Καλησπέρα σε όλους,
Αν και το θέμα έχει συζητηθεί στο παρελθόν επειδή υπάρχουν διαφορετικά συμπτώματα το ανοίγω εκ νέου.
Έχω ένα rover 416 μοντέλο 2000. Το σύστημα που έχω εγκαταστήσει είναι το lovato RGJ type Β. Έχω κάνει από τότε πάνω από 180.000 χιλ χωρίς κανένα απολύτως πρόβλημα. Το καλοκαίρι που μας πέρασε άρχισε να γυρίζει στη βενζίνη όχι πάντα και όπως παρατήρησα αυτό συν έβενε όταν ζεσταινόταν αρκετά η μηχανή και λόγω ζέστης.
Ο εγκαταστάτης μου είπε για καθάρισμα ή αλλαγή πνεύμονα. Σε εκείνη τη φάση άλλαξα τα φίλτρα και απλά ρύθμισα τη βαλβίδα πίεσης λίγο περισσότερο. Συνέχισα να έχω κάποια θέματα αραιά και που. Κατά τη διάρκεια του φθινοπώρου και χειμώνα όπως τώρα δεν έχω κάποιο θέμα.
Τo rover γενικά έχει πολύ αυξημένη θερμοκρασία μηχανής σε σχέση με κάποια άλλα αυτοκίνητα. Μήπως υπάρχει κάποιο κύκλωμα προστασίας από υπερθέρμανση ? Εγώ απ΄ότι είδα δεν υπάρχει στο δικό μου ο αισθητήρας θερμοκρασίας (επισυναπτόμενο) ο οποίος όπως διάβασα αφορά την ανάγνωση θερμοκρασίας νερών στο ξεκίνημα για αλλαγή από βενζίνη σε υγραέριο και όχι για το αντίστροφο.
Τελικά τι μπορεί να συμβαίνει ?