Παιδιά καλησπέρα στην όμορφη παρέα σας. Σας παρακολουθώ χρόνια αλλά δε γράφω συχνά γιατί ως πριν λίγο καιρό δεν έιχα προβλήματα με το αέριο. Το τελευταίο όμως χρόνο εχω θέμα και θέλω τη συμβουλή σας. Το αμάξι είναι Mercedes c200. To σύστημα BRC plug ndrive MY11.
Από περσι λοιπόν το καλοκαίρι μου ξεκίνησε ένα προβλημα. Στις αρχές ήταν όταν γεμιζα το ντεπόζιτο. Με το που έφευγα από το πρατήριο γεμάτος με "πέταγε" σε βενζίνη. Στην αρχή το έριξα στα πρατήρια και την ποιότητά τους. Με πέταγε συνεχώς. Αν έσβηνα το κινητήρα και ξαναέβαζα μπροστά τότε σταματούσε το θέμα. Με το καιρό αυτό το ζήτημα γινόταν όλο και πιο έντονο και ήτανε με τις ορέξεις του πότε το έκανε όταν γέμιζα και μερικές φορές εν κινήσει. Έχω αλλάξει μεμβρανη πνέυμονα, έχω αλλάξει φιλτρο αερίου το οποίο βγαίνει μαύρο κάθε φορά και ο πνεύμονας όταν ανοίχτηκε είχε λάδι. Έχω αλλάξει υποπιεσεις στο αμάξι όλα είναι συντηρημένα άψογα. Εχθές έβαλα και το torque να δω τα fuel trims και το long ήτανε σταθερα στο 14% και το short όποτε με πέταγε βενζίνη έφτανε στο -32% και πάντα κάνει και σκορτσάρισμα πριν με πετάξει. Αυτό επίσης να πω ότι το κάνει όσο περισσοτερο ζεσταθεί το χειμώνα μετά από κάτι ρυθμίσεις στον εγκαταστάτη δεν μου το παρουσίασε μέχρι τώρα ξανά που ζέστανε ο καιρός. Εγώ λέω ότι μπορεί να φταίει η μπουκάλα(9 ετών) ή κατι με την τροφοδοσία του αερίου λόγω της συχνής βρώμας που βρίσκω στο φίλτρο και στον πνεύμονα.
Καμιά ιδέα ρε παιδιά;
Έχω και το προγραμμα της brc και το καλώδιο αλλά δεν έχω επιχειρήσει κάτι ακόμα με αυτό;
Αν δεν βρω λύση από μόνος μου ή από εσάς εδώ θα πάω και LPgas που ειδικεύεται στο BRC και ακούγονται τα καλύτερα λόγια για αυτόν.