμαστε από τις πράξεις μας, από τα λεγόμενά μας και στην προκειμένη περίπτωση από τα γραφόμενά μας.....

"Αυτό ακριβώς. Τ'ιποτε άλλο"
https://www.youtube.com/watch?v=Vm2oyynssEQ
Toyota Corolla 1.4 VVTI
Bigas
sso
 
Δημοσιευσεις: 330
Εγγραφή: Παρ 12 Αύγ, 2016 15:25

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Τεχνικά θέματα

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 45 επισκέπτες