Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

Μήκος σωλήνων εισαγωγής

Αέριος ή υγρός ψεκασμός; Ποιο σύστημα να επιλέξω για μεγάλου κυβισμού κινητήρες; Τα Turbo δουλεύουν με υγραέριο; Σύστημα λίπανσης βαλβίδων

Μήκος σωλήνων εισαγωγής

Δημοσίευσηαπό alexeft » Τετ 31 Ιούλ, 2019 11:36

Καλησπέρα ή καλημέρα σε όλους.

Προσπαθώ να συμμαζέψω ένα Peugeot 307 1,4 75 ίππων ενός φίλου.
Βλέπω λοιπόν ότι τα σωληνάκια από τα μπεκ του υγραερίου μέχρι την πολλαπλή εισαγωγής
έχουν μήκος γύρω στους 40 πόντους.

Έχω την εντύπωση ότι αυτό το μήκος είναι τεράστιο και δημιουργεί προβλήματα από μόνο του, αλλά θα ήθελα να ακούσω γνώμες ανθρώπων που γνωρίζουν καλύτερα το θέμα.

Ευχαριστώ.
alexeft
 
Δημοσιευσεις: 6
Εγγραφή: Τετ 31 Ιούλ, 2019 11:30

Re: Μήκος σωλήνων εισαγωγής

Δημοσίευσηαπό meletis » Τετ 31 Ιούλ, 2019 11:42

alexeft έγραψε:Καλησπέρα ή καλημέρα σε όλους.

Προσπαθώ να συμμαζέψω ένα Peugeot 307 1,4 75 ίππων ενός φίλου.
Βλέπω λοιπόν ότι τα σωληνάκια από τα μπεκ του υγραερίου μέχρι την πολλαπλή εισαγωγής
έχουν μήκος γύρω στους 40 πόντους.

Έχω την εντύπωση ότι αυτό το μήκος είναι τεράστιο και δημιουργεί προβλήματα από μόνο του, αλλά θα ήθελα να ακούσω γνώμες ανθρώπων που γνωρίζουν καλύτερα το θέμα.

Ευχαριστώ.
Κοίταξε δεν ξέρω να σου απαντήσω για τα σωληνάκια.
Ξέρω ότι όλα πρέπει να έχουν το ίδιο μήκος.
Τα μπεκ του γκαζιού σου τα έχει βάλει με ανταπτορες ή οχι;
Επίσης τη εισαγωγή πως σου την έχει την έχει βγάλει ή την τρύπησε επάνω στο αμάξι;
Τι πρόβλημα σου παρουσιάζει;

Στάλθηκε από το Mi A2 Lite μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Opel Corsa C 1,2 - EG Basico
meletis
 
Δημοσιευσεις: 1430
Εγγραφή: Σάβ 23 Αύγ, 2014 01:22

Re: Μήκος σωλήνων εισαγωγής

Δημοσίευσηαπό alexeft » Τετ 31 Ιούλ, 2019 12:06

meletis έγραψε:Κοίταξε δεν ξέρω να σου απαντήσω για τα σωληνάκια.
Ξέρω ότι όλα πρέπει να έχουν το ίδιο μήκος.
Τα μπεκ του γκαζιού σου τα έχει βάλει με ανταπτορες ή οχι;
Επίσης τη εισαγωγή πως σου την έχει την έχει βγάλει ή την τρύπησε επάνω στο αμάξι;
Τι πρόβλημα σου παρουσιάζει;

Στάλθηκε από το Mi A2 Lite μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


Τα θέματα που έχει γενικώς δεν έχει νόημα να τα παραθέσω, καθώς τα fuel trims είναι κάπου στο γάμο του Καραγκιόζη. Ξεκινήσαμε με αλλαγή map sensor, όπου έστρωσαν κάπως τα πράγματα. Θα συνεχίσουμε με λάμδα και βλέπουμε.

Δεν ξέρω πως έγινε η εγκατάσταση, δεν το είδα. Λάδια πάντως δεν καίει καθόλου.

