Παππού επειδή είχα το ίδιο πρόβλημα με σένα, αυτό με το κλειδί στη μίζα που το γυρνάς 3 φορές μου το είχαν πει και μένα αλλά ο μηχανικός μου που το είπα μου είπα δεν ισχύει πλέον. Υπάρχει ένα μηχανηματάκι που τη μετράνε την πίεση της τρόμπας βενζίνης και είσαι 100% σίγουρος μετά, αλλιώς πας στα τυφλά.
Θεωρώ ότι το πρόβλημά σου βρίσκεται μπροστά. Με μισή μιζιά έπαιρνε και εμένα (αν το άναβα αμέσως μετά, αφού δηλαδή είχε σβήσει) κ ενώ είχα 2 μπεκ που κατουρούσαν και 1 με όχι καλή ροή, όπως έδειξε το μηχάνημα. Σημειωτέον, αφού τα καθάρισε τα μπεκ, και πάλι κατουρούσαν, οπότε έκλαψα και τα 50 ευρώ, αφού με 63 στο δικό μου αγόρασα 2 καινούργια. Άρα θέλω να πω ότι φαντάσου με 3 μπεκ να υπολειτουργούν, έπαιρνε αμέσως. Άλλαξα το ένα, το πρόβλημα βελτιώθηκε αλλά παρέμεινε, άλλαξα και τα υπόλοιπα και τότε έφτιαξε.
Εμένα πάντως τα μπεκ βενζίνης λογικά από την αχρησία λόγω του υγραερίου χάλασαν, πλέον τα έχω αλλάξει όλα. Ίσως θέλει πιο τακτικά χρήση βενζίνης. Βέβαια απ' την άλλη και στην peugeot Που ρώτησα μου είπαν ότι ούτως ή άλλως χαλασμένα μπεκ βενζίνης είτε υγραέριο είτε χωρίς, έχουν συνέχεια.