Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

Αλλαγή με μπουζι για LPG

Αέριος ή υγρός ψεκασμός; Ποιο σύστημα να επιλέξω για μεγάλου κυβισμού κινητήρες; Τα Turbo δουλεύουν με υγραέριο; Σύστημα λίπανσης βαλβίδων

Re: Αλλαγή με μπουζι για LPG

Δημοσίευσηαπό meletis » Σάβ 25 Αύγ, 2018 19:44

nickL έγραψε:Μου κάνει εντύπωση κάτι με τα denso που ψάχνω. Με βάση τη σελίδα της denso για το μοντέλο αυτοκινήτου μου, κάνουν τα denso vk20 που έχουν διάκενο 1,1, όμως ταυτόχρονα λέει στη σελίδα της ότι χρειάζονται 0,8 διάκενο όπου τέτοια είναι τα vk20y. Τα μαμά τα δικά μου έχουν 0,9. Δεν είναι λογικό να θέλω τα vk20y (0,8 διάκενο platinum iridium) και όχι τα vk20 με διάκενο 1,1;
Καλύτερα προτίμησε NGK.
Με Denso έχουν ακουστεί να σπάει ή ακίδα με οτι συνεπαγεται.
Απλώς πάρε γνησια NGK.
Προϋπόθεση να σφιχτουν με δυναμοκλειδο.


Στάλθηκε από το KIICAA POWER μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Opel Corsa C 1,2 - EG Basico
meletis
 
Δημοσιευσεις: 1430
Εγγραφή: Σάβ 23 Αύγ, 2014 01:22

Re: Αλλαγή με μπουζι για LPG

Δημοσίευσηαπό nickL » Δευτ 27 Αύγ, 2018 12:39

Έχουν μια μικρή διαφορά στην τιμή, γι' αυτό σκεφτόμουν τα denso. Δεν έχω αποφασίσει ακόμα αν θα τα τοποθετήσω. Αν δεν σιγουρευτώ πάντως ναι ngk λογικά. Δεν το είχα υπόψιν αυτό για σπασμένες ακίδες με τα denso.
nickL
 
Δημοσιευσεις: 338
Εγγραφή: Τετ 16 Σεπ, 2015 00:25

Re: Αλλαγή με μπουζι για LPG

Δημοσίευσηαπό vendosa » Παρ 19 Οκτ, 2018 02:10

Καλησπέρα,

Σε BMW 316e36 με κωδικό μοτέρ M43B16 έχει γίνει τοποθέτηση υγραερίου με σύστημα Lovato Smart EXR.
Το αυτοκίνητο λειτουργεί μια χαρά χωρίς απολύτως κανένα πρόβλημα.
Η ερωτησή μου είναι η εξής. Τα μπουζί που δίνει ο κατασκευαστής για το συγκεκριμένο αυτόκινητο είναι απλά 2ακιδα των 15 ευρώ. Το διάκενο τους αν δεν κάνω λάθος ειναι στο 0,9.
Μόλις έγινε αλλαγή με τα ίδια.
Πιστεύετε ότι πρέπει να γίνει αλλαγή με μπουζί ιριδίου μονής ακίδας ή δεν υπάρχει κανένα θέμα και κανένας κίνδυνος με τα συγκεκριμένα?
vendosa
 
Δημοσιευσεις: 1
Εγγραφή: Τρί 17 Ιούλ, 2018 15:33

Re: Αλλαγή με μπουζι για LPG

Δημοσίευσηαπό papoys » Παρ 19 Οκτ, 2018 06:55

Όχι μια χαρά δουλεύουν και τα δικά του.Είχα βάλει παλιά μια φορά ιριδίου καμία διαφορά δεν είδα οπότε συνεχίζω με τα δικά του απλά με λίγο πιο συχνή αλλαγή. Εξάλλου είναι και πολύ φθηνότερα.
Και εμένα το opel vectra με δύο ακίδες παίρνει και δουλεύει μια χαρά τόσο στη βενζίνη όσο και στο υγραέριο.
opel vectra 1,6 με emmegas (πριν zanardi) 219.000 χιλ. με lpg και 347.000 στο κοντέρ
Άβαταρ μέλους
papoys
 
Δημοσιευσεις: 1960
Εγγραφή: Τρί 19 Μαρ, 2013 06:42
Τοποθεσία: 15344 Γέρακας

Re: Αλλαγή με μπουζι για LPG

Δημοσίευσηαπό EvanTalos » Παρ 19 Οκτ, 2018 17:58

Καθε ποσα χιλιομετρα πρεπει να αλαζουμε τα κλασικα μπουζι οταν εχουμε LPG?
EvanTalos
 
