Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

Πρόβλημα με ρελαντί σε Toyota Corolla 2004

Προβλήματα στην εκκίνηση; Διακοπές κατά τη λειτουργία; Σας γυρίζει σε βενζίνη; Safe Mode; Λαμπάκι μηχανής – κωδικοί βλάβης;

Πρόβλημα με ρελαντί σε Toyota Corolla 2004

Δημοσίευσηαπό Kakis » Δευτ 01 Νοέμ, 2021 01:16

Τις τελευταίες 4 ημέρες παρατήρησα χαμηλές στροφές στο ρελαντί όταν το αμάξι είναι ζεστό.
Συγκεκριμένα, πέφτει κάτω από τις 650 σ.α.λ κ το αμάξι τρέμει ελαφρώς.
Το κάνει το ίδιο στην βενζίνη κ το υγραέριο.
Το αμάξι έχει 43.000 km με υγραέριο κ 179.000 km στο σύνολο.
Έκανα μηχανικό κ σέρβις υγραερίου πριν 1 μήνα κ άλλαξα τα μπουζί.
Μέχρι τώρα δεν είχα απολύτως κανένα πρόβλημα.
Είχα προγραμματίσει να ξαναπάω συνεργείο τη Δευτέρα για να δούμε το ρελαντί, όταν χθες μου άναψε λαμπάκι κινητήρα.
Κ πάλι δεν παρατήρησα κάποια δυσλειτουργία.
Παρόλα αυτά, το πήγα χθες συνεργείο.
Το διαγνωστικό έδειξε ρετάρισμα 4ου κυλίνδρου.
Πήραμε μέτρηση συμπίεσης κ έδειξε φυσιολογικά νούμερα.
Ο μάστορας άλλαξε τη σειρά των μπουζοκαλωδίων στους κυλίνδρους, έσβησε κ την βλάβη κ το πρόβλημα εξαφανίστηκε.
Σημειωτέον, τόσα χρόνια δεν έχω αλλάξει τίποτα στο αμάξι, πλην ιμάντα δυναμό κ μια αντλία νερού.
Ο μάστορας θέλει να τσεκάρει μοτέρ ρελαντί, να καθαρίσουμε πεταλούδα γκαζιού, μπεκ βενζίνης κ πιθανόν να αλλάξουμε καλώδια.
Έχει αντιμετωπίσει κάποιος παρόμοιο πρόβλημα;
Toyota Corolla 2004 με σύστημα Lovato Smart Exr και KP μπεκ
43.000 km με lpg
Kakis
 
Δημοσιευσεις: 52
Εγγραφή: Τρί 23 Οκτ, 2018 23:12

Re: Πρόβλημα με ρελαντί σε Toyota Corolla 2004

Δημοσίευσηαπό meletis » Δευτ 01 Νοέμ, 2021 01:27

Kakis έγραψε:Τις τελευταίες 4 ημέρες παρατήρησα χαμηλές στροφές στο ρελαντί όταν το αμάξι είναι ζεστό.
Συγκεκριμένα, πέφτει κάτω από τις 650 σ.α.λ κ το αμάξι τρέμει ελαφρώς.
Το κάνει το ίδιο στην βενζίνη κ το υγραέριο.
Το αμάξι έχει 43.000 km με υγραέριο κ 179.000 km στο σύνολο.
Έκανα μηχανικό κ σέρβις υγραερίου πριν 1 μήνα κ άλλαξα τα μπουζί.
Μέχρι τώρα δεν είχα απολύτως κανένα πρόβλημα.
Είχα προγραμματίσει να ξαναπάω συνεργείο τη Δευτέρα για να δούμε το ρελαντί, όταν χθες μου άναψε λαμπάκι κινητήρα.
Κ πάλι δεν παρατήρησα κάποια δυσλειτουργία.
Παρόλα αυτά, το πήγα χθες συνεργείο.
Το διαγνωστικό έδειξε ρετάρισμα 4ου κυλίνδρου.
Πήραμε μέτρηση συμπίεσης κ έδειξε φυσιολογικά νούμερα.
Ο μάστορας άλλαξε τη σειρά των μπουζοκαλωδίων στους κυλίνδρους, έσβησε κ την βλάβη κ το πρόβλημα εξαφανίστηκε.
Σημειωτέον, τόσα χρόνια δεν έχω αλλάξει τίποτα στο αμάξι, πλην ιμάντα δυναμό κ μια αντλία νερού.
Ο μάστορας θέλει να τσεκάρει μοτέρ ρελαντί, να καθαρίσουμε πεταλούδα γκαζιού, μπεκ βενζίνης κ πιθανόν να αλλάξουμε καλώδια.
Έχει αντιμετωπίσει κάποιος παρόμοιο πρόβλημα;
Σε αυτά τά χιλιόμετρα που έχεις ξεκινά με ένα καθαρισμό της πεταλούδας γκαζιού εφόσον δεν έχει γίνει , και εάν εννοείς καλώδια τα μπουζοκαλωδια , άλλαξε τα και προτίμησε τύπου σιλικόνης.
Επίσης δες και όλα τα κολλάρα μήπως κάποιο έχει σκιστεί από τα χρόνια και τραβάει αερα.
Για τα μπεκ βενζίνης ρίξε για αρχή ένα καθαριστικό καυσίμου και το παρακολουθείς στη πορεία .


