Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

Προβλημα με συστημα Υγραεριου Zavoli

Προβλήματα στην εκκίνηση; Διακοπές κατά τη λειτουργία; Σας γυρίζει σε βενζίνη; Safe Mode; Λαμπάκι μηχανής – κωδικοί βλάβης;

Re: Προβλημα με συστημα Υγραεριου Zavoli

Δημοσίευσηαπό kostasgtc13 » Δευτ 20 Μάιος, 2019 00:25

Φιλε μου το τεποζιτο το εχω συνεχεια πνω απο την μεση!! επισης πιο παλια αλλαξα αντλια βενζινης!!! Στην βενζίνη το αυτοκίνητο λειτουργεί κανονικα!! Ουτε λαμπακια και το ξεκινημα.κομπλε!! Μονο στο αεριο το κανει!!

Στάλθηκε από το MI 8 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
kostasgtc13
 
Δημοσιευσεις: 27
Εγγραφή: Τρί 28 Αύγ, 2018 15:50

Re: Προβλημα με συστημα Υγραεριου Zavoli

Δημοσίευσηαπό Tasos19s » Δευτ 20 Μάιος, 2019 13:14

Για την δυσκολία κατά την εκκίνηση μπορεί να φταίει η μεμβράνη στον πνεύμονα
Βγάλε το σωληνάκι πριν από τα μπεκ και αν δεις ότι ενώ δεν δουλεύει το αμάξι, βγαίνει αέριο άρα χάλασε μεμβράνη σου και ρίχνει μέσα στο χώρο καύσης πλούσιο μίγμα όσο είναι σβηστό
Μόλις πας να βάλεις μπροστά ρίχνει και βενζίνη και δεν μπορεί να πάρει με τόσο πλούσιο μίγμα

Εάν οχι, ψάχνεις σε άλλα θέματα όπως Μπεκ, εγκέφαλος και μετά πας σε πολλαπλασιαστές και λοιπά

Ξεκινά από τα απλά πρώτα
Tasos19s
 
Δημοσιευσεις: 49
Εγγραφή: Τετ 24 Απρ, 2019 00:26

Re: Προβλημα με συστημα Υγραεριου Zavoli

Δημοσίευσηαπό ppd » Δευτ 20 Μάιος, 2019 18:51

kostasgtc13 έγραψε:Ναι μόνο οταν είναι κρύο.
Εχω τσεκαρει και πολλαπλασιαστή και μπουζι!!!
ολα δουλευουν κομπλέ.
Επίσης στην βενζίνη δεν υπάρχει κανενα πρόβλημα.


Το προβλημα νουμερο 3 ειναι πολλαπλασιαστης. και εμενα ετσι εκανε, στη βενζινη ολα καλα ενω στο υγραεριο σα να ηταν μπουκωμενο μερχι τις 2000στροφες ( σε λιγο εντονες γκαζιες ) και μετα σα να μην υπαρχει προβλημα. Δλδ σε επιταχυνση απο 1000-2000 στροφες καπως σα να μπουκωνει.
Οι περισσοτεροι θα πουν οτι ο πολλαπλασιαστης ειτε λειτουργει ειτε οχι, λοιπον εμενα τελικα λειτουργουσε μονο στη βενζινη τελεια, στο υγραεριο αυτο το προβλημα. Τα μπεκ/εγκεφαλος/πνευμονας βγαζουν συμπτωματα καραμπαμ οτι ειναι κατι απο αυτα, τα ρευματα ειναι λιγο πιο δυσκολο γτ υα πουν αλλαξα μπουζι προσφατα, οι πολλαπλασιατες δεν ειναι γτ στη βενζινα ολα δουλευουν ρολοι κτλ.... και γω ετσι ελεγα μεχρι που ειπα να τον αλλαξω και ησυχασα.
xsara II 16v optima nano 60k km lpg
sirion II 16v avance 32 15k km lpg
z3 24v N.I.G.S. 55k km lpg
ppd
 