Για ποιους ανταπτορα μιλάς;

Το μόνο που βλέπω είναι πολύ μακριά σωληνάκια. Γύρω στους 40 πόντους. Το ότι είναι πολύ μακριά είναι μόνο η γνώμη μου όμως.
alexeft
 
Δημοσιευσεις: 6
Εγγραφή: Τετ 31 Ιούλ, 2019 11:30

Re: Μήκος σωλήνων εισαγωγής

Δημοσίευσηαπό meletis » Τετ 31 Ιούλ, 2019 13:50

alexeft έγραψε:
meletis έγραψε:Κοίταξε δεν ξέρω να σου απαντήσω για τα σωληνάκια.
Ξέρω ότι όλα πρέπει να έχουν το ίδιο μήκος.
Τα μπεκ του γκαζιού σου τα έχει βάλει με ανταπτορες ή οχι;
Επίσης τη εισαγωγή πως σου την έχει την έχει βγάλει ή την τρύπησε επάνω στο αμάξι;
Τι πρόβλημα σου παρουσιάζει;

Στάλθηκε από το Mi A2 Lite μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


Τα θέματα που έχει γενικώς δεν έχει νόημα να τα παραθέσω, καθώς τα fuel trims είναι κάπου στο γάμο του Καραγκιόζη. Ξεκινήσαμε με αλλαγή map sensor, όπου έστρωσαν κάπως τα πράγματα. Θα συνεχίσουμε με λάμδα και βλέπουμε.

Δεν ξέρω πως έγινε η εγκατάσταση, δεν το είδα. Λάδια πάντως δεν καίει καθόλου.

Για ποιους ανταπτορα μιλάς;

Το μόνο που βλέπω είναι πολύ μακριά σωληνάκια. Γύρω στους 40 πόντους. Το ότι είναι πολύ μακριά είναι μόνο η γνώμη μου όμως.
Ανταπτορες εννοω ανάμεσα στα μπεκ γκαζιού και στις βενζινης.
Μήπως προτιμότερο θα ήταν να απευθυνθείς σε εγκατάστατη που δουλεύει το σύστημα που έχει επάνω και να κάνει εκ νέου μια σωστή χαρτογράφηση στο δρόμο εν κινήσει;
Όπως και έλεγχο του συστήματος.


Στάλθηκε από το Mi A2 Lite μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Opel Corsa C 1,2 - EG Basico
meletis
 
Δημοσιευσεις: 1430
Εγγραφή: Σάβ 23 Αύγ, 2014 01:22

Re: Μήκος σωλήνων εισαγωγής

Δημοσίευσηαπό alexeft » Τετ 31 Ιούλ, 2019 17:39

Απλό σύστημα αερίου ψεκασμού είναι. Τα μπεκ του αερίου έχουν μόνο ηλεκτρονική σχέση με τα μπεκ βενζίνης.

Βρήκα απάντηση τελικά. Θα το αναλάβει μάστορας και θα κάνει επανατοποθέτηση των μπεκ, καθώς τα μακριά σωληνάκια δεν είναι το καλύτερο, ούτως η άλλως.

Το πρόβλημα έτσι κι αλλιώς είναι στο ρελαντί και τις πολύ χαμηλες στροφές, όπου δηλαδή έχουμε μικροποσότητες αεριου, οι οποίες εύκολα επηρεάζονται από τα μακριά σωληνάκια.
alexeft
 
Δημοσιευσεις: 6
Εγγραφή: Τετ 31 Ιούλ, 2019 11:30

Re: Μήκος σωλήνων εισαγωγής

Δημοσίευσηαπό alexeft » Τετ 31 Ιούλ, 2019 20:05

ΥΓ: σε μάστορα ήταν βέβαια το αυτοκίνητο επί 5 χρόνια και το πρόβλημα ποτέ δεν λύθηκε.
alexeft
 
Δημοσιευσεις: 6
Εγγραφή: Τετ 31 Ιούλ, 2019 11:30

Re: Μήκος σωλήνων εισαγωγής

Δημοσίευσηαπό meletis » Τετ 31 Ιούλ, 2019 20:48

Τι συστήμα έχει επάνω.
Υπάρχουν ακόμη και σήμερα ημιμαθείς εγκαταστάτες υγραερίων.