Στάλθηκε από το M2010J19SY μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Opel Corsa C 1,2 - EG Basico
meletis
 
Δημοσιευσεις: 1431
Εγγραφή: Σάβ 23 Αύγ, 2014 01:22

Re: Πρόβλημα με ρελαντί σε Toyota Corolla 2004

Δημοσίευσηαπό Kakis » Δευτ 01 Νοέμ, 2021 01:48

meletis έγραψε:
Kakis έγραψε:Τις τελευταίες 4 ημέρες παρατήρησα χαμηλές στροφές στο ρελαντί όταν το αμάξι είναι ζεστό.
Συγκεκριμένα, πέφτει κάτω από τις 650 σ.α.λ κ το αμάξι τρέμει ελαφρώς.
Το κάνει το ίδιο στην βενζίνη κ το υγραέριο.
Το αμάξι έχει 43.000 km με υγραέριο κ 179.000 km στο σύνολο.
Έκανα μηχανικό κ σέρβις υγραερίου πριν 1 μήνα κ άλλαξα τα μπουζί.
Μέχρι τώρα δεν είχα απολύτως κανένα πρόβλημα.
Είχα προγραμματίσει να ξαναπάω συνεργείο τη Δευτέρα για να δούμε το ρελαντί, όταν χθες μου άναψε λαμπάκι κινητήρα.
Κ πάλι δεν παρατήρησα κάποια δυσλειτουργία.
Παρόλα αυτά, το πήγα χθες συνεργείο.
Το διαγνωστικό έδειξε ρετάρισμα 4ου κυλίνδρου.
Πήραμε μέτρηση συμπίεσης κ έδειξε φυσιολογικά νούμερα.
Ο μάστορας άλλαξε τη σειρά των μπουζοκαλωδίων στους κυλίνδρους, έσβησε κ την βλάβη κ το πρόβλημα εξαφανίστηκε.
Σημειωτέον, τόσα χρόνια δεν έχω αλλάξει τίποτα στο αμάξι, πλην ιμάντα δυναμό κ μια αντλία νερού.
Ο μάστορας θέλει να τσεκάρει μοτέρ ρελαντί, να καθαρίσουμε πεταλούδα γκαζιού, μπεκ βενζίνης κ πιθανόν να αλλάξουμε καλώδια.
Έχει αντιμετωπίσει κάποιος παρόμοιο πρόβλημα;
Σε αυτά τά χιλιόμετρα που έχεις ξεκινά με ένα καθαρισμό της πεταλούδας γκαζιού εφόσον δεν έχει γίνει , και εάν εννοείς καλώδια τα μπουζοκαλωδια , άλλαξε τα και προτίμησε τύπου σιλικόνης.
Επίσης δες και όλα τα κολλάρα μήπως κάποιο έχει σκιστεί από τα χρόνια και τραβάει αερα.
Για τα μπεκ βενζίνης ρίξε για αρχή ένα καθαριστικό καυσίμου και το παρακολουθείς στη πορεία .


Στάλθηκε από το M2010J19SY μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


Ναι, τα μπουζοκαλώδια εννοώ.
Το πεσμένο ρελαντί το είχα 4-5 μέρες πριν, αλλά μόλις χθες μου άναψε λαμπάκι, χωρίς κάποια μεταβολή στην λειτουργία της μηχανής.
Θα κάνω τον καθαρισμό στην πεταλούδα για αρχή κ μετά βλέπω για καλώδια.
Ευχαριστώ για την απάντηση!
Toyota Corolla 2004 με σύστημα Lovato Smart Exr και KP μπεκ
43.000 km με lpg
Kakis
 
