Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

Πρόβλημα με ρεταρίσματα κινητηρα

Προβλήματα στην εκκίνηση; Διακοπές κατά τη λειτουργία; Σας γυρίζει σε βενζίνη; Safe Mode; Λαμπάκι μηχανής – κωδικοί βλάβης;

Re: Πρόβλημα με ρεταρίσματα κινητηρα

Δημοσίευσηαπό meletis » Τρί 11 Σεπ, 2018 20:46

GiorgosBrazil έγραψε:Παιδια Πρόσφατα είχα λαμπάκι μηχανής σε Passat 2.0 fsi με brc .. πάω στο μαστορι μου και μου λέει τα εξής σφάλματα
-λάμδα
-3 σφάλματα με φτωχό μείγμα
-πίεση καυσίμου
-misfire κύλινδρος 1

Μου λέει να αλλάξουμε μόνο τον λάμδα για να δούμε τα άλλα σφάλματα μην είναι από το αέριο. Και έτσι και έγινε. Μόλις τον αλλαζω μου σβήνει τα σφάλματα και μου λέει να κάνω 200 χιλιομετρα μονο με βενζίνη (100 εντός και 100 εκτός) και να ξαναπαω. Κάνω ότι μου λέει και το βάζει στο διαγνωστικό και δεν έδειξε κανένα σφάλμα. Μετά μου λέει κανε το ίδιο με αέριο και ξαναελα.... και τσουυυπ το λαμπάκι στα πρώτα 30χλμ.. το διαγνωστικό έβγαλε τα ίδια σφάλματα εκτός του λάμδα.. πάω μετά στο service του αερίου και μου λέει ότι μου διόρθωσε μόνο το μείγμα και τα άλλα δεν είναι από το αέριο..

Τι λέτε να κάνω γιατί βλέπω αυτο το λαμπάκι μηχανής και τρελαίνομαι..

Στο έγραψα και στήν άλλη ενότητα.
Το φτωχό μείγμα πως το διόρθωσε ;
Το βγάλατε στο δρόμο εν κίνηση και να κοιτάξει το χάρτη υγραερίου;
Επίσης δές και τους πολλαπλασιαστές σου.
Opel Corsa C 1,2 - EG Basico
meletis
 
Δημοσιευσεις: 1430
Εγγραφή: Σάβ 23 Αύγ, 2014 01:22

Re: Πρόβλημα με ρεταρίσματα κινητηρα

Δημοσίευσηαπό bobhit » Κυρ 16 Σεπ, 2018 15:51

Καλησπέρα.
Πως καταλαβαίνουμε ότι το αμάξι έχει φτωχό ή πλούσιο μείγμα?
Τι παρουσιάζει στον κινητήρα με το ένα πρόβλημα και τι με το άλλο?
Γνωρίζει κάποιος τις διαφορές?
bobhit
 
Δημοσιευσεις: 17
Εγγραφή: Δευτ 13 Αύγ, 2018 01:53

Re: Πρόβλημα με ρεταρίσματα κινητηρα

Δημοσίευσηαπό meletis » Κυρ 16 Σεπ, 2018 15:53

bobhit έγραψε:Καλησπέρα.
Πως καταλαβαίνουμε ότι το αμάξι έχει φτωχό ή πλούσιο μείγμα?
Τι παρουσιάζει στον κινητήρα με το ένα πρόβλημα και τι με το άλλο?
Γνωρίζει κάποιος τις διαφορές?
Μπορείς να σου ανάψει check και να βγάζει σφάλμα.
Αλλά επειδή πολύ βάζουν απόστατη ή κλέφτη στο λάμδα ώστε να έρθει πιο έξω πολλές φορές δεν ανάβει.
Το πιο σωστό είναι με ένα διαγνωστικό να ελέγξεις τα fuel trims σε υγραέριο και σε βενζίνη.

