Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

Ανανέωση Stag-4 GV 2.0

Δείξτε μας την εγκατάσταση υγραερίου στο αυτοκίνητο σας!

Ανανέωση Stag-4 GV 2.0

Δημοσίευσηαπό ximikos00 » Σάβ 23 Φεβ, 2019 19:01

Μετά από 143.000κμ ήρθε η ώρα για μια ανανέωση του συστήματος.

Αλλάχτηκε ο πνεύμονας σε tomasetto artic.

Αλλάχτηκε η μπεκίερα Valtec με τη Stag Ac w02 τύπου βενζίνης. 100.000κμ χρόνος ζωής και δυνατότητα καθαρισμού αν βουλώσει με υπέρηχο.

Αλλαγή σε όλα τα κολάρα του πνεύμονα γιατί τα παλιά είχαν ήδη πάρα πολλά χιλιόμετρα και είχαν γίνει πέτρα.

Αλλαγή σε ολη την «πλέξουδα» του συστήματος γιατί ο προηγουμενος είχε βάλει αντάπτορες. Τωρα κουμπώσαμε κανονικά με φις στα μπεκ βενζίνης.

Αλλαγή σε μια φίσα ένος πολλαπλασιαστη που τα καλώδια είχαν φαγωθεί (αυτό το εκανε μόνος του :mrgreen: )

Αλλαγή δεξαμένης από 80 λίτρα σε 50 λιτρά και επιτέλους εχουμε ξανα χώρο αποσκευων!!!

Κόστος 400 ευρώ.
ΑΛΛΑ
Θα μπορούσα να γλιτώσω 50 ευρώ αν εβαζα τα απλά μπεκ.
Θα γλιτωνα και κανα 50αρι από την πολυβαλβίδα της δεξαμενης ή το φλοτέρ…αλλα το δικό μου λογω του θερμοσιφωνα δεν ταίριαζε στη νέα.
Στην τιμή και το χαρτί της εγκατάστασης για να περάσουμε κτέο.

ΤΟ αμάξι πάει μια χαρά εδώ και δυο εβδομάδες που εκανα καποια χιλιομετρα.
Τωρα ξεκιναω μετρήσεις για να δω καταναλώσεις με τα νέα μπεκ.

Να σημείωσω ότι με τη νέα μπεκιέρα το ρελαντί δουλεύει αψογα, ακόμα κ σε πάτημα συμπλέκτη που κάνει το βυθίσμα.
Το αμάξι γεμίζει τις ταχύτητες χωρίς να κανει κιχ.


Ολη η ανανεωση πραγματοποιηθηκε στο Στέλιο Καραβασίλη στο Λαγκαδά Θεσσαλονίκης.
1η μέρα κανα 2ωρο για πνεύμονα και μπεκ
2η μέρα από τις 9 εως τις 5 για τα υπόλοιπα.
Οι ανθρωποι εκεί είναι επαγγελματίες. Γιαυτό φυσικά γίνεται και χαμός.
Πάμε για αλλα 100k και βλέπουμε….

Y.Γ. Σε κάποια φάση είχα πάει σε έναν «εγκαταστάτη» για αλλαγή φιλτρών. Αυτός μου αλλαξε ένα κολλαρο από τον πνεύμονα και το γύρισε πάνω απο τη μπάρα θόλων. Το κολάρο ηταν πιο ψηλά απο το ψυγείο και αυτό μου κρύωνε απίστευτα τη μηχανή. Το χειμώνα το αμάξι δουλευε πολύ χαμήλα ενώ σε θερμοκρασίες μείον εβαζε στο ψυγείο μισό χαρτόνι για να κρατάει ζέστη. Τώρα που γύρισε κανονικά το νερό δουλεύει άψογα.

Υ.Γ.2 Στην αλλαγή της πλεξούδα έσπασε και ενα πλαστικό της εξαερωσης απο το ψευτοκάπακο. Τα παιδιά βγάλανε το καπάκι το αλλάξανε και ξανακλείσανε.

Τώρα πάμε για ενα κάλό καθάρισμα μέσα και είμαστε κομπλέ.


Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα
ximikos00
 
Δημοσιευσεις: 125
Εγγραφή: Κυρ 22 Μάιος, 2011 20:33

Re: Ανανέωση Stag-4 GV 2.0

Δημοσίευσηαπό meletis » Σάβ 23 Φεβ, 2019 19:08

Λογική τιμή , καλύτερα που επέλεξες τα Μπεκ βενζίνης για να έχεις γραμμικό ψεκασμο .
Από έλεγχο / διακενων βαλβίδων έκανες ή έχει αυτορυθμιζομενες ο κινητήρας σου;
Επίσης στα μπεκ του υγραερίου χρησιμοποιήθηκαν μήπως ανταπτορες ;

Στάλθηκε από το Mi A2 Lite μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Opel Corsa C 1,2 - EG Basico
meletis
 
Δημοσιευσεις: 1430
Εγγραφή: Σάβ 23 Αύγ, 2014 01:22

Re: Ανανέωση Stag-4 GV 2.0

Δημοσίευσηαπό ximikos00 » Σάβ 23 Φεβ, 2019 19:13

Εχω υδραυλικές βαλβίδες και δεν εχω πειράξει τπτ.
Το μόνο που μετράω είναι συμπίεση μια φορά το χρόνο.
Προς το παρών είμαστε καλά.

Δεν ξέρω τι έβαλε στα μπεκ. Νομίζω πως εβαλε τη σωστή "πλεξούδα" γιατί αντάπτορες είχα πριν και ηταν ενα μαύρο χάλι...
ximikos00
 
Δημοσιευσεις: 125
Εγγραφή: Κυρ 22 Μάιος, 2011 20:33

Re: Ανανέωση Stag-4 GV 2.0

Δημοσίευσηαπό savvas712 » Σάβ 23 Φεβ, 2019 22:20

Μπραβο ωραίος και συμφωνώ που έβαλες μπεκ τύπου βενζίνης :thumbup: :thumbup:
πολλά ασφαλή και οικονομικά χιλιόμετρα φίλε
Citroen C3 1100cc mod 2006 + Lovato EXR Smart with KP
Peugeot 206 XS 1400cc mod 2000
Άβαταρ μέλους
savvas712
 
Δημοσιευσεις: 71
Εγγραφή: Κυρ 11 Ιαν, 2015 00:54
Τοποθεσία: Αχαρναι

Re: Ανανέωση Stag-4 GV 2.0

Δημοσίευσηαπό Qgas » Σάβ 23 Φεβ, 2019 23:16

Είναι πολύ καλά μπεκ τύπου βενζίνης δεν είναι

https://monteazagpl.wordpress.com/2017/ ... ua5t/#main
QGAS LPG CENTER ATHENS
http://www.qgas.gr
210 9420594
Αμφιθεας και Ορφέως 45 Παλαιό Φάληρο
Άβαταρ μέλους
Qgas
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 2696
Εγγραφή: Σάβ 19 Νοέμ, 2011 13:14
Τοποθεσία: Αμφιθέας & Ορφέως Παλ.Φάληρο 210 9420594

Re: Ανανέωση Stag-4 GV 2.0

Δημοσίευσηαπό str1979 » Σάβ 23 Φεβ, 2019 23:59

Όντως τα είχα στο προηγούμενο αυτοκίνητο μου αυτά τα μπεκ, είναι η καλή σειρά της stag αλλά όχι τύπου βενζίνης.
Εάν στα πούλησε για τύπου βενζίνης ξανά μίλα με τον εγκατάσταση σού.
Όχι ότι και αυτά δεν είναι καλά, μια χαρά θα κάνεις την δουλειά σου αλλά ποιο πολύ για να ξέρεις τι τελικά έβαλες και τι τελικά πλήρωσες.
Audi A4 B5 1600cc (8v) 1999 μοντελο
Brc sequent 32 obd με μπλέ μπεκ
Δεξαμενή Saka 53lit
str1979
 
Δημοσιευσεις: 8
Εγγραφή: Παρ 11 Ιαν, 2019 17:18

Re: Ανανέωση Stag-4 GV 2.0

Δημοσίευσηαπό ximikos00 » Κυρ 24 Φεβ, 2019 11:59

Δικό μου το λάθος και ευχαριστώ για την διευκρίνηση.
Οχι δε μου τα πουλησε για μπεκ βενζίνης. Εγώ νομιζα οτι ήταν.

Πήγε να μου βάλει τα απλά μπεκ και τον ρώτησα αν μπορουμε να βάλουμε κάτι καλύτερό.

Φυσικά μου λέει της Stag για να συνεργαστούν σωστά και με τον εγκεφαλο. Ολοι ζητάνε τα απλά λόγω κόστους.