Δημοσιευσεις: 52
Εγγραφή: Τρί 23 Οκτ, 2018 23:12

Re: Πρόβλημα με ρελαντί σε Toyota Corolla 2004

Δημοσίευσηαπό Kakis » Παρ 07 Ιαν, 2022 16:38

Τελικά το πρόβλημα λύθηκε.
Πήγα σε άλλον εγκατάσταση κ είπε πως τέτοια περιστατικά έχει δεί αρκετά.
Έλυσε το φίλτρο υγραερίου μπροστά μου κ μου το έδειξε.
Επί 3 χρόνια σε κάθε σέρβις δεν μου έβαζαν το γνήσιο Lovato, αλλά ένα ψεύτικο κινέζικο.
Μου έδειξε το γνήσιο κ κατάλαβα τη διαφορά.
Το κινέζικο δεν κράταγε τίποτα, με αποτέλεσμα να βρωμίσουν τα μπεκ υγραερίου κ να κολλήσει το ένα.
Τώρα που το σκέφτομαι είχα αυξημένη κατανάλωση τελευταία κ δυσκολία εκκίνησης.
Είχε επηρεαστεί κ ο χάρτης της βενζίνης, γι'αυτό κ το πρόβλημα εμφανιζόταν, σε μικρότερο βαθμό, όταν γύριζα κ σε βενζίνη.
Όλα τα μπεκ αλλάχτηκαν με καινούργια, μπήκε γνήσιο φίλτρο κ έγινε επαναπρογραμματισμός εν κινήσει.
Με μιας τα προβλήματα εξαφανίστηκαν.
Τα μπεκ σίγουρα έτσι κ αλλιώς θα χρειάζονταν αλλαγή, μπορεί κ στις 60.000 km.
Το μαϊμού φίλτρο επιτάχυνε την αλλαγή κατά 15.000 km.
Toyota Corolla 2004 με σύστημα Lovato Smart Exr και KP μπεκ
43.000 km με lpg
Kakis
 
Δημοσιευσεις: 52
Εγγραφή: Τρί 23 Οκτ, 2018 23:12

Re: Πρόβλημα με ρελαντί σε Toyota Corolla 2004

Δημοσίευσηαπό meletis » Παρ 07 Ιαν, 2022 20:02

Kakis έγραψε:Τελικά το πρόβλημα λύθηκε.
Πήγα σε άλλον εγκατάσταση κ είπε πως τέτοια περιστατικά έχει δεί αρκετά.
Έλυσε το φίλτρο υγραερίου μπροστά μου κ μου το έδειξε.
Επί 3 χρόνια σε κάθε σέρβις δεν μου έβαζαν το γνήσιο Lovato, αλλά ένα ψεύτικο κινέζικο.
Μου έδειξε το γνήσιο κ κατάλαβα τη διαφορά.
Το κινέζικο δεν κράταγε τίποτα, με αποτέλεσμα να βρωμίσουν τα μπεκ υγραερίου κ να κολλήσει το ένα.
Τώρα που το σκέφτομαι είχα αυξημένη κατανάλωση τελευταία κ δυσκολία εκκίνησης.
Είχε επηρεαστεί κ ο χάρτης της βενζίνης, γι'αυτό κ το πρόβλημα εμφανιζόταν, σε μικρότερο βαθμό, όταν γύριζα κ σε βενζίνη.
Όλα τα μπεκ αλλάχτηκαν με καινούργια, μπήκε γνήσιο φίλτρο κ έγινε επαναπρογραμματισμός εν κινήσει.
Με μιας τα προβλήματα εξαφανίστηκαν.
Τα μπεκ σίγουρα έτσι κ αλλιώς θα χρειάζονταν αλλαγή, μπορεί κ στις 60.000 km.
Το μαϊμού φίλτρο επιτάχυνε την αλλαγή κατά 15.000 km.
Επειδή και εγώ τη είχα πατήσει , το γνήσιο φίλτρο της Lovato είναι μεταλλικό ,στο προηγούμενο αμάξι Honda Accord.
Υπάρχουν στο εμπόριο κακής ποιότητας.

Στάλθηκε από το M2010J19SY μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Opel Corsa C 1,2 - EG Basico
meletis
 
