me00891 έγραψε:Κοιτάχτε παιδιά για να βάλουμε τα πραγματα στην θέση τους.
Εγώ είπα να γράψω στο blog αυτό, τον προβληματισμό μου σε σχέση με την χρήση του υγραερίου.Επίσης χρησιμοποιώντας τα δεδομένα από 10 αυτοκίνητα που γνωρίζω τους ιδιοκτήτες τους έκανα μια ¨σχετική μελέτη" η οποία αφορά το κέρδος που έχει κάποιος ΣΗΜΕΡΑ από την χρήση του υγραερίου και τις ζημιές που είναι ΣΙΓΟΥΡΟ ότι θα πάθει.
Είμαι ένας απλός υπάλληλος (χημικός όπως εξήγησα) σε τέτοια θέση όμως, που ότι έγραψα είναι βέβαιο. Δεν είμαι ούτε πρατηριούχος, ούτε μεταφορέας, ούτε εγκαταστάστης, ούτε τεχνικός βαλβίδων ούτε οτιδήποτε άλλο που να έχει σχέση με αυτό το ..........οικονομικό κομάτι (γιατί πράγματι ..."είναι πολλά τα λεφτά Αρη" που παίζονται ........και για κάποιους μπορεί να αφορά την επιβιωσή τους, οπότε καταλαβαίνω το οτιδήποτε).
Σταματώ λοιπόν την συζήτηση, αφού εγώ την άρχισα. Θα ξαναγράψω πάλι ΌΤΑΝ - και μακάρι να αργήσει πολύ αυτό- ΞΑΝΑΠΑΘΩ ΚΑΤΙ.
* Μπορώ να καταλάβω επίσης και την αγαθή σκέψη κάποιων που έχουν βάλει το οποιοδήποτε σύστημα γιατί και εγώ έτσι ήμουν μέχρι που την έπαθα (το ξανασημειώνω στα 140.000 χιλιόμετρα συνεχούς χρήσης του υγραερίου.
** Επειδή αμφισβητήθηκε η ιδιότητά μου ( και φαντάζομαι και όλα τα άλλα) όποιος θέλει μπορεί να μου στείλει στο προσωπικό μου mail - μπορεί να το βρεί από τους διαχειριστές - για να του στείλω
α) αριθμό πινακίδας τους αυτοκινήτου μου
β) προμηθευτή κινητήρα από την Αθήνα
γ) τεχνικό που μου έκανε την αλλαγή του κινητήρα
δ) εταιρία (η επίσημη) που μου άλλαξε την πρώτη τρόμπα
ε) συνεργείο που μου άλλαξε την δευτερη τρόμπα
στ) τεχνικό που μου άλλαξε τους δύο παλλαπλασιαστές και τα μπουζοκαλώδια.
*** Επίσης μπορώ να στείλω - αφου πρώτα τους ρωτήσω- τα αντίστοιχα στοιχεία των ιδιοκτητών των αυτοκινήτων που έπαθαν ανάλογη ζημιά μάρκας από suzuki swift 1242 cc (ζημιά στα 60.000 χιλιόμετρα) έως και honda civic 1800 cc (ζημιά στα 280.000 χιλιόμετρα).
ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ. ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ ΝΑ ΞΑΝΑΓΡΑΨΩ ΚΑΤΙ (Δες στην πρώτη παράγραφο τον λόγο) !!!!!
Φίλε καλησπέρα, αν αναφέρεσαι σε μένα, δεν αμφισβήτησα πουθενά την ιδιότητά σου, ρώτησα κάτι τεχνικό επειδή ανέφερες την ενδιαφέρουσα ομολογουμένως ιδιότητά σου γιατί το είχα απορία αυτό με τα λάδια όπως και γενικά για την καύση του υγραερίου ως καύσιμο.
Πέρα από εκεί, κανείς νομίζω δεν αμφισβήτησε τίποτα, κουβέντα κάνουμε και προβληματιζόμαστε με όσα γράφεις γιατί όλοι μας εδώ έχουμε τον ίδιο σκοπό, να κάνουμε οικονομία χρησιμοποιώντας εναλλακτικό καύσιμο χωρίς ζημιές για τα αυτοκίνητά μας. Δεν υπάρχει λόγος να εκνευριζόμαστε. Εκτός αν το μόνο που θες είναι να μην πούμε τη γνώμη μας ή να μην απαντήσουμε καθόλου σε όσα γράφεις και να κάνεις μονόλογο. Ως προς τις αιχμές που αφήνεις περί οικονομικών συμφερόντων όσων σου απάντησαν συμπεριλαμβανομένου εμού, είναι (το λιγότερο) πολύ δυσάρεστο να υπονοείς κάτι τέτοιο και προσωπικά θα ήθελα να αποσαφηνίσεις τί ακριβώς εννοείς. Καλό είναι να δεχόμαστε διαφωνίες και να κάνουμε διάλογο.
Εμένα να με συγχωρείς, αλλά διαφωνώ σε πολλά από όσα γράφεις. Και γι' αυτό σου απάντησα με τη δική μου ''μικρή'' έρευνα από τους δικούς μου γνωστούς. Δεν σημαίνει ότι σε αμφισβητώ απλώς καταγράφω και εγώ όπως και όλοι μας εδώ τις απόψεις μας, τις εμπειρίες μας, τις γνώμες μας που -νομίζω και θέλω να πιστεύω- δικαιούμαστε.