Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

Ρετάρισμα

Προβλήματα στην εκκίνηση; Διακοπές κατά τη λειτουργία; Σας γυρίζει σε βενζίνη; Safe Mode; Λαμπάκι μηχανής – κωδικοί βλάβης;

Re: Ρετάρισμα

Δημοσίευσηαπό papoys » Τρί 01 Ιαν, 2019 17:54

Δεν ξέρω οι δικές σου εμένα είναι αυτορυθμιζόμενες και θα το αφήσω όσο πάει.

Αν δω πρόβλημα και πτώση στην απόδοση ή να καίει λάδια πράγματα που ευτυχώς δεν συμβαίνουν τότε θα πάω να το δω.Στην καβάντζα υπάρχουν 1000 ευρώ για βαλβίδες αν και όταν παραστεί ανάγκη το έχω ήδη συζητήσει με ειδικό οπότε δεν αγχώνομαι.3-4 μέρες στο συνεργείο και έτοιμος.
opel vectra 1,6 με emmegas (πριν zanardi) 219.000 χιλ. με lpg και 347.000 στο κοντέρ
Άβαταρ μέλους
papoys
 
Δημοσιευσεις: 1960
Εγγραφή: Τρί 19 Μαρ, 2013 06:42
Τοποθεσία: 15344 Γέρακας

Re: Ρετάρισμα

Δημοσίευσηαπό labros » Τρί 01 Ιαν, 2019 18:14

Αυτορυθμιζόμενες είναι και το λάδι που τσιμπάει είναι ελάχιστο. Ο θόρυβος όμως ακούγεται.
chevrolet cruze 1.6 του 2010
BRC seq 32 με obd
4000 LPG
135000 σύνολο
labros
 
Δημοσιευσεις: 827
Εγγραφή: Δευτ 19 Μαρ, 2012 13:15

Re: Ρετάρισμα

Δημοσίευσηαπό Kakis » Τρί 01 Ιαν, 2019 23:36

Εγώ πάντως θα άνοιγα καπάκι να δω τι παίζει με τις βαλβίδες.
Δεν είναι κ ότι καλύτερο να σου καούν ενώ είσαι σε κάποιο ταξίδι.
Εγώ που έχω corolla έχω κάνει συνολικά 136.000 από τα οποία τα 1500 km με υγραέριο.
Από τώρα όμως έχω στο πρόγραμμα να ελέγξω βαλβίδες στα 155.000 km.. πρώτα ο Θεός.
Γενικά είμαι λίγο ψείρας με τις βλάβες κ τη συντήρηση του αμαξιού.
Toyota Corolla 2004 με σύστημα Lovato Smart Exr και KP μπεκ
43.000 km με lpg
Kakis
 
Δημοσιευσεις: 52
Εγγραφή: Τρί 23 Οκτ, 2018 23:12

Re: Ρετάρισμα

Δημοσίευσηαπό labros » Πέμ 03 Ιαν, 2019 10:29

Τελικά χθες έκανα το προγραμματισμένο service του αυτοκινήτου. Εκτός των άλλων μετρήσαμε και συμπίεση η οποία βρέθηκε άριστη (13 και στους 4 κυλίνδρους). Άρα κατά πάσα πιθανότητα δεν έχω βλάβη στις βαλβίδες ή στη φλάντζα και είναι απλή φθορά των ωστηρίων λόγω χλμ. Λάδι αντί για 10-40 που έβαζα πάντα μέχρι τώρα έβαλα 5-40. Ως δια μαγείας με το πρώτο άναμμα της μηχανής ο ήχος εξαφανίστηκε. Δεν ακούστηκε ούτε στη σημερινή παγωμένη εκκίνηση. Τη θέση του πήρε ένας γλυκός ήχος σαν να ήταν καινούργιο.
Παίρνω λοιπόν μια παράταση ζωής. Από δω και πέρα θα παρακολουθώ τη στάθμη του λαδιού μήπως και το καίει και αν το πιθανό κάψιμο είναι υποφερτό γιατί στο 10-40 ήταν ελάχιστο.
chevrolet cruze 1.6 του 2010
BRC seq 32 με obd
4000 LPG
135000 σύνολο
labros
 
Δημοσιευσεις: 827
Εγγραφή: Δευτ 19 Μαρ, 2012 13:15

Re: Ρετάρισμα

Δημοσίευσηαπό dimitrisnd1 » Πέμ 03 Ιαν, 2019 13:52

Πολλές φορές με τα υδραυλικά ωστηρια ειδικά αν δεν είναι λεπτό το λάδι, τώρα το χειμώνα ακούγονται. Δοκιμάσεις όπως εσύ πιο λεπτό λάδι και βλέπεις.
Πολλές φορές μπορεί να επιδεινωθεί από κακό λάδι ή και πολύ καιρισμενο

Στάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
dimitrisnd1
 
Δημοσιευσεις: 71
Εγγραφή: Κυρ 27 Νοέμ, 2016 20:34

Re: Ρετάρισμα

Δημοσίευσηαπό labros » Δευτ 04 Μαρ, 2019 17:36

Μετά από 1000 χλμ με το 5-40 που νόμιζα πως είχα γλυτώσει ο θόρυβος των ωστηρίων - βαλβίδων άρχισε πάλι να ακούγεται. Υπάρχουν και στιγμές που εξαφανίζεται αλλά γενικά ακούγεται. Η απόδοση του κινητήρα δεν έχει πέσει και το λεπτότερο λάδι δεν το έχει κάψει καθόλου. Το ερώτημα τώρα είναι το εξής. Αλλάζω μόνο τα ωστήρια που είναι μια σχετικά απλή δουλειά ή πρέπει να παώ σε άνοιγμα του κινητήρα και επισκευή βαλβίδων. Πως μπορώ να διαπιστώσω τι από τα δύο συμβαίνει; Και αν τα αφήσω ως έχει με αφήνει απροειδοποίητα στο δρόμο;
chevrolet cruze 1.6 του 2010
BRC seq 32 με obd
4000 LPG
135000 σύνολο
labros
 
Δημοσιευσεις: 827
Εγγραφή: Δευτ 19 Μαρ, 2012 13:15

Re: Ρετάρισμα

Δημοσίευσηαπό tedd » Δευτ 04 Μαρ, 2019 18:47

Το 5-40 δεν είναι λεπτότερο από το 10-40, την ίδια ρευστότητα έχουν, με μόνη εξαίρεση ότι το 5-40 είναι λίγο πιο λεπτό κατά την κρύα εκκίνηση. Όταν ζεσταθεί την ίδια ρευστότητα έχουν. Οπότε αν θες ένα πιο λεπτό λαδι πας σε 5-30.
Τα ωστηρια ποτέ τα ακους να χτυπούν; Μόνο σε κρύα εκκίνηση ή και όταν έχει ζεσταθεί μηχανή και τα λάδια???

Στάλθηκε από το Redmi 5 Plus μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Nissan Almera Mk II (N16) 1497cc
BRC Sequent 24
Εικόνα
tedd
 
Δημοσιευσεις: 588
Εγγραφή: Τρί 10 Μάιος, 2011 20:39

Re: Ρετάρισμα

Δημοσίευσηαπό labros » Δευτ 04 Μαρ, 2019 19:10

tedd έγραψε:Το 5-40 δεν είναι λεπτότερο από το 10-40, την ίδια ρευστότητα έχουν, με μόνη εξαίρεση ότι το 5-40 είναι λίγο πιο λεπτό κατά την κρύα εκκίνηση. Όταν ζεσταθεί την ίδια ρευστότητα έχουν. Οπότε αν θες ένα πιο λεπτό λαδι πας σε 5-30.
Τα ωστηρια ποτέ τα ακους να χτυπούν; Μόνο σε κρύα εκκίνηση ή και όταν έχει ζεσταθεί μηχανή και τα λάδια???

Στάλθηκε από το Redmi 5 Plus μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


Τα ακούω και όταν είναι ζεστό. Μπορεί λιγότερο αλλά ακούγεται. Το 5-40 είναι θεωρητικά το ίδιο αλλά έχει λεπτότερη βάση. Το 5-30 φοβάμαι πως θα το καίει σαν νερό.
chevrolet cruze 1.6 του 2010
BRC seq 32 με obd
4000 LPG
135000 σύνολο
labros
 
Δημοσιευσεις: 827
Εγγραφή: Δευτ 19 Μαρ, 2012 13:15

Re: Ρετάρισμα

Δημοσίευσηαπό labros » Τρί 26 Μαρ, 2019 15:49

Τελικά διαπίστωσα ότι εκτός από το θόρυβο μέσα στο παραφλού εμφανίστηκε λιπαρή ουσία. Άρα έχει κάψει και φλάντζα. Κανόνισα με το συνεργείο μου να πάω τη δευτέρα και να ανοιχτεί η κεφαλή και ότι πρόβλημα υπάρχει θα φανεί.
chevrolet cruze 1.6 του 2010
BRC seq 32 με obd
4000 LPG
135000 σύνολο
labros
 
Δημοσιευσεις: 827
Εγγραφή: Δευτ 19 Μαρ, 2012 13:15

Re: Ρετάρισμα

Δημοσίευσηαπό meletis » Τρί 26 Μαρ, 2019 16:12

labros έγραψε:Τελικά διαπίστωσα ότι εκτός από το θόρυβο μέσα στο παραφλού εμφανίστηκε λιπαρή ουσία. Άρα έχει κάψει και φλάντζα. Κανόνισα με το συνεργείο μου να πάω τη δευτέρα και να ανοιχτεί η κεφαλή και ότι πρόβλημα υπάρχει θα φανεί.
Πόσα χιλιόμετρα έχει συνολικά το αμάξι;
Είχε ανοιχτεί ποτέ στο παρελθόν για επισκευή;
Εάν εχεις >300000 , φθορά χιλιομέτρων είναι και το θεωρώ ως ένα σημείο φυσιολογικο

Στάλθηκε από το Mi A2 Lite μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Opel Corsa C 1,2 - EG Basico
meletis
 
Δημοσιευσεις: 1430
Εγγραφή: Σάβ 23 Αύγ, 2014 01:22

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Αντιμετωπίζετε πρόβλημα;

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Google Adsense [Bot], manos16 και 118 επισκέπτες