Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

Δεν παιρνει ευκολα μπροστα

Αέριος ή υγρός ψεκασμός; Ποιο σύστημα να επιλέξω για μεγάλου κυβισμού κινητήρες; Τα Turbo δουλεύουν με υγραέριο; Σύστημα λίπανσης βαλβίδων

Re: Δεν παιρνει ευκολα μπροστα

Δημοσίευσηαπό manoliss » Πέμ 08 Μαρ, 2018 03:43

hlias έγραψε:Οχι παντα, φερνει και συμπιεση στο ψυγειο.

κοιτα ηλια το προβλημα εμφανιστηκε και τις 2 φορες στο καπακι που αλλαξα το δευτερο
Αν προλααβω και το ανοιξω μεσα στην αλλη εβδομαδα θα παω και τα 2 καπακια σε ρεκτιφιε στα γιαννενα και θα κοιταξω φτιαξω το δικο μου καπακι το πρωτο που εχει κατεβασει εδρα που ξερω οτι ειναι οκ απο θεμα ρηγματων και θερμοκρασιων
Αν παλι ξανα γινει το ιδιο η θα αλλαξω μηχανη η θα αλλαξω αμαξι
ΕΠισης με το ρεκτιφιε που μιλησα για αυτο που μου γραφεις ηλια μου ειπε οτι δεν υπαρχει περιπτωση να φερει συμπιεση το χιτωνιο απο το ψυγειο διοτι τα χιτωνια κατω δεν πανε κατω παρα μονο επανω αν κουνηθει ο στροφαλος...αν φτασουμε στο σημειο να κουνηθει ο στροφαλος χανει το κατω μερος της στεγανοτητας οποτε δεν συμφαιρει η επισκευη του μοτερ παμε για αλλο κατευθειαν...
Παροτι μου ειπε οτι τα καπακια αυτα δυσκολα κανουν ρηγμα εγω πιστευω οτι το καπακι που φοραω εχει ρηγμα...και τα νερα τα χανει τωρα τελευταια αν ειχε θεμα με το χιτωνιο θα εκανε απο την αρχη ολη την δυσλειτουργια....
- Citroen Xantia 1600cc 8v mod 1999
- Citroen Xsara 1400cc 8V mod 2003
Lovato Fast & Easy
manoliss
 
Δημοσιευσεις: 715
Εγγραφή: Κυρ 26 Φεβ, 2012 00:37

Re: Δεν παιρνει ευκολα μπροστα

Δημοσίευσηαπό meletis » Πέμ 08 Μαρ, 2018 03:48

Τα εχεις υπολογισει τα εξοδα μηπως θα σε συμφερε καλυτερα απο τωρα ενα μετ/σμενο μοτερ;
Πες το φτιαχνεις και μετα ξανα τα ιδια.
Γαλλικο αμαξι και τα βρισκεις με το κιλο, δεν ειναι σαν το δικο μου το Honda που εχουμε ζητημα στα ανταλλακτικα.
Ποσα χιλιομετρα εχει το μοτερ που φορας τωρα;

Στάλθηκε από το HT7 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Opel Corsa C 1,2 - EG Basico
meletis
 
Δημοσιευσεις: 1430
Εγγραφή: Σάβ 23 Αύγ, 2014 01:22

Re: Δεν παιρνει ευκολα μπροστα

Δημοσίευσηαπό manoliss » Πέμ 08 Μαρ, 2018 21:13

meletis έγραψε:Τα εχεις υπολογισει τα εξοδα μηπως θα σε συμφερε καλυτερα απο τωρα ενα μετ/σμενο μοτερ;
Πες το φτιαχνεις και μετα ξανα τα ιδια.
Γαλλικο αμαξι και τα βρισκεις με το κιλο, δεν ειναι σαν το δικο μου το Honda που εχουμε ζητημα στα ανταλλακτικα.
Ποσα χιλιομετρα εχει το μοτερ που φορας τωρα;

Στάλθηκε από το HT7 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

ΤΟ χω σκεφτει μελετη εχω 320.000
Ακου το μοτερ αυτο εβγαινε μεχρι το 2000 οποτε παμε για ενα μοτερ 18 χρονων στην καλυτερη περιπτωση και τουλαχιστον 180.000 -200.000 το οποιο σημαινει οτι με τοσα χρονια αν δεν εχει ανοιχτει ποτε η φλαντζα παμε προληπτικα αλλαγη μαζι με βιδες και σετ τσιμουχες και εναν ελεγχο στο καπακι αντε κανενα ψιλοχαιδεμα στο καπακι παμε στα
40 βιδες
70 σετ φλαντζες τσιμουχες
30 πλανιαρισμα
30 λαδια
15 παραφλου
0 εργασια
185 ευρα συνολο
και συν την αγορα του μοτερ κανα 300-350 ευρα παμε λειαν εποιικως 500 ευρα

ενω τωρα κρατω τα δικα μου λαδια διοτι τα αλλαξα πριν 2000 χλμτρα μαρκας καστρολ κρατω το παραφλου διοτι το εβαλα και αυτο πριν απο 1000 χλμτρα
και φτιαχνω το καπακι με 150 ευρω αλλαζω μονο φλαντζα 30 ευρω βαλω λαδια παραφλου που εβγαλα απο το δικο μου και καθαριζω....η διαφορα εινα οτι θα φτιαξω το δικο μου καπακι το πρωτο αν ξαναγινει παλι ε δε ξερω τι υα κανω...
ρισκο ειναι αλλα εγω προσωπικα ριχβω ευθυνες στο καπακι...
- Citroen Xantia 1600cc 8v mod 1999
- Citroen Xsara 1400cc 8V mod 2003
Lovato Fast & Easy
manoliss
 