Στάλθηκε από το KIICAA POWER μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Opel Corsa C 1,2 - EG Basico
meletis
 
Δημοσιευσεις: 1430
Εγγραφή: Σάβ 23 Αύγ, 2014 01:22

Re: Πρόβλημα με ρεταρίσματα κινητηρα

Δημοσίευσηαπό bobhit » Κυρ 23 Σεπ, 2018 22:35

Πως θα καταλάβω με τα fuel trims?
Έχω obd αλλά δεν ξέρω...
bobhit
 
Δημοσιευσεις: 17
Εγγραφή: Δευτ 13 Αύγ, 2018 01:53

Re: Πρόβλημα με ρεταρίσματα κινητηρα

Δημοσίευσηαπό meletis » Κυρ 23 Σεπ, 2018 23:32

bobhit έγραψε:Πως θα καταλάβω με τα fuel trims?
Έχω obd αλλά δεν ξέρω...
Θα κάνεις μερικά χιλιόμετρα μόνο με βενζίνη .
Θα βάλεις το obd στη θύρα διάγνωσης του αυτοκινήτου και όχι του εγκεφάλου υγραερίου.
Θα σημειώσεις εκεί που γράφει:
LongFT1 & Shrtf1 % τι γράφει .
Μετά θα το γυρίσεις σε υγραέριο θα κάνεις μερικά χιλιόμετρα και θα ξανά γράψεις τι τιμές θα σου εμφανίσει.
Σου επισυνάπτω εικόνα από παρόμοιο διαγνωστικό πως τα αναγράφει εκεί που έντονο μπλε.

Εικόνα

Στάλθηκε από το Mi A2 Lite μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Opel Corsa C 1,2 - EG Basico
meletis
 
Δημοσιευσεις: 1430
Εγγραφή: Σάβ 23 Αύγ, 2014 01:22

Re: Πρόβλημα με ρεταρίσματα κινητηρα

Δημοσίευσηαπό bobhit » Δευτ 24 Σεπ, 2018 13:50

Ευχαριστώ πολύ... Θα το κάνω...
Απλώς από ότι είδα οι τιμές παίζουν...
Δεν μένουν σταθερες.
Σημαίνει κάτι αυτό?
Θα ενημερώσω μόλις γράψω τις τιμές...
bobhit
 
Δημοσιευσεις: 17
Εγγραφή: Δευτ 13 Αύγ, 2018 01:53

Re: Πρόβλημα με ρεταρίσματα κινητηρα

Δημοσίευσηαπό tedd » Τρί 25 Σεπ, 2018 10:26

Φυσιολογικοτατο είναι να παίζουν οι τιμές συνεχώς. Το αν είναι οκ οι τιμές εξαρτάται από το τι τιμές καταγράφονται και το εύρος της διακύμανσης. Το ιδανικο είναι οι τιμές να είναι μεταξύ του +-5. Εντάξει άμα βλέπουμε και 2-3 μονάδες παραπάνω δεν τρέχει και κάτι αναλογιζόμενοι ότι ο χάρτης του υγραερίου δεν μπορεί να συμπέσει με τον χάρτη της βενζινης. Το σημαντικό είναι να μην βλεπουμε 15αρια 20αρια 25αρια, τότε έχουμε θέμα. Στα sort βέβαια είναι λογικό να δούμε στιγμιαία και τέτοιες υψηλες τιμές. Το μηχανάκι σου έχει την δυνατότητα καταγραφής του ταξιδιού για να δεις πως κυμάνθηκαν οι τιμές σε όλη τη διάρκεια του ταξιδιου.;

Στάλθηκε από το Redmi 5 Plus μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Nissan Almera Mk II (N16) 1497cc
BRC Sequent 24
Εικόνα
tedd
 