Δημοσιευσεις: 44
Εγγραφή: Παρ 05 Ιαν, 2018 22:25

Re: Αλλαγή με μπουζι για LPG

Δημοσίευσηαπό meletis » Παρ 19 Οκτ, 2018 18:22

EvanTalos έγραψε:Καθε ποσα χιλιομετρα πρεπει να αλαζουμε τα κλασικα μπουζι οταν εχουμε LPG?
Εάν βάζεις τα εργοστασιακά , και όχι για υγραεριο κάθε 2ο Service (20.000)

Στάλθηκε από το Mi A2 Lite μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Opel Corsa C 1,2 - EG Basico
meletis
 
Δημοσιευσεις: 1430
Εγγραφή: Σάβ 23 Αύγ, 2014 01:22

Re: Αλλαγή με μπουζι για LPG

Δημοσίευσηαπό savas202 » Παρ 19 Οκτ, 2018 23:10

Με τα μανησια της βενζινης και στο αεριο πηγαινει μια χαρα.Εχω δοκιμαση αυτα ολα τα λεγωμενα για αεριο αλλα σαν της [μαμας] δεν πανε...
savas202
 
Δημοσιευσεις: 49
Εγγραφή: Τρί 17 Σεπ, 2013 17:59
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ-Ανατολικα

Re: Αλλαγή με μπουζι για LPG

Δημοσίευσηαπό papoys » Σάβ 20 Οκτ, 2018 06:03

Κόλπα του μάρκετινγκ να μας πουλάνε ακόμη ένα προιόν ή μπορεί και παλιά στις πρώτες μετατροπές υγραερίου που ακόμη τα συστήματα δεν είχαν εξελιχθεί να μην μπορούσαν τα κλασικά να δουλέψουν σωστά και έτσι ανακάλυψαν τα ιριδίου που ενδεχομένως κάλυπταν κάποια προβλήματα.

Τώρα με τα νέα συστήματα όλα τα αυτοκίνητα δουλεύουν μια χαρά με τα μαμίσια.
opel vectra 1,6 με emmegas (πριν zanardi) 219.000 χιλ. με lpg και 347.000 στο κοντέρ
Άβαταρ μέλους
papoys
 
Δημοσιευσεις: 1960
Εγγραφή: Τρί 19 Μαρ, 2013 06:42
Τοποθεσία: 15344 Γέρακας

Re: Αλλαγή με μπουζι για LPG

Δημοσίευσηαπό tedd » Κυρ 21 Οκτ, 2018 20:34

Δείτε αυτό https://youtu.be/MLRgGsht4Hk , ενδιαφέρον βίντεο που μιλάει γενικά για τα μπουζι αλλά και απο το 12:30 λεπτο περίπου μιλάει για τα μπουζί σε υγραεριοκινητα είτε μαμισια είτε ειδικά.
Προσωπικά βάζω ιριδίου για lpg, δεν πρόσεξα κάποια διαφορά αλλά αν η καύση με αυτά γίνεται πιο σωστά γιατί όχι?? Ούτως ή άλλος η διαφορά κόστους είναι μικρή πλέον αν τα αγοράσεις από ηλεκτρονικό κατάστημα. Τα δικά μου τα bosch lpg τα ειχα αγόρασει 23,5€ την τετράδα ενώ τα μαμισια έβγαιναν γύρω στα 16-17€ και αν θυμάμαι καλά όταν παλαιοτερα οταν τα προμηθεύονταν το συνεργείο χρεώνε τα απλά τα μαμισια 25€. Οπότε στη χειρότερη περίπτωση η επιπλέον επιβάρυνση βγαίνει γύρω στα 7-8€, δεν είναι δα και κανένα υπερβολικό επιπλέον κόστος.
Μάρκετινιστικο τρυκ είναι που βγάζουν λιπαντικά ειδικα και υγραέριο λες και απαιτείται διαφορετική λίπανση, τα μπουζί τουλάχιστον εχουν άμεση σχέση με την καύση του υγραερίου.


Στάλθηκε από το Redmi 5 Plus μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Nissan Almera Mk II (N16) 1497cc
BRC Sequent 24
Εικόνα
tedd
 
Δημοσιευσεις: 588
Εγγραφή: Τρί 10 Μάιος, 2011 20:39

Re: Αλλαγή με μπουζι για LPG

Δημοσίευσηαπό savas202 » Κυρ 21 Οκτ, 2018 22:10

Ειχα δοκιμαση ιριδιου μπουζι και κατι αλλους τυπους,αλλα στις χαμηλες στροφες σκορτσαριζε ,δεν λειτουργουσαν σωστα, οποτε βαζω της μαμας δηλ. τα BOSCH FR 7 DC,παει τελεια πιο καλα και απο την βενζινα.
savas202
 
Δημοσιευσεις: 49
Εγγραφή: Τρί 17 Σεπ, 2013 17:59
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ-Ανατολικα

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Τεχνικά θέματα

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 86 επισκέπτες