Δημοσιευσεις: 1431
Εγγραφή: Σάβ 23 Αύγ, 2014 01:22

Re: Πρόβλημα με ρελαντί σε Toyota Corolla 2004

Δημοσίευσηαπό Kakis » Παρ 07 Ιαν, 2022 21:14

meletis έγραψε:
Kakis έγραψε:Τελικά το πρόβλημα λύθηκε.
Πήγα σε άλλον εγκατάσταση κ είπε πως τέτοια περιστατικά έχει δεί αρκετά.
Έλυσε το φίλτρο υγραερίου μπροστά μου κ μου το έδειξε.
Επί 3 χρόνια σε κάθε σέρβις δεν μου έβαζαν το γνήσιο Lovato, αλλά ένα ψεύτικο κινέζικο.
Μου έδειξε το γνήσιο κ κατάλαβα τη διαφορά.
Το κινέζικο δεν κράταγε τίποτα, με αποτέλεσμα να βρωμίσουν τα μπεκ υγραερίου κ να κολλήσει το ένα.
Τώρα που το σκέφτομαι είχα αυξημένη κατανάλωση τελευταία κ δυσκολία εκκίνησης.
Είχε επηρεαστεί κ ο χάρτης της βενζίνης, γι'αυτό κ το πρόβλημα εμφανιζόταν, σε μικρότερο βαθμό, όταν γύριζα κ σε βενζίνη.
Όλα τα μπεκ αλλάχτηκαν με καινούργια, μπήκε γνήσιο φίλτρο κ έγινε επαναπρογραμματισμός εν κινήσει.
Με μιας τα προβλήματα εξαφανίστηκαν.
Τα μπεκ σίγουρα έτσι κ αλλιώς θα χρειάζονταν αλλαγή, μπορεί κ στις 60.000 km.
Το μαϊμού φίλτρο επιτάχυνε την αλλαγή κατά 15.000 km.
Επειδή και εγώ τη είχα πατήσει , το γνήσιο φίλτρο της Lovato είναι μεταλλικό ,στο προηγούμενο αμάξι Honda Accord.
Υπάρχουν στο εμπόριο κακής ποιότητας.

Στάλθηκε από το M2010J19SY μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


Μου έδειξε το γνήσιο κ το μαϊμού που μου έβαζαν επί 3 χρόνια.
Η διαφορά στην ποιότητα κ στο βάρος ήταν εμφανής.
Επειδή ήθελα να ακούσω κ την άποψη του αρχικού εγκαταστάτη, πήρα το παλιό μαϊμού φίλτρο κ τα βουλωμένα μπεκ κ του τα έδειξα.
Αρχικά μου είπε πώς το πρόβλημα δεν οφειλόταν στο μαϊμού φίλτρο, ούτε στα βουλωμένα μπεκ.
Τον ρώτησα τότε, ποια ήταν η διάγνωση η δική του, καθώς 2 μήνες πριν το αυτοκίνητο είχε τα ίδια συμπτώματα κ τελικά δεν μπόρεσε να βρει την βλάβη.
Μου έλεγε να αλλάξουμε μπουζοκαλώδια, βαλβίδα ρελαντί κ καθαρισμό πεταλούδας.
Δηλαδή, θα έκανα όλα αυτά τα άχρηστα πράγματα κ τελικά αποτελέσματα δεν θα είχα.
Θα πλήρωνα κ παραπάνω λεφτά.
Στην απλή ερώτηση γιατί επί 3 χρόνια δεν έβαζε το γνήσιο φίλτρο, αλλά μαϊμού, μου απάντησε πώς είναι πιο ακριβό το γνήσιο κ το βάζουν μόνο όταν ζητήσει ο πελάτης!!!!.
"Πάντα ρωτάμε τους πελάτες αν θέλουν ιμιτασιόν ή γνήσιο φίλτρο", είπε.
Φυσικά, όπως καταλαβαίνεις, ποτέ κανένας δεν μου τηλεφώνησε να με ρωτήσει τι φίλτρο θέλω.
Δεν ήξερα, ούτε καν φανταζόμουν πως θα έβαζαν ιμιτασιόν σε τέτοια ευαίσθητα σημεία του αυτοκινήτου.
Μετά από αυτές τις μαλακίες που άκουσα, όπως ήταν φυσικό, ήταν αναμενόμενο από σήμερα να με χάσει από πελάτη.
Toyota Corolla 2004 με σύστημα Lovato Smart Exr και KP μπεκ
43.000 km με lpg
Kakis
 
