από dimitrisnd1 » Δευτ 21 Μάιος, 2018 10:08
Αυτό που κάνει την διαφορά αυτή της τάξης του 15%, είναι η αντίστοιχη διαφορά στη θερμογονο δύναμη των δύο καυσίμων.
Αυτή είναι η ενέργεια που αποδίδει το κάθε καύσιμο ανά κιλό, το οποίο βάση της πυκνότητας του κάθε καυσίμου το ανάγεις και ανά λίτρο το οποίο είναι και η συνήθης μονάδα αναφοράς για αυτοκίνηση.
Ο λ χρησιμοποιείται για να γίνει ηλεκτρονική μικρορυθμιση του μείγματος αέρα καυσίμου ώστε στο τέλος να μην μένει οξυγόνο στα καυσαέρια, άρα σωστή στοιχειομετρικα καύση, άσχετα του πόσο πρέπει να είναι ο λόγος αέρα καυσίμου (14.7/15,5). Ο οποίος βέβαια και βάση χαρτογράφησης δύναται να διαφοροποιηθει ελαφρώς από το στοιχειομετρικο για λόγους απόδοσης /οικονομίας.
Στάλθηκε από το LG-D855 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk