Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

Αλλαγή με μπουζι για LPG

Αέριος ή υγρός ψεκασμός; Ποιο σύστημα να επιλέξω για μεγάλου κυβισμού κινητήρες; Τα Turbo δουλεύουν με υγραέριο; Σύστημα λίπανσης βαλβίδων

Re: Αλλαγή με μπουζι για LPG

Δημοσίευσηαπό referravag » Τρί 21 Νοέμ, 2017 03:28

Tedd τα καλύτερα είναι τα NGK με διαφορά... καμία σχέση με τα Bosch... και υπάρχουν και άλλα καλύτερα από τα Bosch όπως τα Denso που αναφέρθηκαν. Εμείς απλώς βάζουμε Bosch για υγραέριο πλέον καθώς η NGK δεν βγάζει ιριδίου για υγραέριο... και πάλι όμως στα 30.000χλμ τα Bosch θέλουν αλλαγή καθώς μόλις τα ξεπεράσουν αρχίζουν τα κοψίματα και οι διακοπές λες και είναι προγραμματισμένα...
Peugeot 207 1.4 VTi
Citroën C4 1.4
KIT: BRC P&D MY10
Petrol Rst: LPGTECH EmuTECH Pb-Level-02
referravag
 
Δημοσιευσεις: 441
Εγγραφή: Τετ 15 Οκτ, 2014 03:15

Re: Αλλαγή με μπουζι για LPG

Δημοσίευσηαπό jason » Πέμ 23 Νοέμ, 2017 00:04

γιεα σας.εχω πουντο 1.2 8v 2002 μοντελο.εβαλα τα μπουζι της bosch FR 7 KI 332 S.ειναι οκ το αμαξι,ουτε επαναπογραματισμο δεν χρειαστηκε.πριν φορουσε τα απλα μπουζι της ngk bkr6ez.υπηρχε καποια θεματα,σπανια μου εκανε διακοπες σε φορτιο.τωρα με τα bosch ειδα οτι εχει ποιο ζωντανια απο χαμηλες μεχρι ψηλα.αλλα το μονο που δεν μου αρεσε ειναι οτι ειχε ανοιγμα διακενο περιπου στα 0.80.και ετσι τα χαμηλωσα τα πηγα στο 0,70.αυτα........επισης 40 ευρω τα πηρα
jason
 
Δημοσιευσεις: 17
Εγγραφή: Κυρ 26 Ιουν, 2016 23:15

Re: Αλλαγή με μπουζι για LPG

Δημοσίευσηαπό gkazakias » Παρ 24 Νοέμ, 2017 00:44

Ο συγκεκριμένος τύπος bosch που αναφέρθηκε παραπανω είναι πολυ καλο μπουζί σε λογικό κοστος. Το φοραω σε όλα μου τα αμάξια τα υγραεριοκινητα και έχει εξαφανιστεί η παραμικρή υποψία κοψιματος στην επιτάχυνση. Όμως δεν θέλουν ρύθμιση. Έρχονται έτοιμα στα 0.7mm. Δεν είναι σωστο να μπαίνει φιλερ στα ιριδίου.
gkazakias
 
Δημοσιευσεις: 1512
Εγγραφή: Πέμ 17 Μαρ, 2011 02:52

Re: Αλλαγή με μπουζι για LPG

Δημοσίευσηαπό referravag » Σάβ 25 Νοέμ, 2017 17:14

Καλά κι εμείς τα Bosch βάζουμε πλέον στο υγραερικίνητο, αλλά όταν τα Bosch βγάζουν 30.000χλμ και κοστίζουν 28€ περίπου και τα NGK για το ΚFU έχουν ήδη 40.000χλμ και μάλλον θα αντέξουν μέχρι τις 60.000 που λέει αλλαγή το βιβλιαράκι ενώ είναι και πιο φθηνά εεε δεν τα λες και τα καλύτερα από άποψη κόστους/αντοχής τα Bosch... Κρίμα που δεν βγάζει και η NGK ιριδίου-υγραερίου για τον συγκεκριμένο κινητήρα...

