Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

150.000 χιλιόμετρα με LPG (υγραέριο)

Πόσο συμφέρει τελικά; Κόστος εγκατάστασης; Αναμονές για εγκατάσταση; Αυτονομία;

150.000 χιλιόμετρα με LPG (υγραέριο)

Δημοσίευσηαπό papoys » Δευτ 27 Μάιος, 2019 05:30

Θυμάμαι πριν 6 χρόνια τους δισταγμούς μου να βάλω υγραέριο.

Ευτυχώς ήρθε η αποτυχημένη απόπειρα πώλησης του opel vectra για κάτι μικρότερο και πιο οικονομικό και έτσι κάμφθηκαν οι όποιες αντιρρήσεις και έκανα τη μετατροπή.
ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ;;;;; 150.000 χιλιόμετρα συμπλήρωσα χτες με υγραέριο και συνολικά στο κοντέρ 278.000 χιλιόμετρα.
Από μπακαλίστικους υπολογισμούς μου γιατί ποτέ δεν μου άρεσαν επί χάρτου λόγω του ότι για τέτοια θέματα τους θεωρώ χαμένο χρόνο τα παρακάτω.
ΕΞΟΔΑ
Αρχική μετατροπή 650 ευρώ σύστημα zanardi (Ιταλικό όνομα προέλευση μάλλον Βουλγαρία).
Στην πορεία και επειδή όχι τίποτε ιδιαίτερο εμφάνισε κάποιο πρόβλημα στην πρωινή εκκίνηση κάποιες φορές και μέχρι να γυρίσει από βενζίνη σε υγραέριο αλλάχτηκε
μπεκιέρα τύπου βενζίνης 120 ευρώ , πνεύμονας , 80 ευρώ, και τέλος νέος εγκέφαλος emmegas 260 ευρώ με τον οποίο εξαφανίστηκε τελικά το μικρό πρόβλημα και το αυτοκίνητο ξανάνοιωσε.
Να προσθέσω ότι στην πορεία αλλάχτηκε μία αντλία καυσίμου και ένας πολλαπλασιαστής ο οποίος αποδείχτηκε ότι δεν έφταιγε 210 ευρώ σύνολο.
Να προσθέσω σε αυτά και άλλα 200 ευρώ για φίλτρα σέρβις ελέγχους ρυθμίσεις πάμε συνολικά στα 1500 ευρώ.

Βαλβιδούλες τις οποίες φοβόμουν όταν έκανα το ρίσκο μια χαρά μέχρι τώρα λαδάκια κινητήρα τα κοίταξα χτες μετά από 4.000 χιλιόμετρα αμετακίνητα στη θέση τους όπως τα είχα αλλάξει μόνος προ διμήνου περίπου.Και μάλιστα λαδάκια 10/40 από το lidl το οποίο αλλάζω μόνος κάθε 7.000 - 8.000 χιλιόμετρα.

Τελικός απολογισμός Κέρδος 50 ευρώ περίπου ανά 1000 χιλιόμετρα γενικό σύνολο 7.500 ευρώ,έξοδα 1500 στην τσέπη κέρδος 6.000 ευρώ.
opel vectra 1,6 με emmegas (πριν zanardi) 219.000 χιλ. με lpg και 347.000 στο κοντέρ
Άβαταρ μέλους
papoys
 
Δημοσιευσεις: 1960
Εγγραφή: Τρί 19 Μαρ, 2013 06:42
Τοποθεσία: 15344 Γέρακας

Re: 150.000 χιλιόμετρα με LPG (υγραέριο)

