από George1982 » Σάβ 21 Νοέμ, 2020 17:57
Καλησπέρα σε όλους και ευχαριστώ για τις απαντήσεις.
Βγήκε ο πόλος,μηδένισαν τα trims,έκανα 100χλμ βενζίνη με διάφορες διαδρομές ώστε να έχω ασφαλή συμπεράσματα και το λοιπόν: Τα long της βενζίνης στο μεν ρελαντί παίζουν ελαφρώς πλούσια (-6 έως 0),όμως στις διαδρομές παίζουν κάπως φτωχά από +10 έως +18 αναλόγως των στροφών. Τιμές λ μετά τον καταλύτη από 0,6 έως 0,8 volt, οι αισθητήρες αναλογίας αερα/καυσίμου παίζουν σε αναλογία από 14,7/1 έως 17/1, και λ ευρέος φάσματος από 3,2 έως 3,4.Ειναι μέσες τιμές των διαδρομών. Ξεκινάμε με τον μηχανικό λοιπόν,να φέρουμε την φτωχή λειτουργία βενζίνης πιο κοντά στις ιδανικές τιμές, καθαρίζοντας αισθητήρες Μaf,μπεκ , μέτρηση της αντλίας βενζίνης με πόση πίεση φέρνει καύσιμο,και να ελέγξουμε και τις σωληνώσεις για τυχόν διαρροές αέρα και απώλεια συμπίεσης.Επισης θα δούμε και τις φλάντζες εισαγωγής και εξαγωγής.
Πρώτα διορθώνονται οι λειτουργίες σε βενζίνη,και ίσως μετά το υγραέριο,που έρχεται και αντιγράφει την βενζίνη,να φτιάξει και αυτό,και να μην πετάει τον κωδικό P0420.
Τέλος,να πω κάτι περίεργο που κάνει το υγραέριο:Ενώ τα trims του είναι παρόμοια με της βενζίνης,ο λ μετά τον καταλύτη στο lpg, πέφτει σε ακραίες τιμές,δλδ προς τα κάτω φτάνει τα 0,1 v με συνεχείς και ακραίες ταλαντώσεις μεταξύ 0,1 και 0,8 volt(ενώ στην βενζίνη 0,6 έως 0,8 με ομαλό τρόπο).Μου είναι άγνωστο γιατί συμβαίνει αυτό,εφόσον πρακτικά και τα δύο καύσιμα δουλεύουν ελαφρά φτωχά,και πάντως με παρόμοιο τρόπο.
Θα επανέλθω μόλις έχω νεώτερα.