Θυμάμαι πριν 6 χρόνια τους δισταγμούς μου να βάλω υγραέριο.
Ευτυχώς ήρθε η αποτυχημένη απόπειρα πώλησης του opel vectra για κάτι μικρότερο και πιο οικονομικό και έτσι κάμφθηκαν οι όποιες αντιρρήσεις και έκανα τη μετατροπή.
ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ;;;;; 150.000 χιλιόμετρα συμπλήρωσα χτες με υγραέριο και συνολικά στο κοντέρ 278.000 χιλιόμετρα.
Από μπακαλίστικους υπολογισμούς μου γιατί ποτέ δεν μου άρεσαν επί χάρτου λόγω του ότι για τέτοια θέματα τους θεωρώ χαμένο χρόνο τα παρακάτω.
ΕΞΟΔΑ
Αρχική μετατροπή 650 ευρώ σύστημα zanardi (Ιταλικό όνομα προέλευση μάλλον Βουλγαρία).
Στην πορεία και επειδή όχι τίποτε ιδιαίτερο εμφάνισε κάποιο πρόβλημα στην πρωινή εκκίνηση κάποιες φορές και μέχρι να γυρίσει από βενζίνη σε υγραέριο αλλάχτηκε
μπεκιέρα τύπου βενζίνης 120 ευρώ , πνεύμονας , 80 ευρώ, και τέλος νέος εγκέφαλος emmegas 260 ευρώ με τον οποίο εξαφανίστηκε τελικά το μικρό πρόβλημα και το αυτοκίνητο ξανάνοιωσε.
Να προσθέσω ότι στην πορεία αλλάχτηκε μία αντλία καυσίμου και ένας πολλαπλασιαστής ο οποίος αποδείχτηκε ότι δεν έφταιγε 210 ευρώ σύνολο.
Να προσθέσω σε αυτά και άλλα 200 ευρώ για φίλτρα σέρβις ελέγχους ρυθμίσεις πάμε συνολικά στα 1500 ευρώ.
Βαλβιδούλες τις οποίες φοβόμουν όταν έκανα το ρίσκο μια χαρά μέχρι τώρα λαδάκια κινητήρα τα κοίταξα χτες μετά από 4.000 χιλιόμετρα αμετακίνητα στη θέση τους όπως τα είχα αλλάξει μόνος προ διμήνου περίπου.Και μάλιστα λαδάκια 10/40 από το lidl το οποίο αλλάζω μόνος κάθε 7.000 - 8.000 χιλιόμετρα.
Τελικός απολογισμός Κέρδος 50 ευρώ περίπου ανά 1000 χιλιόμετρα γενικό σύνολο 7.500 ευρώ,έξοδα 1500 στην τσέπη κέρδος 6.000 ευρώ.