Επίσης ποιος είπε ότι στα ιριδίου δεν ρυθμίζεται το διάκενο;; Υπάρχουν ιριδίου με ρυθμιζόμενο διάκενο άσχετα από τα Bosch που λογικά δεν ρυθμίζονται... Παράδειγμα τα Denso Iridium Tough με κωδικό VXUH22 και ρυθμιστέα απόσταση ηλεκτροδίων.
Peugeot 207 1.4 VTi
Citroën C4 1.4
KIT: BRC P&D MY10
Petrol Rst: LPGTECH EmuTECH Pb-Level-02
referravag
 
Δημοσιευσεις: 441
Εγγραφή: Τετ 15 Οκτ, 2014 03:15

Re: Αλλαγή με μπουζι για LPG

Δημοσίευσηαπό tripas » Σάβ 25 Νοέμ, 2017 17:44

Τα NGK LPG7 τα άλλαξα στις 60.000km μόνο και μόνο επειδή το έλεγε στο website τους. Πήγαιναν και άλλο.
Citroen C4 sedan 1.6 TU5JP4-NFU 2008 , BRC P&D MY10 + LPG7
Άβαταρ μέλους
tripas
 
Δημοσιευσεις: 605
Εγγραφή: Κυρ 23 Μαρ, 2014 14:10

Re: Αλλαγή με μπουζι για LPG

Δημοσίευσηαπό referravag » Σάβ 25 Νοέμ, 2017 18:13

Τα NGK για το ΚFU είναι νικελίου με κωδικό LZKAR7A άλλον κωδικό δεν δίνει για τον συγκεκριμένο κινητήρα.

Για το NFU τα NGK LPG7 γράφουν διάστημα αντικατάστασης 60.000χλμ ενώ τα Bosch FR 7 ΝΙ 332S, 30.000χλμ. Ιριδίου και τα δύο... η Beru επίσης κάθε 30.000χλμ λέει για τα Ζ226 για το NFU, το ίδιο και η Brisk για τα Silver ER15YS-9 που είναι για υγραέριο (με κεντρικό ηλεκτρόδιο αργύρου). Η EΥQUEM επίσης κάθε 30.000χλμ για του υγραερίου (δεν λέει τι τύπος είναι το ηλεκτρόδιο)...

Κρίμα που δεν έχει και για το 8FS αντίστοιχα με τα LPG7 η NGK.
Peugeot 207 1.4 VTi
Citroën C4 1.4
KIT: BRC P&D MY10
Petrol Rst: LPGTECH EmuTECH Pb-Level-02
referravag
 
Δημοσιευσεις: 441
Εγγραφή: Τετ 15 Οκτ, 2014 03:15

Re: Αλλαγή με μπουζι για LPG

Δημοσίευσηαπό gkazakias » Κυρ 26 Νοέμ, 2017 00:20

Τα ιριδίου και τα ιριδίου/πλατίνας δεν πρεπει να ρυθμιζονται. Έχουν λεπτο ηλεκτρόδιο και χάνεται η σωστη γωνία στο λεπτο ηλεκτρικό τόξο κλείνοντας ή ανοίγοντας την ακίδα γείωσης. Επείσης απο το χτύπημα για κλείσιμο του διάκενου χάνεται και η σωστη ευθυγράμμιση που έχει η ακίδα με το ηλεκτρόδιο.
Μη τα συγκρίνεται με τα απλα νικελίου που το τόξο σκάει περιμετρικά του πολύ χοντρού ηλεκτροδίου.
Διάφορα στη λειτουργια δεν θα δει κανεις, πρεπει να κανει χοντρή μαλακια. Αλλά τεχνικά είναι λάθος.
gkazakias
 
