tasostsal έγραψε:Δεν ειναι ολες οι περιπτωσεις ιδιες . Καποιοι κανουμε πολλα χιλιομετρα απο αναγκη , οχι απο επιλογη . Οποτε εκει αναγκαστικα το υγραεριο ειναι μονοδρομος .
prosilio έγραψε:Εκτιμω λοιπον οτι η εγκατασταση υγραεριου ειναι αχρειαστο ρισκο.
socratesb έγραψε:prosilio έγραψε:
Το υγραέριο είναι καθαρότερο καύσιμο, δεν αναμιγνύεται και δεν καταστρέφει τα λάδια του αυτοκινήτου, το αυτοκίνητο σαφώς και δουλεύει ζωηρά ειδικά μετά από κάποια χλμ γιατί με τις αλλαγές λαδιών έχει καθαρίσει ο κινητήρας και σαφώς ένα αυτοκίνητο που έχει μετατραπεί με ποιοτικό κιτ και σωστή ρύθμιση θα βγάλει περισσότερα χλμ από ένα βενζινοκινητήρα.
prosilio έγραψε:Π
Εκτιμω λοιπον οτι η εγκατασταση υγραεριου ειναι αχρειαστο ρισκο.
skrez έγραψε:socratesb έγραψε:prosilio έγραψε:
Το υγραέριο είναι καθαρότερο καύσιμο, δεν αναμιγνύεται και δεν καταστρέφει τα λάδια του αυτοκινήτου, το αυτοκίνητο σαφώς και δουλεύει ζωηρά ειδικά μετά από κάποια χλμ γιατί με τις αλλαγές λαδιών έχει καθαρίσει ο κινητήρας και σαφώς ένα αυτοκίνητο που έχει μετατραπεί με ποιοτικό κιτ και σωστή ρύθμιση θα βγάλει περισσότερα χλμ από ένα βενζινοκινητήρα.
Εννοείς ότι θα έχει διάρκεια ζωής μεγαλύτερη στον κινητήρα ή σε αυτονομία ?
Επιστροφή στο Γενική συζήτηση για το LPG
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 38 επισκέπτες
|
|