Διάβασα παλιότερες συζητήσεις αλλά δε βρήκα ίδια διατύπωση:
Έχουμε σύστημα με μπεκ ηλεκτροβαλβίδας και 100.000χμ στην πλάτη τους. Ένας καθαρισμός κοστίζει (τσεκαρισμένο) 40ε, η αντικατάσταση με τύπου βενζίνης 140ε (νομίζω - αν παίζει φθηνότερα, ενδιαφέρομαι...).
1. Θα αποσβεστεί η διαφορά (140-40= 100ε) από μικρότερη κατανάλωση με τα τύπου βενζίνης?
2. Διαβάζω από κάποιους πως τελικά τα μπεκ τύπου βενζίνης μπουκώνουν ευκολότερα, ειδικά στην Ελλάδα. Μήπως τελικά θα χρειαστούν περισσότερους καθαρισμούς (και χρήματα) στο τέλος?