Δημοσιευσεις: 588
Εγγραφή: Τρί 10 Μάιος, 2011 20:39

Re: Πρόβλημα με ρεταρίσματα κινητηρα

Δημοσίευσηαπό bobhit » Πέμ 27 Σεπ, 2018 04:54

Δεν νομίζω να το έχει αυτό...
Έχω απλό obd2 με την εφαρμογή torque την αγόρασε η με 3.5 ευρώ.
Δεν νομίζω να βγάλω άκρη με τις τιμές... Από ότι είδα πάντως με το αέριο παίζει πιο πολύ από ότι με την βενζινα...
Πρέπει να βρω συνεργείο της προκοπής στην Αθήνα ή Πάτρα που να κάνει ρύθμιση στον δρόμο και να έχει και το σύστημα της landirenzo...
Μπλέξιμο... Θα κάνω καταγραφή με βενζίνη τώρα καμία 100 χιλιόμετρα και μετά με αέριο και βλέπουμε...
Θα γράψω τι έκανα....
Ευχαριστώ
bobhit
 
Δημοσιευσεις: 17
Εγγραφή: Δευτ 13 Αύγ, 2018 01:53

Re: Πρόβλημα με ρεταρίσματα κινητηρα

Δημοσίευσηαπό tedd » Πέμ 27 Σεπ, 2018 09:35

Και εγώ κινεζικό obd reader εγώ και διαβάζω με το torque pro. Στο realtime chart προσθέτεις τα winget με τα φιουελ τριμς, βάζεις και μια βαση κινητού στο παρμπρίζ και παρακολουθείς πως πάνε οι τιμές. Επειδη καταγράφονται οι διαδρομές με το map view της εφαρμογης μπορείς να δεις τις διαδρομές που κανείς. Το ρυθμίζεις να διαβάζει και τα τριμς και μετά το ταξίδι επιλέγεις τη καταγεγραμμένη διαδρομή που θες και τα δεδομένα που θέλεις να σου εμφανίσει στον χάρτη. Υπάρχει και ένα addon το realtime chart που εγκαθιστάς όπου δημιουργείς ένα προφίλ με τις διάφορες τιμες που θέλεις να καταγράφεις και σου δημιουργεί ένα γράφημα. Το οποίο αποθηκεύεται και μπορείς να το μελετήσεις μετά. Πχ εγώ έβαλα να καταγράφει, ταχύτητα,, στροφές,, φορτίο,, σορτ, λονγκ φιουελ τριμς και θερμοκρασία ψυγειου. Δεν θέλει να βάζεις πολλά γιατί μετά χάνεσαι στο γράφημα. Υπάρχουν πολλές δυνατότητες αλλα θέλει χρόνο για να ανακαλύψεις πως λειτουργούν.

Για τα ρεταρισματα μπορεί ευθύνονται και τα μπουζί, οι πολλαπλασιαστές τα μπουζί καλώδια. Καταρχην όμως χρειάζεται ένα καλό μάστορα να ξέρει να ρύθμισει το σύστημα και να μην φταίει κάτι αλλο.
Στάλθηκε από το Redmi 5 Plus μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Nissan Almera Mk II (N16) 1497cc
BRC Sequent 24
Εικόνα
tedd
 
Δημοσιευσεις: 588
Εγγραφή: Τρί 10 Μάιος, 2011 20:39

Re: Πρόβλημα με ρεταρίσματα κινητηρα

Δημοσίευσηαπό vayio » Πέμ 27 Σεπ, 2018 13:11

Επειδή κατά βάση αντιμετωπιζω το ιδιο θεμα και θέλω να παρακολουθήσω τα fuel trims, έχω ένα ζήτημα: Ο εγκαταστατης έχει συνδέσει τον εγκέφαλο του αερίου με την OBD θύρα, με τρία καλώδια (το έκανε 'μπακαλικα', τα έβαλε χύμα όχι με φίσα). Για να συνδέσω το OBD reader πρέπει να αποσυνδεσω τα καλώδια, έτσι δεν είναι? Άρα ουσιαστικά δεν μπορώ να έχω συνδεμένο το OBD reader ενώ οδηγώ, εκτός και αν οδηγώ με βενζίνη. Τί γραφω λάθος? Γιατί κάπου έχω λάθος....
Europegas Avance 32
vayio
 
Δημοσιευσεις: 40
Εγγραφή: Σάβ 20 Αύγ, 2016 16:53

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Αντιμετωπίζετε πρόβλημα;

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Google Adsense [Bot], manos16 και 125 επισκέπτες