Vasilis6024 έγραψε:Καλησπέρα εχω ενα ford focus II 1.6 tivct και εχω βαλει europegas με εγκεφαλο avance 32 και μπεκ hana. Το προβλημα μου ειναι απο την αρχη της εγκατάστασης το αυτοκινητο καιει πολυ βενζινη ενω δουλευει με αεριο.. συγκεκριμενα.. 420χλμ με 32 λιτρα αεριο και 11,5 λιτρα βενζινη. Ειναι ρυθμισμενο το συστημα με βαση αυτα που λεει ο εγκαταστατης στην πιο οικονομικη ρυθμιση που παιρνει χωρις μικροψεκασμους βενζινης ενδιαμεσα και να γυρναει στις 5000 στροφες σε βενζινη και να γυριζει σε αεριο στους 40 βαθμους στο νερο. Η οδηγηση ειναι παρα πολυ χαλαρη μεχρι τις 3500 στροφες.. εχει καποιος αναλογη εμπειρια με το εν λογο συστημα;
meletis έγραψε:Vasilis6024 έγραψε:Καλησπέρα εχω ενα ford focus II 1.6 tivct και εχω βαλει europegas με εγκεφαλο avance 32 και μπεκ hana. Το προβλημα μου ειναι απο την αρχη της εγκατάστασης το αυτοκινητο καιει πολυ βενζινη ενω δουλευει με αεριο.. συγκεκριμενα.. 420χλμ με 32 λιτρα αεριο και 11,5 λιτρα βενζινη. Ειναι ρυθμισμενο το συστημα με βαση αυτα που λεει ο εγκαταστατης στην πιο οικονομικη ρυθμιση που παιρνει χωρις μικροψεκασμους βενζινης ενδιαμεσα και να γυρναει στις 5000 στροφες σε βενζινη και να γυριζει σε αεριο στους 40 βαθμους στο νερο. Η οδηγηση ειναι παρα πολυ χαλαρη μεχρι τις 3500 στροφες.. εχει καποιος αναλογη εμπειρια με το εν λογο συστημα;
Καλό θα ήταν να ψεκάζει και πιο χαμηλά, (π.χ 3000).
Καλό κάνει και στα μπέκ της βενζίνης, σου τα έχει βάλει με αντάπτορες τα μπέκ υγραερίου; Καλύτερα είναι να μην έχει.
Το συστημα σου είναι καλό. Τι τύπο της Hana σου έχει βάλει;
Το έχετε βγάλει στο δρόμο και να το ρυθμίσετε. Μήπως σου ανάβει κάποιο λαμπάκι;
Εγω ανα 2 γεμίσματα υγραερίου με ψεκασμό βενζίνης στις 3300 ξοδεύω 20 ευρώ.(Lovato -> Honda Accord)
hlias έγραψε:Ποσες κρυες εκκινησεις εκανες για αυτα τα χιλιομετρα? Τι αποσταση εχουν συνηθως οι διαδρομες σου? Να φανταστω οτι το οδηγημα στη Ροδο ειναι σε συνθηκες πολης?
Και τελικα για να εχεις ενα αξιοπιστο σημειο αναφορας και εσυ ο ιδιος, πριν βαλεις αεριο για αυτα τα 420 χιλιομετρα ποσα λιτρα βενζινης εκαιγες?
Γεμιζω με 42 λτ καθαρό είναι ~48λτ ή δεξαμενή. Κάνω περίπου 530χλμ , αλλά εμένα θέλει αντικατάσταση ο αισθητήρας οξύγονου ο μπροστά. Για αυτό καιει λίγο παραπάνω.Vasilis6024 έγραψε:meletis έγραψε:Vasilis6024 έγραψε:Καλησπέρα εχω ενα ford focus II 1.6 tivct και εχω βαλει europegas με εγκεφαλο avance 32 και μπεκ hana. Το προβλημα μου ειναι απο την αρχη της εγκατάστασης το αυτοκινητο καιει πολυ βενζινη ενω δουλευει με αεριο.. συγκεκριμενα.. 420χλμ με 32 λιτρα αεριο και 11,5 λιτρα βενζινη. Ειναι ρυθμισμενο το συστημα με βαση αυτα που λεει ο εγκαταστατης στην πιο οικονομικη ρυθμιση που παιρνει χωρις μικροψεκασμους βενζινης ενδιαμεσα και να γυρναει στις 5000 στροφες σε βενζινη και να γυριζει σε αεριο στους 40 βαθμους στο νερο. Η οδηγηση ειναι παρα πολυ χαλαρη μεχρι τις 3500 στροφες.. εχει καποιος αναλογη εμπειρια με το εν λογο συστημα;
Καλό θα ήταν να ψεκάζει και πιο χαμηλά, (π.χ 3000).
Καλό κάνει και στα μπέκ της βενζίνης, σου τα έχει βάλει με αντάπτορες τα μπέκ υγραερίου; Καλύτερα είναι να μην έχει.
Το συστημα σου είναι καλό. Τι τύπο της Hana σου έχει βάλει;
Το έχετε βγάλει στο δρόμο και να το ρυθμίσετε. Μήπως σου ανάβει κάποιο λαμπάκι;
Εγω ανα 2 γεμίσματα υγραερίου με ψεκασμό βενζίνης στις 3300 ξοδεύω 20 ευρώ.(Lovato -> Honda Accord)
Και εγω ειμαι υπερ στους μικροψεκασμους και να ψεκαζει απο.τις 3500στροφες και.πανω.. απλα το ρυθμισε ετσι για να δει τι φταιει και καιει τοσο βενζινη.. τον τυπο απο τα μπεκ δε τον ξερω. Εσυ στο honda με ποσα λιτρα αεριο φουλαρεις;
Το αμάξι πηγαίνει κανονικά; Είτε με βενζίνη είτε με υγραέριο.Vasilis6024 έγραψε:Μελετη αν υποθεσουμε οτι τα 20 ευρω που βαζεις βενζινα με 1.60 περιπου το λιτρο ειναι 12,5 λιτρα. Αρα σε αποσταση 1060 χλμ καις 84 λιτρα αεριο και 12,5 λιτρα βενζινης σωστα;
εγω τα 12,5 λιτρα βενζινης τα καιω με 32 λιτρα αεριο και 420 χλμ..
Νομιζω ειναι χαωδης η διαφορα μας.. εσυ καις νορμαλ καταναλωση βενζινης που βγαινει 1,2 λιτρα βενζινης ανα 100χλμ και εμενα βγαινει 3 λιτρα στα 100χλμ
Vasilis6024 έγραψε:Το αμαξι δουλευει κανονικοτατα και απροβληματιστα ειτε με αεριο ειτε με βενζινα.. δεν εχει κανενα θεμα ουτε κατα την εκκινηση ουτε στην πορεια ουτε στην αλλαγη απο το ενα καυσιμο στο αλλο.. σε διαγνωστικο εχει μπει στο μαστορα που εγκατεστησε το συστημα και το.ρυθμισε.. δεν εχει βγαλει καποιο προβλημα.. αν ηταν κατι θα το καταλαβαινα η θα αναβε καποιο λαμπακι τσεκ κινητηρα..
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 4 επισκέπτες
|
|