Δημοσιευσεις: 1512
Εγγραφή: Πέμ 17 Μαρ, 2011 02:52

Re: Αλλαγή με μπουζι για LPG

Δημοσίευσηαπό tedd » Κυρ 26 Νοέμ, 2017 01:53

Απο τη στιγμη που τα ngk δεν ειναι ιριδιου για υγραεριου πως τα συγκρινεις με τα bosch ιριδιου για υγραεριο
Οταν συγκρινουμαι πρεπει να συγκρινουμαι ομοια πράγματα. Τα ngk lpg που μου ταιριαζουν καποια στιγμη που το εψαξα μου εβγαινε γυρω στα 70€ η τετραδα ενω τα bosch lpg τη τετράδα την βρισκω κατω απο 30€ μπορει και 25€. Οποτε παρολο που τα bosch ειναι για τα μισα χιλιομετρα και παλι βγαινουν περισσοτερο οικονομικα απο οτι τα ngk.
Τα brisk υγραερίου που ειχα ρωτησει πριν κανα 2 χρονια στο αντιπροσωπο που ειχαν πει 45-50 και τους ειπα αντε γεια. Τα bosch οταν τα εβαλα ηταν λιγο ακριβουτσικα τα εβαλα στα 40€ λογω ισως οτι πηγα σε εξουσιοδοτημενο και για τα αντιστοιχα ngk μου ζητουσαν 80€. Λογω του οικονομικου που πηγα στα μπος και οταν ξαναλλαξω παλι στα μπος καθως βγαινουν πιο φτηνα απο ολα αναλογικα.


Στάλθηκε από το Vodafone Smart ultra 6 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Nissan Almera Mk II (N16) 1497cc
BRC Sequent 24
Εικόνα
tedd
 
Δημοσιευσεις: 588
Εγγραφή: Τρί 10 Μάιος, 2011 20:39

Re: Αλλαγή με μπουζι για LPG

Δημοσίευσηαπό referravag » Κυρ 26 Νοέμ, 2017 19:45

Εγώ ξέρω ότι το ένα βγάζει 60.000χλμ (NGK πλατίνας) στο KFU και το Bosch iridium βγάζει τα μισά χλμ και είναι πιο ακριβό... Η τιμή δεν εξαρτάται από τα υλικά μόνο αλλά κυρίως από την εμπορικότητα του μοντέλου... Από τη στιγμή που αυτά βγάζει η κάθε εταιρία γι' αυτό το αυτοκίνητο αυτά συγκρίνουμε... Τι υλικά μου λες και ότι το ένα είναι έτσι και το άλλο αλλιώς; Αφού αυτές οι επιλογές υπάρχουν για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο αυτές συγκρίνουμε... Τι με νοιάζει εμένα με τι υλικό το φτιάχνει η κάθε εταιρεία... Το θέμα είναι πιο κρατάει καλύτερα... Να συνεννοούμαστε...
Peugeot 207 1.4 VTi
Citroën C4 1.4
KIT: BRC P&D MY10
Petrol Rst: LPGTECH EmuTECH Pb-Level-02
referravag
 
Δημοσιευσεις: 441
Εγγραφή: Τετ 15 Οκτ, 2014 03:15

Re: Αλλαγή με μπουζι για LPG

Δημοσίευσηαπό tedd » Δευτ 27 Νοέμ, 2017 03:12

Βασικα δεν μιλησα για υλικα, μιλησα για τυπο μπουζι και λεω οτι οταν συγκρινουμε μπουζι συγκρινουμε μεταξυ ιδιου τυπου. Τωρα αν στο δικο σου μια εταιρεια δεν βγαζει καποιο, τοτε η συγκριση που κανεις αφορα μονο την δικη σου περιπτωση και δεν μπορει να γενικευτει. Τα απλα ngk που φορουσα πριν ηταν για 30.000χλμ και κοστιζαν γυρω στα 20€. Αν τα συγκρινω με τα ngk lpg που κοστιζουν 80€ τοτε εσφαλμενα βγαζω το συμπαιρασμα οτι τα απλα ειναι πιο οικονομικα καθως ειναι διαφορετικου τυπου και για αλλες αναγκες.

Στάλθηκε από το Vodafone Smart ultra 6 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Nissan Almera Mk II (N16) 1497cc
BRC Sequent 24
Εικόνα
tedd
 
Δημοσιευσεις: 588
Εγγραφή: Τρί 10 Μάιος, 2011 20:39

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Τεχνικά θέματα

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 24 επισκέπτες