Δημοσιευσεις: 50
Εγγραφή: Δευτ 27 Μαρ, 2017 00:13
Τοποθεσία: Varkiza

Re: Προβλημα με συστημα Υγραεριου Zavoli

Δημοσίευσηαπό ximikos00 » Τρί 21 Μάιος, 2019 11:12

ppd έγραψε:
Οι περισσοτεροι θα πουν οτι ο πολλαπλασιαστης ειτε λειτουργει ειτε οχι, λοιπον εμενα τελικα λειτουργουσε μονο στη βενζινη τελεια


Σωστός...ακριβώς τα ίδια εκαναν κ σε μένα οι πολλαπλασιαστές...Στη βενζινή τέλεια και στο αέριο οσο ήταν κρυο το αμάξι μια χαρά. Με το που ζεσταινοταν δράμα στα χαμηλά...
Μηχανικοί ηλεκτρολόγοι λέγανε οτι η δίνει ρευμα ή δε δίνει...αμ δε...το αέριο θελει αψογο σπινθηρα ;)
ximikos00
 
Δημοσιευσεις: 125
Εγγραφή: Κυρ 22 Μάιος, 2011 20:33

Re: Προβλημα με συστημα Υγραεριου Zavoli

Δημοσίευσηαπό Candyman » Τρί 21 Μάιος, 2019 11:35

ximikos00 έγραψε:
ppd έγραψε: αμ δε...το αέριο θελει αψογο σπινθηρα ;)


Μεγάλος μύθος. Η βενζίνη αναφλέγεται πιο δύσκολα καθότι γίνεται αέριο κατά το carburettion αναμιγνύοντας βενζίνη και αέρα. Αν η αναλογία είναι και λίγο λάθος, καληνύχτα. Και είναι πιο δύσκολο να αναφλεγεί ένα μίγμα βενζίνης με αέρα (δηλαδή vapor και όχι gas) από το καθαρό αέριο όπως το LPG. Tο LPG είναι ήδη αέριο όταν φτάσει στην εισαγωγή χωρίς ανάγκη να γίνει ανάμιξη με αέρα. Και το αέριο έχει σαφέστατα πιο εύκολη καύση. Γι'αυτό και έχει μεγαλύτερες θερμοκρασίες στο θάλαμο καύσης, και γι αυτό πετυχαίνει καλύτερο efficiency.
Candyman
 
Δημοσιευσεις: 33
Εγγραφή: Σάβ 29 Δεκ, 2018 20:23

Re: Προβλημα με συστημα Υγραεριου Zavoli

Δημοσίευσηαπό ximikos00 » Τρί 21 Μάιος, 2019 12:44

Εγω με το που άλλαξα πολλαπλασιαστές, χωρίς να πειράξω τπτ στο άεριο σταμάτησα να εχω ρεταρίσματα στα χαμηλα...
Απο εκεί κ πέρα αυτο που λες δεν το εχω ψάξει. Μπορεί να εχεις κ δίκιο.

Η πρακτική εφαρμογή ομως έδειξε οτι οι νέοι πολλαπλασιαστές ελυσαν το πρόβλημα.
ximikos00
 
Δημοσιευσεις: 125
Εγγραφή: Κυρ 22 Μάιος, 2011 20:33

Re: Προβλημα με συστημα Υγραεριου Zavoli

Δημοσίευσηαπό ppd » Τρί 21 Μάιος, 2019 18:22

ximikos00 έγραψε:Εγω με το που άλλαξα πολλαπλασιαστές, χωρίς να πειράξω τπτ στο άεριο σταμάτησα να εχω ρεταρίσματα στα χαμηλα...
Απο εκεί κ πέρα αυτο που λες δεν το εχω ψάξει. Μπορεί να εχεις κ δίκιο.

Η πρακτική εφαρμογή ομως έδειξε οτι οι νέοι πολλαπλασιαστές ελυσαν το πρόβλημα.


