Από όσο ξέρω δεξαμενές όλοι βάζουν Τούρκικες. Πρακτικά δεν υπάρχει κάποια διαφορά καθώς μιλάμε μόνο για σίδερο. Καλές πολυβαλβίδες θεωρούνται οι Tomasseto.Αλλά και οι άλλες μάρκες καλές είναι. Σπάνιο να έχει κάποιο σύστημα πρόβλημα στην δεξαμενή ή στην πολυβαλβίδα για να χρειάζεται τόσο ψάξιμο. Οι διαφορές έχουν να κάνουν με εγκέφαλο, μπέκ και πνεύμονες.
chevrolet cruze 1.6 του 2010 BRC seq 32 με obd 4000 LPG 135000 σύνολο
Η ίδια ερώτηση που κάνουμε και σε υδραυλικούς. Πλαστικούς ή χάλκινους; Αυτό μόνο ο χρόνος μπορεί να το δείξει. Αν και νομίζω πως πρώτα θα χαλάσει το αμάξι από άλλη αιτία παρά οι σωλήνες. Στο δικό μου πάντως έχουν βάλει χάλκινους. Οι χάλκινοι είναι πιο δύσκολοι στην τοποθέτηση γιατί δεν είναι εύκαμπτοι.
chevrolet cruze 1.6 του 2010 BRC seq 32 με obd 4000 LPG 135000 σύνολο
Μπορεί κάποιος να μου πει η βαλβίδα εκτόνωσης τί κάνει ακριβώς? Σε περίπτωση που αυξηθεί η θερμοκρασία εκτονώνεται το LPG σε μορφή αερίου? Η βαλβίδα αυτή συνδέεται με σωλήνα η οποία βγαίνει έξω από το αμάξι?