Θα προσπαθήσω να είμαι όσο πιο περιγραφικός μπορώ, χωρίς να σας κουράσω.
Αυτοκίνητο freelander, 1800cc 117hp με σύστημα υγραερίου brc.
Από όταν τοποθετήθηκε είχα 2 θέματα.
ΠΡΟΒΛΗΜΑ 1) Κατά το πάτημα του γκαζιού από την θέση 0 (ΜΗΔΕΝ), (δηλ την θέση που βρίσκεται το πετάλ γκαζιού όταν δεν το πατάμε), κάνει ένα στιγμιαίο κόμπιασμα, που δημιουργεί σοβαρό λειτουργικό πρόβλημα, καθώς το αυτοκίνητο κάνει ένα ΓΚΝΤΟΥΠ από το κόψιμο και το απότομο δόσιμο κατόπιν, το οποίο τραντάζει όλο το αυτοκίνητο και ήδη έχω κόψει 2 βάσεις μηχανής.
ΕΥΤΥΧΩΣ αυτό το πρόβλημα το αποφεύγω στις περισσότερες φορές, επειδή έχω βρει τον τρόπο να πατάω το γκάζι από το σημείο 0, πολύ απαλά και προοδευτικά και έτσι το κόμπιασμα δεν συμβαίνει. Αυτό είναι πολύ κουραστικό βέβαια και δεν πετυχαίνει πάντα, γιατί ειδικά μέσα στην πόλη με το σταμάτα-ξεκίνα, πολλές φορές χρειάζεται να αφήσω και να πατήσω γκάζι γρήγορα.
Επίσης αν δώσω το αυτοκίνητο σε κάποιον, δεν υπάρχει περίπτωση να καταφέρει να το "βρει" ακόμα και να του εξηγήσω, επειδή χρειάζεται αρκετή εξοικίωση για να το καταφέρεις.
ΝΑ ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΩ ότι το πρόβλημα συμβαίνει μόνο στην λειτουργία με αέριο. Στην λειτουργία βενζίνης όλα είναι οκ.
ΠΡΟΒΛΗΜΑ 2) Κατά το γρήγορο πάτημα του γκαζιού στην πορεία, όπως πχ όταν κάνουμε προσπέραση, το αυτοκίνητο κομπιάζει και κάνει κάτι σαν μπερδέματα.
ΝΑ ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΩ ότι το πρόβλημα συμβαίνει μόνο στην λειτουργία με αέριο. Στην λειτουργία βενζίνης όλα είναι οκ.
Ποιά είναι η εξέλιξη του 2 τώρα.
Πήγα συνεργείο και μου πρότειναν να αλλάξω μπουζί, επειδή χρειάζεται περισσότερο ρεύμα μου είπαν (και ισχύει φυσικά), στην καύση αερίου.
Έβαλα τα ειδικά μπουζί ιριδίου και με αυτά λύθηκε το πρόβλημα Νο2.
Το πρόβλημα Νο1 συνεχίζεται.
Η κατάσταση αυτή τη στιγμή όμως χειροτέρεψε. Πλέον το κόμπιασμα του προβλήματος 1, το κάνει και στην λειτουργία με βενζίνα.
ΕΠίσης το αμάξι έχει αρκετά ασταθές ρελαντί, σε σημείο που σβήνει όταν κινούμαστε στην πόλη και σταματάμε στο φανάρι για παράδειγμα. ΑΚΟΜΑ όμως κι όταν το ρελαντί είναι σταθερό χωρίς σκαμπανευάσματα που το πάνε για σβήσιμο, νιώθεις το αμάξι να κουνιέται από ρεταρίσμα και ο δείκτης στροφών παίζει ελάχιστα 50 στροφές περίπου, αλλά παίζει.
ΑΥΤΑ δεν τα έκανε το αυτοκίνητο για να προλάβω κάποιους που πιθανόν το θεωρήσουν φυσιολογικό.
Η κατάσταση χειροτερεύει και το ρελαντί σε οδήγηση μες στην πόλη είναι δύσκολο να κρατηθεί.
Τι μπορεί να είναι ρε παιδιά?
Το αέριο είναι brc και είπα στον μάστορα να το ρυθμίσει, και μου είπε δεν ρυθμίζονται αυτά, είναι αυτορυθμιζόμενα.
Ακούω γνώμες, εμπειρίες σε ίδια συμπτώματα και συμβουλές.
ΠΑΡΑΚΑΛΩ παιδιά να μην ξεφύγει το θέμα και να μην πάει η συζήτηση αλλού.
Ανέφερα 2 συγκεκριμένα προβλήματα, το 2ο λύθηκε.
Οπότε ας συζητήσουμε αποκλειστικά για το 1ο πρόβλημα που περιγράφω.
Θα απαντήσω σε όλους μόλις διαβάζω τα μηνύματα και σε όλα όσα μου γράψουν ή ζητήσουν επιπλέον πληροφορίες.
Ευχαριστώ προκαταβολικά.