Δημοσιευσεις: 715
Εγγραφή: Κυρ 26 Φεβ, 2012 00:37

Re: Δεν παιρνει ευκολα μπροστα

Δημοσίευσηαπό meletis » Τετ 21 Μαρ, 2018 02:33

Υπαρχει καποια εξελιξη; Προχωρησες στην επισκευη του δικου σου κινητηρα;

Στάλθηκε από το HT7 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Opel Corsa C 1,2 - EG Basico
meletis
 
Δημοσιευσεις: 1430
Εγγραφή: Σάβ 23 Αύγ, 2014 01:22

Re: Δεν παιρνει ευκολα μπροστα

Δημοσίευσηαπό manoliss » Τετ 21 Μαρ, 2018 20:37

meletis έγραψε:Υπαρχει καποια εξελιξη; Προχωρησες στην επισκευη του δικου σου κινητηρα;

Στάλθηκε από το HT7 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

ναι το εφτιαξα πηρα προληπτικα ενα αλλα καπακι που τελικα το ρεκτιφιε το μου το προτιμησε να το βαλω επανω διοτι ετσι θεωρησε σωστο πηρα μια φλαντζα victor range 1ου σταδιου μπηκε επανω το καπακι κομπλε μπηκα τα λαδια που ειχα παραφλου τα δικα μου το εβαλα μπροστα το αφησα να δουλεψει κανα 30λεπτο ρελαντι αυξομειωνοντας τις στροφες στο μοτερ ενα εξαρχης προγραμματισμο αεριου βολτα και ολα καλα....και βλεπουμε...επισης σφιχτικε επ ακριβως με τιε μοιρες που αναφερε ο κατασκευαστης και ειμαι αισιοδοξος για την μακροχρονια λειτουργια του
επισης το προβλημα της μη αδυναμια εκκινησης μαλλον πρεπει να οφειλετε σε επιστροφη βενζινας απο το σωληνακι τροφοδοσιας ισως το σπιραλ που βρισκετε μεσα στην αντλια να εχει καμποια σχισμη η η ιδια η αντλια να μην λειτουργει το αντεπιστροφο....θα το δω με τον καιρο διοτι το αμαξι το εχω χωρις πινακιδες οποτε η μετακινηση ειναι δυσκολη για χλμτρα και παλι γυρο το τετραγωνο με την ψυχη στο στομα...
- Citroen Xantia 1600cc 8v mod 1999
- Citroen Xsara 1400cc 8V mod 2003
Lovato Fast & Easy
manoliss
 
Δημοσιευσεις: 715
Εγγραφή: Κυρ 26 Φεβ, 2012 00:37

Re: Δεν παιρνει ευκολα μπροστα

Δημοσίευσηαπό manoliss » Τετ 04 Απρ, 2018 05:04

manoliss έγραψε:
meletis έγραψε:Υπαρχει καποια εξελιξη; Προχωρησες στην επισκευη του δικου σου κινητηρα;

Στάλθηκε από το HT7 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

ναι το εφτιαξα πηρα προληπτικα ενα αλλα καπακι που τελικα το ρεκτιφιε το μου το προτιμησε να το βαλω επανω διοτι ετσι θεωρησε σωστο πηρα μια φλαντζα victor range 1ου σταδιου μπηκε επανω το καπακι κομπλε μπηκα τα λαδια που ειχα παραφλου τα δικα μου το εβαλα μπροστα το αφησα να δουλεψει κανα 30λεπτο ρελαντι αυξομειωνοντας τις στροφες στο μοτερ ενα εξαρχης προγραμματισμο αεριου βολτα και ολα καλα....και βλεπουμε...επισης σφιχτικε επ ακριβως με τιε μοιρες που αναφερε ο κατασκευαστης και ειμαι αισιοδοξος για την μακροχρονια λειτουργια του
επισης το προβλημα της μη αδυναμια εκκινησης μαλλον πρεπει να οφειλετε σε επιστροφη βενζινας απο το σωληνακι τροφοδοσιας ισως το σπιραλ που βρισκετε μεσα στην αντλια να εχει καμποια σχισμη η η ιδια η αντλια να μην λειτουργει το αντεπιστροφο....θα το δω με τον καιρο διοτι το αμαξι το εχω χωρις πινακιδες οποτε η μετακινηση ειναι δυσκολη για χλμτρα και παλι γυρο το τετραγωνο με την ψυχη στο στομα...

teλικα το προβλημα οφειλονταν σε χαλασμενο oring στεγανοποιησης μπεκ βενζινας.
Εντοπισα 1 το οποιο ειχε μεγαλη ζημια και ενα αλλο με μικροτερη ζημια εγινε αντ/ση και των 8 oring που εχουν τα 4 μπεκ με καινουργια τυπου viton που αντεχουν σε χημικα βενζινες λαδια...μεχρι στιγμης δειχμνει ολα καλα....
σε λιγο διαστημα θα ξαναβγει σε κυκλοφορια οποτε γινει καιπιο καλα δοκιμη.....δε πρωτο ταξιδι που θα κανω θα το δουλεψω με βενζινα και θα ριξω και ενα καθαριστικο βενζινας για τα μπεκ οποτε και αυτο γενικα θα βοηθησει την κατασταση...
- Citroen Xantia 1600cc 8v mod 1999
- Citroen Xsara 1400cc 8V mod 2003
Lovato Fast & Easy
manoliss
 
Δημοσιευσεις: 715
Εγγραφή: Κυρ 26 Φεβ, 2012 00:37

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Τεχνικά θέματα

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Google [Bot] και 14 επισκέπτες





cron