Ακριβώς το ίδιο, ούτε τη ρύθμιση δεν άλλαξα.
Τσάμπα ταλαιπωρείται ο άνθρωπος και πιστεύει ότι έχει διαφορά προβλήματα, μάλλον είναι αλληλένδετα.
xsara II 16v optima nano 60k km lpg
sirion II 16v avance 32 15k km lpg
z3 24v N.I.G.S. 55k km lpg
ppd
 
Δημοσιευσεις: 50
Εγγραφή: Δευτ 27 Μαρ, 2017 00:13
Τοποθεσία: Varkiza

Re: Προβλημα με συστημα Υγραεριου Zavoli

Δημοσίευσηαπό kostasgtc13 » Τρί 21 Μάιος, 2019 22:19

Αυριο θα δοκιμασω απο εναν φιλο μου που έχει ιδιο αμαξι!! θα κανω τραμπα τον πολλαπλασιαστή και θα δω αν έχει τα ιδια συμπτώματα!!! και θα πραξω αναλογα!!!
kostasgtc13
 
Δημοσιευσεις: 27
Εγγραφή: Τρί 28 Αύγ, 2018 15:50

Re: Προβλημα με συστημα Υγραεριου Zavoli

Δημοσίευσηαπό ppd » Τρί 09 Ιούλ, 2019 11:20

kostasgtc13 έγραψε:Αυριο θα δοκιμασω απο εναν φιλο μου που έχει ιδιο αμαξι!! θα κανω τραμπα τον πολλαπλασιαστή και θα δω αν έχει τα ιδια συμπτώματα!!! και θα πραξω αναλογα!!!


Τελικά βρέθηκε λύση?
xsara II 16v optima nano 60k km lpg
sirion II 16v avance 32 15k km lpg
z3 24v N.I.G.S. 55k km lpg
ppd
 
Δημοσιευσεις: 50
Εγγραφή: Δευτ 27 Μαρ, 2017 00:13
Τοποθεσία: Varkiza

Re: Προβλημα με συστημα Υγραεριου Zavoli

Δημοσίευσηαπό socratesb » Σάβ 13 Ιούλ, 2019 10:18

Candyman έγραψε:
ximikos00 έγραψε:
ppd έγραψε: αμ δε...το αέριο θελει αψογο σπινθηρα ;)


Μεγάλος μύθος. Η βενζίνη αναφλέγεται πιο δύσκολα καθότι γίνεται αέριο κατά το carburettion αναμιγνύοντας βενζίνη και αέρα. Αν η αναλογία είναι και λίγο λάθος, καληνύχτα. Και είναι πιο δύσκολο να αναφλεγεί ένα μίγμα βενζίνης με αέρα (δηλαδή vapor και όχι gas) από το καθαρό αέριο όπως το LPG. Tο LPG είναι ήδη αέριο όταν φτάσει στην εισαγωγή χωρίς ανάγκη να γίνει ανάμιξη με αέρα. Και το αέριο έχει σαφέστατα πιο εύκολη καύση. Γι'αυτό και έχει μεγαλύτερες θερμοκρασίες στο θάλαμο καύσης, και γι αυτό πετυχαίνει καλύτερο efficiency.


Καλό είναι να μην γράφονται λάθος πληροφορίες.
Το μίγμα αέρα lpg αναφλέγεται δυσκολότερα για αυτό απαιτεί και λίγο μικρότερο διάκενο στα μπουζί και προτείνονται τα ιριδίου - έχει δε σαφώς μεγαλύτερη αντικροτηκότητα - βαθμός οκτανίων.
Εάν έχει γίνει ρύθμιση και οι θερμοκρασίες στον θάλαμο καύσης είναι μεγαλύτερες τότε η ρύθμιση είναι λάθος. Η αναλογία lpg - αέρα καθορίζει τις θερμοκρασίες εντός του θαλάμου καύσης και η σωστή ρύθμιση είναι όταν δεν διαφέρει οι θερμοκρασία καθόλου διαφορετικά έχεις φτωχότερο μίγμα.
Golf MK4 GTi AUM - King by AEB lpg kit
socratesb
 
Δημοσιευσεις: 96
Εγγραφή: Τρί 21 Οκτ, 2014 17:47

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Αντιμετωπίζετε πρόβλημα;

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Google Adsense [Bot] και 23 επισκέπτες