Απλά εγω υπέθεσα οτι ήταν τύπου βενζίνης.
Δεν ξέρω αν μπορούσα να βάλα hana πχ με τον παλιό εγκεφαλο...
ximikos00
 
Δημοσιευσεις: 125
Εγγραφή: Κυρ 22 Μάιος, 2011 20:33

Re: Ανανέωση Stag-4 GV 2.0

Δημοσίευσηαπό georgioss » Σάβ 06 Απρ, 2019 16:47

Ωραίες οι αλλαγές που έκανες, και πολύ καλή ιδέα με τα μπεκ. :thumbup: πολλά οικονομικά χιλιόμετρα σου εύχομαι και εγώ με την σειρά μου
georgioss
 
Δημοσιευσεις: 8
Εγγραφή: Παρ 22 Μαρ, 2019 20:25

Re: Ανανέωση Stag-4 GV 2.0

Δημοσίευσηαπό ximikos00 » Τετ 10 Ιούλ, 2019 12:23

Mετά απο 5 μήνες και 5000 περίπου χιλιόμετρα η πρωινή αλλαγή απο βενζίνη σε αεριο με πετούσε σε βενζίνη. Εκανε σα να ειναι άδεια η δεξαμενή...Μολις επιανε 60 βαθμους περιπου πατούσα το κουμπί και γύριζε κανονικά...

Πήγα στο Στέλιο και σε 10 λεπτά είχαμε τελειώσει....Εβγαλε μια βαλβίδα απο τον πνεύμονα η οποία ηταν μάυρη...την καθάρισε και μου είπε οτι τα αέρια ειναι ολα μεσα στη "μούργα"...Καθαρίζει 3-4 βαλβίδες την εβδομάδα


Το αυτοκινητο λειτουργεί άψογα ολο αυτό το χρονικό διάστημα....

Τροφή για σκέψη για το τι κάυσιμο βάζουμε στα αυτοκινητα μας....και το γράφω γιατί ειχα αλλαξει πνεύμονα κ είχε πολύ λίγα χιλιόμετρα...
ximikos00
 
Δημοσιευσεις: 125
Εγγραφή: Κυρ 22 Μάιος, 2011 20:33

Re: Ανανέωση Stag-4 GV 2.0

Δημοσίευσηαπό meletis » Τετ 10 Ιούλ, 2019 12:38

ximikos00 έγραψε:Mετά απο 5 μήνες και 5000 περίπου χιλιόμετρα η πρωινή αλλαγή απο βενζίνη σε αεριο με πετούσε σε βενζίνη. Εκανε σα να ειναι άδεια η δεξαμενή...Μολις επιανε 60 βαθμους περιπου πατούσα το κουμπί και γύριζε κανονικά...

Πήγα στο Στέλιο και σε 10 λεπτά είχαμε τελειώσει....Εβγαλε μια βαλβίδα απο τον πνεύμονα η οποία ηταν μάυρη...την καθάρισε και μου είπε οτι τα αέρια ειναι ολα μεσα στη "μούργα"...Καθαρίζει 3-4 βαλβίδες την εβδομάδα


Το αυτοκινητο λειτουργεί άψογα ολο αυτό το χρονικό διάστημα....

Τροφή για σκέψη για το τι κάυσιμο βάζουμε στα αυτοκινητα μας....και το γράφω γιατί ειχα αλλαξει πνεύμονα κ είχε πολύ λίγα χιλιόμετρα...
Και εγώ είχα καθαρισει στο δικό μου σύστημα τη βαλβίδα του πνεύμονα 3 φορές.
Εμένα αυτό που μου πρότεινε είναι συχνή αλλαγή φιλτρων ανά 15000-20000 χιλιόμετρα.
Για τον ανταπτορα κατά τη πλήρωση μου είπε ότι προστατευτεί αλλά όχι απολυτα.
Αφού δεν υπάρχει έλεγχος στα διυλιστήρια γιατί από εκεί πιστεύω χαλάει η αναλογία μειγματος προπανίου βουτανιου

Στάλθηκε από το Mi A2 Lite μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Opel Corsa C 1,2 - EG Basico
meletis
 
Δημοσιευσεις: 1430
Εγγραφή: Σάβ 23 Αύγ, 2014 01:22


Επιστροφή στο Showroom

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 52 επισκέπτες





cron