Δημοσιευσεις: 52
Εγγραφή: Τρί 23 Οκτ, 2018 23:12

Re: Πρόβλημα με ρελαντί σε Toyota Corolla 2004

Δημοσίευσηαπό meletis » Παρ 07 Ιαν, 2022 21:34

Kakis έγραψε:
meletis έγραψε:
Kakis έγραψε:Τελικά το πρόβλημα λύθηκε.
Πήγα σε άλλον εγκατάσταση κ είπε πως τέτοια περιστατικά έχει δεί αρκετά.
Έλυσε το φίλτρο υγραερίου μπροστά μου κ μου το έδειξε.
Επί 3 χρόνια σε κάθε σέρβις δεν μου έβαζαν το γνήσιο Lovato, αλλά ένα ψεύτικο κινέζικο.
Μου έδειξε το γνήσιο κ κατάλαβα τη διαφορά.
Το κινέζικο δεν κράταγε τίποτα, με αποτέλεσμα να βρωμίσουν τα μπεκ υγραερίου κ να κολλήσει το ένα.
Τώρα που το σκέφτομαι είχα αυξημένη κατανάλωση τελευταία κ δυσκολία εκκίνησης.
Είχε επηρεαστεί κ ο χάρτης της βενζίνης, γι'αυτό κ το πρόβλημα εμφανιζόταν, σε μικρότερο βαθμό, όταν γύριζα κ σε βενζίνη.
Όλα τα μπεκ αλλάχτηκαν με καινούργια, μπήκε γνήσιο φίλτρο κ έγινε επαναπρογραμματισμός εν κινήσει.
Με μιας τα προβλήματα εξαφανίστηκαν.
Τα μπεκ σίγουρα έτσι κ αλλιώς θα χρειάζονταν αλλαγή, μπορεί κ στις 60.000 km.
Το μαϊμού φίλτρο επιτάχυνε την αλλαγή κατά 15.000 km.
Επειδή και εγώ τη είχα πατήσει , το γνήσιο φίλτρο της Lovato είναι μεταλλικό ,στο προηγούμενο αμάξι Honda Accord.
Υπάρχουν στο εμπόριο κακής ποιότητας.

Στάλθηκε από το M2010J19SY μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


Μου έδειξε το γνήσιο κ το μαϊμού που μου έβαζαν επί 3 χρόνια.
Η διαφορά στην ποιότητα κ στο βάρος ήταν εμφανής.
Επειδή ήθελα να ακούσω κ την άποψη του αρχικού εγκαταστάτη, πήρα το παλιό μαϊμού φίλτρο κ τα βουλωμένα μπεκ κ του τα έδειξα.
Αρχικά μου είπε πώς το πρόβλημα δεν οφειλόταν στο μαϊμού φίλτρο, ούτε στα βουλωμένα μπεκ.
Τον ρώτησα τότε, ποια ήταν η διάγνωση η δική του, καθώς 2 μήνες πριν το αυτοκίνητο είχε τα ίδια συμπτώματα κ τελικά δεν μπόρεσε να βρει την βλάβη.
Μου έλεγε να αλλάξουμε μπουζοκαλώδια, βαλβίδα ρελαντί κ καθαρισμό πεταλούδας.
Δηλαδή, θα έκανα όλα αυτά τα άχρηστα πράγματα κ τελικά αποτελέσματα δεν θα είχα.
Θα πλήρωνα κ παραπάνω λεφτά.
Στην απλή ερώτηση γιατί επί 3 χρόνια δεν έβαζε το γνήσιο φίλτρο, αλλά μαϊμού, μου απάντησε πώς είναι πιο ακριβό το γνήσιο κ το βάζουν μόνο όταν ζητήσει ο πελάτης!!!!.
"Πάντα ρωτάμε τους πελάτες αν θέλουν ιμιτασιόν ή γνήσιο φίλτρο", είπε.
Φυσικά, όπως καταλαβαίνεις, ποτέ κανένας δεν μου τηλεφώνησε να με ρωτήσει τι φίλτρο θέλω.
Δεν ήξερα, ούτε καν φανταζόμουν πως θα έβαζαν ιμιτασιόν σε τέτοια ευαίσθητα σημεία του αυτοκινήτου.
Μετά από αυτές τις μαλακίες που άκουσα, όπως ήταν φυσικό, ήταν αναμενόμενο από σήμερα να με χάσει από πελάτη.
Ακριβώς και εγώ έτσι είχα παρεξηγηθεί με το αρχικό εγκατάσταση και δε είχε πάρει όλα τα χρήματα εννοείται του συστήματος, πάει στο καλό το φίλτρο , το κυριότερο ήταν το αμάξι το ρύθμιζε στατικά και είχε θέματα στο ρελαντί , και κορόιδευε κιόλας .
Προφανώς παντού υπάρχουν και μη σωστοί επαγγελματίες που σε ταλαιπωρούν εις βάρος της τσέπης σου.

Στάλθηκε από το M2010J19SY μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Opel Corsa C 1,2 - EG Basico
meletis
 
Δημοσιευσεις: 1431
Εγγραφή: Σάβ 23 Αύγ, 2014 01:22


Επιστροφή στο Αντιμετωπίζετε πρόβλημα;

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 49 επισκέπτες