Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

Διατίθενται στην αγορά μετατροπές CNG;

Τι μέλλει γενέσθαι;

Re: Διατίθενται στην αγορά μετατροπές CNG;

Δημοσίευσηαπό tedd » Παρ 10 Νοέμ, 2017 20:44

Αν ειναι σκυλι ο κνητηρας γιατι δεν πας σε υγραεριο?? Οι λογοι που αποφεύγει ο κοσμος το φ.α. θεωρω οτι ειναι:
Το Φ.Α εχει 3πλασιο κοστος εγκαταστασης οπως και εσυ ειπες θελεις 2700€ για την εγκαστασταση . Με 900€ μια χαρα συστημα lpg βαζεις.
Ακομη και η πιο μεγαλη δεξαμενη του τυπου της, βγαζει λιγοτερα και απο τα μισα χλμ μιας lpg.
Περιορισμενο δικτυο εφοδιασμενου οποτε μια επιπλεον επιβαρυνση για τη μεταβαση απο την εδρα σου. Σκεψου απο αθηνα για θεσσαλονικη θα πρεπει να σταματησεις αλλες 2 φορες να γεμισεις , αμα βρεις βεβαια πρατηρια!, ειδαλως το υπόλοιπο ταξιδι με βενζινη.
Μεγαλο βαρος δεξαμενης το οποιο μεγαλωνει ακομη περισσοτερο καθως και σε κοστος, αν επιλεξεις να βαλεις και δευτερη δεξαμενη.
Αβολο σχημα δεξαμενης και χασιμο του αποθηκευτιλου χωρου πισω., Με τις ντοτατ στο υγραεριο, τις εξαφανιζουμε στη θεση της ρεζερβας, και με ενα κιτ επιδιορθωσης ελαστικων διώχνεις τη ρεζερβα και δεν χανεις χωρο στο πορτ-μπαγκαζ.
Λογω του πολυ υψηλου κοστους θες και παρα πολλα χλμ για αποσβεση το οποιο συναρτηση με το ρισκο ζημιας στη μηχανης αυξανεται ο βαθμος αβεβαιοτητας.
Το υγραεριο το 2011 ειχε εφκ 125€ και το 2017 430€ αυτο μεταφραζεται σε 25-30 λεπτα επιβαρυνση στη σημερινη τιμη του. Το Φ.Α μεχρι στιγμη εχει προνομιακη φορολογικη αντιμετωπιση η οποια σιγουρα θα αλλαξει αργοτερα οταν θα αυξηθουν οι χρηστες και τα πρατηρια. Επισης υπαρχει και η εμπειρια των καρτελ των πρατηριων που σε πολλες περιοχες κρατουσαν τις τιμες πολυ υψηλα.
Ολα τα παραπανω θεωρω οτι ειναι αρκετα αποτρεπτικα για να κανει κάποιος αυτη τη μετατροπη. Συν του οτι δεν ξερεις για ποσο καιρο θα μπορεις να εχεις το αυτοκινητο , ενα ατυχημα μπορει να σου το βγαλει οφφ το αυτοκινητο και ακομη να μην εχεις κανει καν αποσβεση.

Σημερα το να σκασεις στο ετσι 2.700€ για μια εγκασταση ειναι παρα πολλα και δυσκολα να τα μαζεψεις και να τα δωσεις. Πουλας αν ειναι αυτο που εχεις πχ 3000 βαζεις τα 2700 για cng, το πολυ βαζεις κανα χιλιαρικο ακομη και αγοραζεις μεταχειρισμενο ντιζελ και εχεις το κεφαλι σου ησυχο απο πιθανες ζημιες λογω ευπαθειας του κινητηρα.

Ποσα χλμ κανεις ετησιως και ποσο λες να το κρατησεις ακομη? Εχεις υπολογισει σε ποσα χλμ θα μπορεσεις να κανεις απόσβεση? Με πραγματικους υπολογισμους ομως και οχι με τους παρατραβηγμενους που κανουν συνηθως οι εγκαταστατες για να σε πεισουν.
Λες οτι τα νουμερα συνηγορουν για το φ.α, ποια νουμερα ? Αν ειναι μονο η τιμη , ναι οκ αλλα τα αλλα νουμερα ισως να λενε το αντιθετο.

Αφου λες οτι ο κινητήρας ειναι σκυλι για πιο λογω δεν πας σε υγραεριο και για πιο λογω χρειαστηκε η αντικατασταση του? Οφειλοταν στην προηγουμενη εγκατασταση υγραερίου που ειχες? Αν ειχε θεμα γενικα με το καυσιμο λογικα θα εχεις και με το φυσικο αεριο. Αν οφειλοταν σε κακο εγκαταστατη και τοποθετηση και τωρα με το φ.α. το ιδιο ρισκο παιρνεις να εχεις παλι το ιδιο αποτελεσμα.

