elektregertis έγραψε:Καλησπέρα και από έμενα.
Ξέρω πως είναι ένα πολυσυζητημένο θέμα αλλά θα ήθελα την άποψη σας γιατί τα δεδομένα μπορεί να έχουν αλλάξει.
Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο είναι το οικογενειακό με την χαμηλότερη κατανάλωση από όλα και το χρησιμοποιούμε για ταξίδια και τις δουλειές εντός πόλης.
Θέλω να ρωτήσω για το ιδανικότερο σύστημα και εγκαταστάτη, καθώς και για το τι πιθανά προβλήματα θα έχω να αντιμετωπίσω στο μέλλον.
Τα χιλιόμετρα που κάνει είναι πάνω απο 10.000 το χρόνο και υποθέτω θα αυξηθούν αν μειωθεί η κατανάλωση κατά 40%( τόσο το υπολογίζω χονδρικα)
Η σκέψη μου για σύστημα είναι BRC, τοποθέτηση στον Πειραιά και κόστος είναι γύρω στα 1.000 €. Δηλώνω άσχετος με το θέμα καθώς δεν είχαμε ξανά στην οικογένεια αυτοκίνητο με LPG και ότι γνώσεις και πληροφορίες έχω είναι κυρίως από εδώ μέσα.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
Καλησπέρα , τα χιλιόμετρα είναι λίγα αλλά και πάλι θα έχεις αποσβεση απλώς θα καθυστερήσει.
Είχα υγραεριο σε Ιαπωνικό (Honda Accord).
Το κυριότερο είναι το αμάξι πριν την εγκατάσταση να έχει κάνει ένα Service (μπουζί και φίλτρο αέρα τουλάχιστον) και να δουλεύει σωστά στη βενζίνη.
Εάν υπάρχει οποιοδήποτε προβλήμα θα εμφανιστεί στη λειτουργία του υγραεριου.
Για συστήμα προτίμησε κάποιο είτε Ιταλικό ή Πολωνικό με παράλληλη λίπανση με μικροψεκασμους βενζίνης.
Πρέπει να γίνει σωστή ρύθμιση του συστήματος υγραερίου .
Από προβλήματα θα σου βγάλει μετά τις 150.000 και θα είναι στις βαλβίδες του κινητήρα γιατί είναι πιο ευαίσθητα στα γιαπωνέζικα.
Άλλωστε με σωστή ρύθμιση του συστήματος και συχνό έλεγχο διακενων βαλβίδων (ανά 25000) θα έχεις μια εικόνα εάν έχουν μεταβληθεί.
Εγώ έκανα ~160000 χιλιομετρα με υγραεριο σε 3 χρόνια και δεν μου έβγαλε πρόβλημα στο κινητήρα.
Στάλθηκε από το Mi A2 Lite μου χρησιμοποιώντας Tapatalk