Δημοσίευσηαπό meletis » Δευτ 27 Μάιος, 2019 10:32

Ας αναφέρω και εγώ τη δική μου άποψη.
Εγκατάσταση Ιανουάριος του 2016.
Σύστημα Lovato με μπεκ ηλεκτροβαλβιδες κόστος 880€.
Όπως όμως αποδείχτηκε ( έως τις 30000 χιλιόμετρα) ο εγκαταστάτης δεν ήξερε να ρυθμίζει συστήματα υγραερίου ή το δικό μου οχημα. Τα ρυθμιζε μόνο στο ρελαντί πιθανόν.
Στη συνέχεια το παίρνω το αμάξι πάω σε άλλο εγκατάστατη (μηχανολόγο) , το ρυθμισαμε( οδηγός ήμουν ο ίδιος) όπως πρέπει και φάνηκε η διαφορά μεσα σε 2-3 ώρες.
Τώρα από ζημιές , έβγαλε :
Α) Αισθητήρας οξυγόνου εμπρός ( δεν φταίει το γκάζι, έχουν και όριο ζωης) -> 80€ αγορά μέσω διαδικτύου από Αγγλία εδώ ήθελαν 280 € μη επίσημο ή 420€ από αντιπροσωπεία.
Β) Στις 50.000 αλλαχτηκαν τα μπεκ ηλεκτροβαλβιδες σε τύπου βενζίνης και τα φίλτρα και εκ νέου ρύθμιση : 200€
Γ) Μετά στις 90000 χιλιόμετρα
επισκευή πνευμονα και αλλαγή Map στο σύστημα γκαζιού 150€
Όσο αφορά τις βαλβίδες του κινητήρα είχε μηχανικες.
Είχε γίνει έλεγχος διακενων 4 φορές και πάντα ήταν στις εργοστασιακές τιμές τοσο οι εξαγωγής ( που μας ενδιαφέρει ) όσο και οι εισαγωγής.
Το αμάξι δούλευε μια χαρά , εάν δεν με χτυπαγανε θα συνέχιζε μια χαρά να γράφει χιλιόμετρα.
Τέλος στα 3 χρόνια έκανα 142000 χιλιόμετρα με υγραεριο , συνολικά 440000 και ο υπολογισμός κέρδους είναι ~6500( έχουν αφαιρεθεί συντήρηση , εγκατάσταση , διορθώσεις )
Πλέον είμαι στη αναζήτηση νέου οχήματος , που σίγουρα θα μπει ξανά υγραεριο και αυτή τη φορά θα βάλω πολωνικό συστήμα.

Στάλθηκε από το Mi A2 Lite μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Opel Corsa C 1,2 - EG Basico
meletis
 
Δημοσιευσεις: 1431
Εγγραφή: Σάβ 23 Αύγ, 2014 01:22

Re: 150.000 χιλιόμετρα με LPG (υγραέριο)

Δημοσίευσηαπό manoliss » Τετ 29 Μάιος, 2019 00:39

στο δικο μου
citroen xantia 1600 240.000 σημερα 330.000
τοποθετηση 2012 λοβατο
πολλα προβληματα κατα την εγκατασταση μολις ανεβαινε η θερμοκρασια επεφταν τα μς και δεν μπορουσαν τα μπεκ να λειτουργησουν σωστα
για τουλαχιστον 3 χρονια με προβληματα μεσα στην λειτουργια στην πολη και απροβληματιστα εξω
οσπου το 2016 αλλαχθηκαν τα τετραγωνα μπεκ με τα στρογγυλα και εβαλα ακροφυσια με τεφλον στην εισαγωγη και ως δια μαγειας τα προβληματα λυθικανε.....
δεν εχω υπολογισει κοστη και κερδος...σιγουρα κερδος υπαρχει ενα 35% αντε βαρια 40% στην καλυτερη περιπτωση
στου μπαμαπα μου
citreon xsara 1400 140.000 σημερα 240.000
τοποθετηση 2012 λοβατο
απροβληματιστο απο την πρωτη μερα μια αλλαγη εγινε στην μπεκιερα να μειωθει λιγο το συνολικο μηκος στα σωληνακια που πανε απο τα μπεκ στις ηλεκτροβανες...υποδειγματικη λειτουργια
αν θα ξαναεβαζα θα εβαζα καποιο αλλο πολωνικο πχ optima....
- Citroen Xantia 1600cc 8v mod 1999
- Citroen Xsara 1400cc 8V mod 2003
Lovato Fast & Easy
manoliss
 
Δημοσιευσεις: 715
Εγγραφή: Κυρ 26 Φεβ, 2012 00:37


Επιστροφή στο Γενική συζήτηση για το LPG

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 36 επισκέπτες