Γεια σας και χρόνια πολλά.
Τον τελευταίο χρόνο έχω αγοράσει ένα Renault Kangoo 1.2 16v 2007 που είχε εγκατεστημένο σύστημα υγραερίου της landi όχι και τόσο πρόσφατης τεχνολογιας. Τον τελευταίο καιρό είχα θέμα και κατά την απότομη επιταχυνση αλλά και σε άκυρες στιγμες έβγαινε το αέριο και γυρνούσε σε βενζίνη. Πήγα στο μάστορα που μου είχε κάνει σέρβις (αλλάξε φίλτρο και κάτι σωληνακια γιατί είχε μια μικρή δειαροη και μύριζε Γκάζι) και επειδή δεν είχε χρόνο να το συνδέσει με τον υπολογιστή μου πείραξε την βίδα της παροχής αερίου του στον πνεύμονα. Τελικά δεν λύθηκε το πρόβλημα και το αποτέλεσμα ήταν να μου καει ο εγκέφαλος του αερίου. Έψαξα να βρω κάποιον να μου το επισκευάσει τον εγκέφαλο αλλά δεν βρήκα και επειδή το κόστος αγοράς καινούργιου ήταν μεγάλο επέλεξα να το παλέψω μόνος μου. Έβγαλα τελικά τον εγκέφαλο και τον επισκευασα με την βοήθεια ενός φίλου και τελικά είχαν καεί 2 μικρά τρανζίστορ με κόστος 0.50€ αλλά το υγραέριο συνέχιζε να μην δουλεύει σωστά παρ όλα αυτά. Τελικά μετά από την συμβουλή ενός μάστορα έκατσα και καθάρισα και τις 2 ηλεκτροβαλβιδες ( δεξαμενης και κινητήρα) και άλλαξα και το φίλτρο αυτής που είναι στον κινητήρα διοτη είχε πολύ βρώμα και δεν αλλάχτηκε όταν μου έκανε ο ΜΑΣΤΟΡΑΣ σέρβις αλλά το πρόβλημα παρέμενε. Μετά από ψάξιμο παραγγείλα και άλλαξα και τον αισθητήρα πίεσης vacuum sensor από Πολωνικό site γιατι Ελλάδα δεν υπάρχει και ακόμα έχω το ίδιο θέμα. Εντέλει μετά από όλο αυτό εγώ πιστεύω ότι η είναι θέμα ηλεκτροβαλβιδας η θέλει ρυθμισμα το συστημα αέριου. Εσας ποια είναι η γνώμη σας?
Ευχαριστώ πολύ εκ τον προτέρων.