papoys έγραψε:Όπως τα λες.Πριν γκάζωνα και εγώ που και πού.Από τότε που έβαλα το υγραέριο έγινα όχι απλώς νορμάλ,αλλά πάρα πολύ νορμάλ οδηγός.Σπάνια και σε προσπέραση να ξεπεράσω τις 3.000 στροφές και τα 100 χιλιόμετρα στην Εθνική.
Το έβαλα μόνο και μόνο για οικονομικούς λόγους οπότε συμβιβάστηκα και είπα πάω μέχρι εκεί.Αν κάποια φορά θέλω παραπάνω (μία φορά μου έχει τύχει να βιάζομαι) απλά το γύρισα βενζίνη και πήγα 150-160 στην Εθνική.Με υγραέριο μέχρι 100 και στο φανάρι πάντα νορμάλ ξεκίνημα ποτέ γκάζι εκτός και είμαι σε κοφτή ανηφόρα.
Όλα είναι μία συνήθεια.
Έλεγχο διακενων βαλβίδων να κάνεις σε 5000 εκτός εάν ήδη έχεις κάνει να ξέρεις που βρίσκεσαι.tasostsal έγραψε:35.000 χλμ. με υγραεριο σε Mazda 3 Sedan 1600cc του 2008 , το αυτοκινητο συνολικα εχει 127.000 χλμ.
Σύστημα BRC Sequent 32 με ψεκασμους βενζινης . Κανενα προβλημα μεχρι στιγμης , απροβληματιστη λειτουργια .
Απολυτα ευχαριστημενος , οικονομια και αποδοση .
meletis έγραψε:Έλεγχο διακενων βαλβίδων να κάνεις σε 5000 εκτός εάν ήδη έχεις κάνει να ξέρεις που βρίσκεσαι.tasostsal έγραψε:35.000 χλμ. με υγραεριο σε Mazda 3 Sedan 1600cc του 2008 , το αυτοκινητο συνολικα εχει 127.000 χλμ.
Σύστημα BRC Sequent 32 με ψεκασμους βενζινης . Κανενα προβλημα μεχρι στιγμης , απροβληματιστη λειτουργια .
Απολυτα ευχαριστημενος , οικονομια και αποδοση .
Σε λίγο διάστημα , θα βάλω και εγώ υγραεριο σε Mazda 6
Στάλθηκε από το Mi A2 Lite μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Εγώ έλεγχο διακενων θα κάνω στο μηχανικό που κάνει συντήρηση.tasostsal έγραψε:Οσους εχω ρωτησει μου εχουν πει να μη κανω , πως εφοσον ειναι ρυθμισμενο και λειτουργει σωστα δε χρειαζεται .
Ειναι δυσκολη διαδικασια ο ελεγχος αυτος ? πρεπει να γινει απο τον εγκαταστατη του συστηματος η απο τον μηχανικο που κανω σερβις γενικα στο αυτοκινητο ?meletis έγραψε:Έλεγχο διακενων βαλβίδων να κάνεις σε 5000 εκτός εάν ήδη έχεις κάνει να ξέρεις που βρίσκεσαι.tasostsal έγραψε:35.000 χλμ. με υγραεριο σε Mazda 3 Sedan 1600cc του 2008 , το αυτοκινητο συνολικα εχει 127.000 χλμ.
Σύστημα BRC Sequent 32 με ψεκασμους βενζινης . Κανενα προβλημα μεχρι στιγμης , απροβληματιστη λειτουργια .
Απολυτα ευχαριστημενος , οικονομια και αποδοση .
Σε λίγο διάστημα , θα βάλω και εγώ υγραεριο σε Mazda 6
Στάλθηκε από το Mi A2 Lite μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
meletis έγραψε:Εγώ έλεγχο διακενων θα κάνω στο μηχανικό που κάνει συντήρηση.tasostsal έγραψε:Οσους εχω ρωτησει μου εχουν πει να μη κανω , πως εφοσον ειναι ρυθμισμενο και λειτουργει σωστα δε χρειαζεται .
Ειναι δυσκολη διαδικασια ο ελεγχος αυτος ? πρεπει να γινει απο τον εγκαταστατη του συστηματος η απο τον μηχανικο που κανω σερβις γενικα στο αυτοκινητο ?meletis έγραψε:Έλεγχο διακενων βαλβίδων να κάνεις σε 5000 εκτός εάν ήδη έχεις κάνει να ξέρεις που βρίσκεσαι.tasostsal έγραψε:35.000 χλμ. με υγραεριο σε Mazda 3 Sedan 1600cc του 2008 , το αυτοκινητο συνολικα εχει 127.000 χλμ.
Σύστημα BRC Sequent 32 με ψεκασμους βενζινης . Κανενα προβλημα μεχρι στιγμης , απροβληματιστη λειτουργια .
Απολυτα ευχαριστημενος , οικονομια και αποδοση .
Σε λίγο διάστημα , θα βάλω και εγώ υγραεριο σε Mazda 6
Στάλθηκε από το Mi A2 Lite μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Ο έλεγχος διακενων δεν είναι ακριβός , η ώρα όταν έρθει για επισκευή βαλβίδων θα πληρώσουμε.
Προσωπικά εγώ θα του κάνω πριν βάλω γκαζι και μετά στις 30.000 ώστε να ξέρω τιμές για να συγκρίνω .
Στάλθηκε από το Mi A2 Lite μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Εύκολη ειναι η διαδικασία , το ψευτοκαπακου πρέπει να βγάλει και θα σου πρότεινα να αλλάξεις και φλάντζα καπακιού βαλβίδων.tasostsal έγραψε:Πρεπει να λυθει το καπακι για να γινει ο ελεγχος ? η ειναι κατι απλο σχετικα ? κοντευει το σερβις μου οποτε μηπως το κανει και αυτο μαζι ο μηχανικος .meletis έγραψε:Εγώ έλεγχο διακενων θα κάνω στο μηχανικό που κάνει συντήρηση.tasostsal έγραψε:Οσους εχω ρωτησει μου εχουν πει να μη κανω , πως εφοσον ειναι ρυθμισμενο και λειτουργει σωστα δε χρειαζεται .
Ειναι δυσκολη διαδικασια ο ελεγχος αυτος ? πρεπει να γινει απο τον εγκαταστατη του συστηματος η απο τον μηχανικο που κανω σερβις γενικα στο αυτοκινητο ?meletis έγραψε:Έλεγχο διακενων βαλβίδων να κάνεις σε 5000 εκτός εάν ήδη έχεις κάνει να ξέρεις που βρίσκεσαι.tasostsal έγραψε:35.000 χλμ. με υγραεριο σε Mazda 3 Sedan 1600cc του 2008 , το αυτοκινητο συνολικα εχει 127.000 χλμ.
Σύστημα BRC Sequent 32 με ψεκασμους βενζινης . Κανενα προβλημα μεχρι στιγμης , απροβληματιστη λειτουργια .
Απολυτα ευχαριστημενος , οικονομια και αποδοση .
Σε λίγο διάστημα , θα βάλω και εγώ υγραεριο σε Mazda 6
Στάλθηκε από το Mi A2 Lite μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Ο έλεγχος διακενων δεν είναι ακριβός , η ώρα όταν έρθει για επισκευή βαλβίδων θα πληρώσουμε.
Προσωπικά εγώ θα του κάνω πριν βάλω γκαζι και μετά στις 30.000 ώστε να ξέρω τιμές για να συγκρίνω .
Στάλθηκε από το Mi A2 Lite μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Επιστροφή στο Γενική συζήτηση για το LPG
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 21 επισκέπτες
|
|