papoys έγραψε:Τελικά όντως κολλημένη πεταλούδα ήταν παιδιά την οποία μάλλον προκάλεσε μία αρυθμία των μπεκ βενζίνης την οποία είχα καιρό και κόμπιαζε λίγο στο απότομο γκάζωμα από εκκίνηση.Πιθανώς για αυτό και μου κόλησε στο ξεκίνημα που γκάζωσα να φύγω.
Για καλή μου τύχη βρήκα τυχαία ένα καλό μαστοράκι στη Χαλκίδα και την σενιάρισε με 25 ευρώ.
Είχε το καλό επίσημο πανάκριβο μηχάνημα της opel και μέσω ίντερνετ έκανα προαιρετικά και μία αναβάθμιση εγκεφάλου.Το έφερα από Χαλκίδα - Αθήνα οδικά τέλεια συμπεριφορά.Τέλος το κόμπιασμα.Επίσης έστρωσε και το ρελαντί και δουλεύει αθόρυβα και τέλεια όπως παλιά.
Συνολικό κόστος 70 ευρώ αλλά δεν στεναχωρέθηκα γιατί είχε πάνω από 10 χρόνια να μπει σε σωστό μηχάνημα - εγκέφαλο από τότε που πήγαινα στο εξουσιοδοτημένο.
Εντόπισε και ένα μικρό σφάλμα στην κλειδαριά του οδηγού από την οποία εδώ και 1-2 χρόνια δεν μου δουλεύουν τα ηχητικά (αναμμένα φώτα - αλάρμ κ.λ.π.) Δεν επηρεάζει σε τίποτε άλλο αλλά αν βρω μελλοντικά κάποια φτηνή μεταχειρισμένη θα την αλλάξω.
Επίσης εντόπισε και μία πολύ μικρή διαρροή ψυκτικού από την διακλάδωση (ταυ) του νερού με τον εγκέφαλο.Συμπλήρωνα που και που λίγο ψυκτικό και κανείς δεν είχε εντοπίσει τη διαρροή.Θα πάω αύριο εγκαταστάτη να το σενιάρω.
Καλή τιμή φαίνεται .
Όσο για τα μπεκ βενζίνης φουλαρε βενζίνη και ρίξε ένα καθαριστικό μπεκ.
Εγώ το είχα δοκιμάσει στο Honda αλλά ήταν ήδη σε προχωρημένο στάδιο και έκανα και ογκομέτρηση που έδειξε ότι τα 2 από τα 4 μπεκ " κατουραγαν".
Εν τέλει τα καθάρισα με υπερηχους.
Τωρα όσο αφορά τα ταφ , βάλε μεταλλικά και κάθε τόσο κάνε και έλεγχο.
Εγώ προληπτικά επειδή το φουλαρα το Mazda 6 με βενζίνη έριξα και ένα καθαριστικό μπεκ.
Σε λίγο διάστημα θα του βάλω γκαζι, πριν το υγραέριο εννοείται γενικο Service.
Στάλθηκε από το Mi A2 Lite μου χρησιμοποιώντας Tapatalk