από papoys » Τετ 18 Ιούλ, 2018 17:45
Φίλε είχα το ίδιο σύστημα και μου εμφάνισε και εμένα το ίδιο πρόβλημα κάπου στα 75.000- 80.000 χιλιόμετρα πότε εμφανιζόταν πότε σταματούσε.
Ρετάρισμα το πρωί με βενζίνα και γενικά στο ξεκίνημα όχι πάντα και μέχρι να γυρίσει υγραέριο.Σταδιακά είχα αλλάξει μπεκιέρα, πνεύμονα αντί για συντήρηση το είχαμε ψιλοψάξει με το μάστορα καθάρισα και μπεκ βενζίνας , ο οποίος έλεγε ότι πιθανώς φταίει και ο εγκέφαλος.
Δεν ήταν τόσο έντονο και το άφηνα.Τελικά στις 120.000 χιλιόμετρα με υγραέριο άλλαξα τον εγκέφαλο με έναν σύγχρονο που αναφέρω και στην υπογραφή και το πρόβλημα αμέσως εξαφανίστηκε οπότε δύο πράγματα συμβαίνουν.Ή είχε πρόβλημα ο εγκέφαλος ή ο μάστορας δεν ήξερε να ρυθμίσει σωστά τον παλιό τον οποίο σημειωτέο τον είχα βάλει αλλού το συνεργείο είχε κλείσει,κανένας άλλος δεν τον δούλευε και ο μόνος που τον ψιλοσυντόνιζε ήταν αυτός.
Θέλω να σου πω ότι μετά την αλλαγή εκτός από το ότι έχω άλλο αμάξι,είδα και μεγάλη πτώση στην κατανάλωση υγραερίου.
Πιθανώς έχεις το ίδιο πρόβλημα οπότε πήγαινε σε ένα καινούργιο εγκέφαλο.Εμένα 270 ευρώ μου κόστισε η αλλαγή εγκεφάλου.
opel vectra 1,6 με emmegas (πριν zanardi) 219.000 χιλ. με lpg και 347.000 στο κοντέρ