Οποτε και λεω οτι καλυτερα ειναι να βαλεις υγραεριο αλλα με μεγαλη προσοχη στο συστημα που θα επιλέξεις και κυριως τον εγκαταστατη. Πολλοι μετανιωσαν που εβαλαν υγραεριο για ζημιες που παθανε και ο λογος οτι τσιγκουνευτηκαν να δωσουν 100-200-300€ παραπανω για να βαλουν ενα καλυτερο συστημα και σε καλο εγκαταστατη.

Στάλθηκε από το Vodafone Smart ultra 6 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Nissan Almera Mk II (N16) 1497cc
BRC Sequent 24
Εικόνα
tedd
 
Δημοσιευσεις: 588
Εγγραφή: Τρί 10 Μάιος, 2011 20:39

Re: Διατίθενται στην αγορά μετατροπές CNG;

Δημοσίευσηαπό tripas » Παρ 10 Νοέμ, 2017 21:03

Menelaos84 έγραψε:
tripas έγραψε:Φίλε μην βάλεις CNG διότι και πάλι με CNG θα αλλάξεις κινητήρα επομένως ποιο το όφελος. Επίσης δεν γνωρίζω κανένα που να έχει κάνει μετατροπή σε CNG στον συγκεκριμένο κινητήρα στην Ευρώπη.
Να είχες τον 1.6V με τα 105Cv να έλεγα χαλάλι τα πολλά έξτρα λεφτα την μετατροπής.
Ειναι απο τους κινητηρες που ειναι σκυλια στη κυριολεξια απ τους λιγους αθανατους της VW GROUP,γτ να αλλαξω κινητηρα με το Φ.Α?γενικα βλεπω πολυ αρνηση στις μετατροπες Φ.Α ενω τα νουμερα λενε οτι ειναι το πιο οικονομικο καυσιμο

Στάλθηκε από το SM-N910F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Αν δεν έχεις φορτηγο ή βαν επαγγελματικο απλα το ξεχνας.

Sent from my SM-G388F using Tapatalk
Citroen C4 sedan 1.6 TU5JP4-NFU 2008 , BRC P&D MY10 + LPG7
Άβαταρ μέλους
tripas
 
Δημοσιευσεις: 605
Εγγραφή: Κυρ 23 Μαρ, 2014 14:10

Re: Διατίθενται στην αγορά μετατροπές CNG;

Δημοσίευσηαπό Menelaos84 » Παρ 10 Νοέμ, 2017 22:22

tripas έγραψε:
Menelaos84 έγραψε:
tripas έγραψε:Φίλε μην βάλεις CNG διότι και πάλι με CNG θα αλλάξεις κινητήρα επομένως ποιο το όφελος. Επίσης δεν γνωρίζω κανένα που να έχει κάνει μετατροπή σε CNG στον συγκεκριμένο κινητήρα στην Ευρώπη.
Να είχες τον 1.6V με τα 105Cv να έλεγα χαλάλι τα πολλά έξτρα λεφτα την μετατροπής.
Ειναι απο τους κινητηρες που ειναι σκυλια στη κυριολεξια απ τους λιγους αθανατους της VW GROUP,γτ να αλλαξω κινητηρα με το Φ.Α?γενικα βλεπω πολυ αρνηση στις μετατροπες Φ.Α ενω τα νουμερα λενε οτι ειναι το πιο οικονομικο καυσιμο

Στάλθηκε από το SM-N910F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Αν δεν έχεις φορτηγο ή βαν επαγγελματικο απλα το ξεχνας.

Sent from my SM-G388F using Tapatalk
Το χω βαλει να το πουλησω αλλα στη τιμη που θελω να το δωσω γτ του ριξει πολλα λεφτα πιο κατω δε πεφτω γτ το λυπαμαι..το αμαξι καιει 10lt/100km πανω κατω...και απ οτι φαινεται αν δε πουληθει θα το κρατησω μεχρι να πεθανει...το προηγουμενο μοτερ που ειχα ηταν το 1.8 20V το ατμοσφαιρικο με τα 125hp δουλεψε με υγραεριο 26.500χλμ απροβληματιστα απλως οταν ηθελα να το καμουτσικωσω το γυρναγα βενζινη εννοειτε..αλλαξα λοιπον μοτερ κ εβαλα το 1.8 20VT με τα 180hp turbo και το αμαξι εχει ενα φιλτρο ενα προγραμμα κ μια εξατμιση που κοστιζει 1200€ απο Αγγλια και μεχρι εκει...αν δεν πουληθει σκεφτομαι για φ.α γτ ειναι πιο οικομικο απ ολα τα καυσιμα μεχρι τωρα εκτος απ τα ηλεκτρικα,το λοιπον το ψαχνω και θα το ψαξω πολυ ακομα το θεμα...αλλα βλεπω απ ολους μια αρνηση στο φ.α.1ον συμφωνω για το χωρο που χανεις,εχω σκεφτει να βαλω μια μπαγκαζιερα οταν θα πηγαινω ταξιδι.2ον συμφωνω για το βαρος γιαυτο ψαχνω type 4 ασχετα απ το κοστος αφου θα γινει αποσβεση καποια στιγμη...απλα δε ξερω καθε ποτε θελει αλλαγη η μπουκαλα..3ον κανω κοντα στα 20.000χλμ το χρονο...δε θα κανω πιο γρηγορα αποσβεση απ οτι στο υγραεριο?

Στάλθηκε από το SM-N910F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Menelaos84
 
Δημοσιευσεις: 24
Εγγραφή: Τετ 08 Νοέμ, 2017 16:10

Re: Διατίθενται στην αγορά μετατροπές CNG;

Δημοσίευσηαπό Qgas » Σάβ 11 Νοέμ, 2017 03:40

Τα έχεις μπερδέψει τελιως ξεχνάς το πορτμπαγκάζ , τουλάχιστον το μισό, θέλεις 2 χρόνια απόσβεση περίπου , χωρίς τη βενζινη που θα καις αν δεν είσαι δίπλα σε ρεντη Φιλαδέλφεια η ανθούσα ..
QGAS LPG CENTER ATHENS
http://www.qgas.gr
210 9420594
Αμφιθεας και Ορφέως 45 Παλαιό Φάληρο
Άβαταρ μέλους
Qgas
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 2696
Εγγραφή: Σάβ 19 Νοέμ, 2011 13:14
Τοποθεσία: Αμφιθέας & Ορφέως Παλ.Φάληρο 210 9420594

Re: Διατίθενται στην αγορά μετατροπές CNG;

Δημοσίευσηαπό Menelaos84 » Σάβ 11 Νοέμ, 2017 09:36

Qgas έγραψε:Τα έχεις μπερδέψει τελιως ξεχνάς το πορτμπαγκάζ , τουλάχιστον το μισό, θέλεις 2 χρόνια απόσβεση περίπου , χωρίς τη βενζινη που θα καις αν δεν είσαι δίπλα σε ρεντη Φιλαδέλφεια η ανθούσα ..
Το ξερω για το πορτπαγκαζ..ειμαι κοντα στην Ανθουσα στο πρατηριο.
Η μπουκαλα καθε ποτε θελει αλλαγη στο Φ.Α?

Στάλθηκε από το SM-N910F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Menelaos84
 
Δημοσιευσεις: 24
Εγγραφή: Τετ 08 Νοέμ, 2017 16:10

Re: Διατίθενται στην αγορά μετατροπές CNG;

Δημοσίευσηαπό EG8 » Κυρ 16 Δεκ, 2018 14:22

Μετά από ένα χρόνο απάντηση.

Η διάρκεια ζωής της φιάλης / δεξαμενής, είναι 20 χρόνια.

Τα πρατήρια είναι 11 και θα ανοίξουν άλλα 12, οπότε μάλλον τα πράγματα θα καλυτερέψουν. Νομίζω αξίζει αν πάρεις απόφαση να

1) τα στάξεις για type 3 / 4 για πάνω από 14κιλά ΦΑ για αυτονομία 200 ή καλύτερα 300km.
2) πάρεις απόφαση πως ξεχνάς το μισό πορτ μπαγκάζ -> μπαγκαζιέρα
3) πως δεν ενδιαφέρουν οι επιδόσεις αλλά η οικονομία.

Δεν απαντώ ως ειδικός ή από πείρα, αλλά δικά μου συμπεράσματα που μου είπε εγκαταστάτης. Μου είπε

1) δεν έχεις αυτονομία, άρα θα καις βενζίνη και ισοφαρίζεις το υγραέριο (στα 4 χρόνια που κάνω χιλιόμετρα έχει δίκιο για τα 2 χρόνια, αφού πράγματι δεν θα είχα πρατήριο για όλα τα χιλιόμετρα και αναγκαστικά θα έκαιγα βενζίνη)
2) χάνεις το πορτ μπαγκάζ (δεν με νοιάζει)
3) χάνεις επιδόσεις. (δεν με νοιάζει: του γυρνάς σε βενζίνη αν θες επιδόσεις!)
EG8
 
Δημοσιευσεις: 1
Εγγραφή: Κυρ 16 Δεκ, 2018 13:36

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Τι άλλο υπάρχει εκεί έξω;

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 14 επισκέπτες