Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

Ρετάρισμα κινητήρα κατα την εκκίνηση σε βενζίνη

Προβλήματα στην εκκίνηση; Διακοπές κατά τη λειτουργία; Σας γυρίζει σε βενζίνη; Safe Mode; Λαμπάκι μηχανής – κωδικοί βλάβης;

Ρετάρισμα κινητήρα κατα την εκκίνηση σε βενζίνη

Δημοσίευσηαπό Aristjet » Τετ 18 Ιούλ, 2018 12:52

Καλημέρα, έχω ένα Fiat Bravo T Jet μόντ. 2009. Φοράω σύστημα zanardi με μπεκακια hanna. Έχω κάνει περίπου 60000 km σχετικά απροβλημάτιστα μετα από αρκετή ταλαιπωρία μέχρι να ρυθμιστεί το σύστημα. Παροδικά μου έκανε ρεταρισματα κατά την εκινηση στην βενζίνη συνήθως τα πρωινά και όταν το αμάξι ήταν κρύο. Στην αρχική μου επίσκεψη στον εγκατάσταση μου μου είπε ότι είχε πιάσει μακα η ηλεκροβαλδιβα εμένα ανοιχτή και γιαυτο το ρεταρισμα μου την καθάρισε και όλα καλά. Εν συνέχεια άλλαξα συνεργείο, μου ξαναεμφανίστηκε το πρόβλημα το ανέφερα στον νέο μάστορα μου είπε για τα μπουζί μου, τα άλλαξα φοράω μπουζί ιριδιου παρεπιπτόντως. Το πρόβλημα συνέχισε μου ανέφερε για τρόμπα βενζίνης ίσως . Να αναφέρω ότι όταν βάζω βενζίνη πάνω από την μέση περίπου το πρόβλημα είτε εξαφανίζεται είτε ελαττώνεται σημαντικά. Τελευταία έχω παρατήρησει και μια σημαντική αύξηση στην κατάναλωση βενζίνης. Το ανέφερα στον συνεργείο αερίου που πάω το οποίο άλλαξε και μάστορα και η απαντήση ήταν να αλλάξουμε το σύστημα με ένα 500€ και θα είσαι κομπλέ απλά θα δουλεύει μόνο στα 120 αλογα(σημείωση το αμάξι δουλεύει με 2 προγράμματα 120 & 150 άλογα τώρα δουλεύει και με αέριο κι στα 2) Γενικά επειδή η εμπειρία μου μέχρι στιγμής είναι να βρίζει και να λέει άσχετο ο ένας τον άλλον εγκατάστατη με δόση αλήθειας πολλές φορές, ψάχνω να βρω μα ακρη. Έχει κανένας ιδέα τι μπορεί να είναι; ( διάβασα καποια ποστ αλλά δεν έβγαλα ακρη)
Aristjet
 
Δημοσιευσεις: 1
Εγγραφή: Τετ 18 Ιούλ, 2018 12:04

Re: Ρετάρισμα κινητήρα κατα την εκκίνηση σε βενζίνη

Δημοσίευσηαπό papoys » Τετ 18 Ιούλ, 2018 17:45

Φίλε είχα το ίδιο σύστημα και μου εμφάνισε και εμένα το ίδιο πρόβλημα κάπου στα 75.000- 80.000 χιλιόμετρα πότε εμφανιζόταν πότε σταματούσε.

Ρετάρισμα το πρωί με βενζίνα και γενικά στο ξεκίνημα όχι πάντα και μέχρι να γυρίσει υγραέριο.Σταδιακά είχα αλλάξει μπεκιέρα, πνεύμονα αντί για συντήρηση το είχαμε ψιλοψάξει με το μάστορα καθάρισα και μπεκ βενζίνας , ο οποίος έλεγε ότι πιθανώς φταίει και ο εγκέφαλος.

Δεν ήταν τόσο έντονο και το άφηνα.Τελικά στις 120.000 χιλιόμετρα με υγραέριο άλλαξα τον εγκέφαλο με έναν σύγχρονο που αναφέρω και στην υπογραφή και το πρόβλημα αμέσως εξαφανίστηκε οπότε δύο πράγματα συμβαίνουν.Ή είχε πρόβλημα ο εγκέφαλος ή ο μάστορας δεν ήξερε να ρυθμίσει σωστά τον παλιό τον οποίο σημειωτέο τον είχα βάλει αλλού το συνεργείο είχε κλείσει,κανένας άλλος δεν τον δούλευε και ο μόνος που τον ψιλοσυντόνιζε ήταν αυτός.
Θέλω να σου πω ότι μετά την αλλαγή εκτός από το ότι έχω άλλο αμάξι,είδα και μεγάλη πτώση στην κατανάλωση υγραερίου.

Πιθανώς έχεις το ίδιο πρόβλημα οπότε πήγαινε σε ένα καινούργιο εγκέφαλο.Εμένα 270 ευρώ μου κόστισε η αλλαγή εγκεφάλου.
opel vectra 1,6 με emmegas (πριν zanardi) 219.000 χιλ. με lpg και 347.000 στο κοντέρ
Άβαταρ μέλους
papoys
 
Δημοσιευσεις: 1960
Εγγραφή: Τρί 19 Μαρ, 2013 06:42
Τοποθεσία: 15344 Γέρακας


Επιστροφή στο Αντιμετωπίζετε πρόβλημα;

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 22 επισκέπτες