Στάλθηκε από το Mi A2 Lite μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Opel Corsa C 1,2 - EG Basico
meletis
 
Δημοσιευσεις: 1430
Εγγραφή: Σάβ 23 Αύγ, 2014 01:22

Re: Μήκος σωλήνων εισαγωγής

Δημοσίευσηαπό manoliss » Παρ 02 Αύγ, 2019 17:58

alexeft έγραψε:ΥΓ: σε μάστορα ήταν βέβαια το αυτοκίνητο επί 5 χρόνια και το πρόβλημα ποτέ δεν λύθηκε.

tu μοτερ δουλευει αψογα με αεριο το ιδιο μοτερ
αρχικα βγαλε την εισαωγη και στηριξε την μπεκιερα στο πισω μερος της πολ/πλης με τον τροπο αυτο μικραινεις την αποσταση των σωληνων κατα πολυ και μετα καθαρισε πεταλουδα μοτερ ρελαντι αλλαξε μπουζι και αφου το αμαξι δουλευει καλα στην βενζινα δεν θα εχεις θεμα
αν τελικα προχωρησεις σε βγαλσιμο εισαγωγης απλα αλλαξε τις ελαστικες φλαντζες που στεγανοποιυν την εισαγωγη για να μην τραβαει πουθενα αερα
- Citroen Xantia 1600cc 8v mod 1999
- Citroen Xsara 1400cc 8V mod 2003
Lovato Fast & Easy
manoliss
 
Δημοσιευσεις: 715
Εγγραφή: Κυρ 26 Φεβ, 2012 00:37

Re: Μήκος σωλήνων εισαγωγής

Δημοσίευσηαπό alexeft » Παρ 30 Αύγ, 2019 11:51

Τελικά το αμάξι φτιάχτηκε και είναι μια χαρά πλέον.

Έγιναν τα εξής:
- Μεταφέρθηκε η μπεκιέρα κάτω από την πολλαπλή, ώστε να είναι κοντά τα σωληνάκια.
- Ελέγχθηκαν οι βαλβίδες, οι οποίες δεν είχαν κανένα πρόβλημα.
- Αλλάχτηκε ο MAP sensor του αυτοκινήτου. Ο παλιός μετρούσε λάθος. Αυτό κατέβασε το long term fuel trim κατά 12%.
- Αλλάχθηκαν οι δύο λάμδα. Αυτός πριν τον καταλύτη είχε ξανααλλαχθεί αλλά δεν είχε γίνει σωστή δουλειά. Είχαν χαλάσει το σπειρώματα με αποτέλεσμα να μην τσαλακώσει τη ροδέλα καθώς σφίχτηκε, οπότε τραβούσε αέρα και τα μίγματα ήταν κυριολεκτικά ότι νά 'ναι. Χρησιμοποιήθηκε κολαούζο για να επισκευαστούν τα σπειρώματα και να βιδώσουν σωστά οι καινούργιοι λάμδα.
- Μπήκαν μπουζί ιριδίου της denso.
- Καθαρίστηκε η πεταλούδα του γκαζιού και ο μηχανισμός του ρελαντί.

Το αμάξι δουλεύει άψογα με εξαιρετικά χαμηλό καυσαέριο στο υγραέριο και φανταστική κατανάλωση. 6,2 λίτρα/100 χιλιόμετρα!!!

Ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις.
alexeft
 
Δημοσιευσεις: 6
Εγγραφή: Τετ 31 Ιούλ, 2019 11:30

Re: Μήκος σωλήνων εισαγωγής

Δημοσίευσηαπό tedd » Σάβ 31 Αύγ, 2019 00:58

Ωραία!!!
Αποδεικνύεις για ακόμη φορά ότι δεν παίζει ρόλο τη σύστημα θα βάλει κανείς αλλά ποιο μάστορα θα επιλέξεις για την εγκατάσταση.

Στάλθηκε από το Redmi 5 Plus μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Nissan Almera Mk II (N16) 1497cc
BRC Sequent 24
Εικόνα
tedd
 
Δημοσιευσεις: 588
Εγγραφή: Τρί 10 Μάιος, 2011 20:39

Επόμενο

Επιστροφή στο Τεχνικά θέματα

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Google Adsense [Bot] και 73 επισκέπτες