Καλημέρα, Χρόνια Πολλά και καλή χρονιά !
Είμαι κάτοχος ενός Toyota Auris του 2011, 1.33,Dual VVT-I, 101hp, στο οποίο έχω εγκαταστήσει σύστημα υγραερίου με τα κάτωθι χαρακτηριστικά:
Μονάδα ηλεκτρονικού ελέγχου(εγκέφαλος αερίου): KME NEVO
Εξαερωτής (Πνέυμονας): Autogas Italia
Πολλαπλή βαλβίδα: Torreli
Μπεκιέρα: Hana
Λοιπόν, αντιμετωπίζω το εξής πρόβλημα, κάθε φορά που γυρνάει από την βενζίνη στο αέριο, η θερμοκρασία του περιβάλλοντος, είναι κάτω των 4-5 βαθμών κελσίου και οι στροφές του κινητήρα κάτω των 1500-2000, το αυτοκίνητο σβήνει, διαφορετικά κάνει ένα ελαφρύ ¨σκοτσάρισμα¨ διάρκειας ενός με δύο δευτερολέπτων και λειτουργεί κανονικά στο αέριο. Από μερίας μου έχω κάνει τις εξής ενέργειες:
1). άφησα την δεξαμενή του αερίου να αδειάσει τελείως προτού ξαναγεμίσω ούτως ώστε να εξαλείψω τελέιως την περίπτωση φτωχού μείγματος αερίου.
2). Ρύθμισα την θερμοκρασία μετάβασης από την βενζίνη σε αέριο του οχήματος από τους 30 στους 45 βαθμούς. (πραγματοποιήθηκε μέσω διαγνωστικού καλωδίου το οποίο διατηρώ στην κατοχή μου συνοδευόμενο με το απαραίτητο λογισμικό)
Τέλος παραθέτω ένα βίντεο του εγκαταστάτη αερίου με τις εν δυνάμει ρυθμίσεις τις οποίες μπορώ να πραγματοποιήσω στον εγκέφαλο του αερίου. Ευχαριστώ πολύ!
https://www.youtube.com/watch?feature=p ... CB1JqhYLTo
(θεωρώ ότι η λύση του προβλήματος πρέπει να βρίσκεται μεταξύ του 3:30-4:10)