Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

Προστασία βαλβίδων λόγω κατανάλωσης λαδιού.

Αέριος ή υγρός ψεκασμός; Ποιο σύστημα να επιλέξω για μεγάλου κυβισμού κινητήρες; Τα Turbo δουλεύουν με υγραέριο; Σύστημα λίπανσης βαλβίδων

Προστασία βαλβίδων λόγω κατανάλωσης λαδιού.

Δημοσίευσηαπό ili77 » Πέμ 06 Ιουν, 2019 21:16

Καλησπέρα στο φόρουμ. Θέλω να θεσω για συζήτηση το παρακάτω θέμα. Προσφατα είχα κουβέντα με γνωστό εγκατάσταση και μου είπε πως έχει κάνει κάποιες εκατοντάδες χιλιάδες χλμ χωρίς κανένα πρόβλημα με φθορά σις βαλβίδες λόγω του ότι τι αμάξι καίει λαδια. Συγκεκριμένα έχει σουμπαρου και του καίει γύρω στο λίτρο ανά 5000 χλμ.

Στάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
ili77
 
Δημοσιευσεις: 61
Εγγραφή: Τρί 02 Αύγ, 2011 15:13

Re: Προστασία βαλβίδων λόγω κατανάλωσης λαδιού.

Δημοσίευσηαπό gkazakias » Πέμ 06 Ιουν, 2019 21:36

Και λογικά να το σκεφτείς ισχυει. Με τόση κατακαθηση στο θάλαμο καύσης και στις εδρες από την καύση λαδιού υπάρχει μια προστασία στη φθορα, με ανορθόδοξο τρόπο όμως.

Στάλθηκε από το ONEPLUS A5010 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
gkazakias
 
Δημοσιευσεις: 1512
Εγγραφή: Πέμ 17 Μαρ, 2011 02:52

Re: Προστασία βαλβίδων λόγω κατανάλωσης λαδιού.

Δημοσίευσηαπό labros » Παρ 07 Ιουν, 2019 10:45

Πολλοί εγκαταστάτες έχουν αυτοκίνητα με αρκετές εκατοντάδες χιλιάδες χλμ χωρίς προβλήματα. Επίσης έχουν πολλά από τη δική μας μάρκα στο δρόμο.
chevrolet cruze 1.6 του 2010
BRC seq 32 με obd
4000 LPG
135000 σύνολο
labros
 
Δημοσιευσεις: 826
Εγγραφή: Δευτ 19 Μαρ, 2012 13:15

Re: Προστασία βαλβίδων λόγω κατανάλωσης λαδιού.

Δημοσίευσηαπό meletis » Σάβ 08 Ιουν, 2019 13:42

Το κόστος όμως δεν ξέρω , κάθε λίγο να συμπληρώνει λάδι.
Όσο θα πηγαίνει θα του καίει και παραπάνω ποσότητα εφόσον έχει και τα χιλιόμετρα του το μοτέρ.
Το καλύτερο θα ήταν επισκευή μοτέρ ( τσιμουχακια βαλβίδων κ.λ.π)

Στάλθηκε από το Mi A2 Lite μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Opel Corsa C 1,2 - EG Basico
meletis
 
Δημοσιευσεις: 1428
Εγγραφή: Σάβ 23 Αύγ, 2014 01:22

Re: Προστασία βαλβίδων λόγω κατανάλωσης λαδιού.

Δημοσίευσηαπό socratesb » Κυρ 23 Ιουν, 2019 09:41

To θέμα της αξιοπιστίας της μετατροπής κινητήρα βενζίνη σε υγραέριο θεωρώ πως έχει απαντηθεί.
Με το κατάλληλο κιτ και σωστή τοποθέτηση και ρυθμίσεις από τον εγκαταστάτη η αξιοπιστία είναι δεδομένη εκτός και είναι κάποιος ειδικός κινητήρας που υπάρχει ρητή απαγόρευση από τους κατασκευαστές των κιτ ότι ο κινητήρας είναι ακατάλληλος για μετατροπή.
Όσο αφορά για την ευαισθησία των εδρών των βαλβίδων που έχουν κάποιοι κινητήρες όπως λέγεται για τους γιαπωνέζικους πχ suzuki που φθείρονται οι έδρες και στην περίπτωση των εργοστασιακών βενζινοκίνητων χωρίς μετατροές, όποιοι είναι σχολαστικοί στην συντήρηση και επιμένουν να ελέγχουν όσο τακτικά χρειάζεται τα διάκενα των βαλβίδων θα μπορέσουν να κάνουν πολλά πολά χλμ - εκατοντάδες πριν να χρειαστεί επισκευή η κεφαλή τους. Η μικτή χρήση ποσοστού βενζίνης απο κάποιες στροφές έχει άριστη ανταπόκριση στην αξιοπιστία των κινητήρων.
Με σύγχρονο κιτ υγραερίου καλή εγκατάσταση, ρύθμιση και επιμελή συντήρηση του οχήματος απολαμβάνουμε το μειωμένο κόστος του καυσίμου χωρίς παρατράγουδα!
Golf MK4 GTi AUM - King by AEB lpg kit
socratesb
 
Δημοσιευσεις: 96
Εγγραφή: Τρί 21 Οκτ, 2014 17:47

Re: Προστασία βαλβίδων λόγω κατανάλωσης λαδιού.

Δημοσίευσηαπό gkazakias » Δευτ 24 Ιουν, 2019 02:20

Σχεδόν κανένα συνεργείο δεν ρυθμίζει βαλβίδες. Σου λένε άστο όσο τραβηξει και θα το φτιάξουν στο ρεκτιφιε καλό. Ενώ με τις προβλεπόμενες ρυθμισεις θα αλλάξεις αυτοκίνητο χωρίς να έχεις βγάλει κεφαλή .
Τεχνογνωσία και επαγγελματισμός στο έπακρο.


Στάλθηκε από το ONEPLUS A5010 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
gkazakias
 
Δημοσιευσεις: 1512
Εγγραφή: Πέμ 17 Μαρ, 2011 02:52

Re: Προστασία βαλβίδων λόγω κατανάλωσης λαδιού.

Δημοσίευσηαπό ximikos00 » Δευτ 24 Ιουν, 2019 10:41

socratesb έγραψε:Όσο αφορά για την ευαισθησία των εδρών των βαλβίδων που έχουν κάποιοι κινητήρες όπως λέγεται για τους γιαπωνέζικους πχ suzuki που φθείρονται οι έδρες και στην περίπτωση των εργοστασιακών βενζινοκίνητων χωρίς μετατροές,



Suzuki Grand Vitara 99' 2000cc
350.000 km και αέριο απο τα 200.000

Καίει ενα λίτρο λάδι το καλοκαιρι και λιγοτερο το χειμώνα...
Αλλαγή καθε 7500 χιλιόμετρα...

Πιστεύω οτι οι βαλβίδες καίγονται γιατί αυτοί που οδηγάνε δε νιώθουν οτι το αμαξι δεν πάει καλα και συνεχίζουν να το χρησιμοποιούν είτε γιατί το "πίνουν"
ximikos00
 
Δημοσιευσεις: 125
Εγγραφή: Κυρ 22 Μάιος, 2011 20:33


Επιστροφή στο Τεχνικά θέματα

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 15 επισκέπτες





cron