Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

VW Passat 1.6 FSI AUTOGAS SERRES

VW Passat 1.6 FSI AUTOGAS SERRES

Δημοσίευσηαπό autogasserres » Τρί 30 Αύγ, 2011 16:50

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ : VW PASSAT 1.6 FSI (ΑΜΕΣΟΣ ΨΕΚΑΣΜΟΣ)
ΕΤΑΙΡΙΑ : BRC
ΣΥΣΤΗΜΑ : DIRECT INJECTION
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡ. : ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ DIRECT INJECTION ΤΗΣ BRC ΕΙΝΑΙ ΑΕΡΙΟΥ ΨΕΚΑΣΜΟΥ ΚΑΙ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΜΟΝΙΜΑ ΜΕ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΟ ΨΕΚΑΣΜΟ ΒΕΝΖΙΝΗΣ ΓΙΑ ΝΑ ΛΥΣΕΙ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΚΙΝΗΤΗΡΩΝ ΑΜΕΣΟΥ ΨΕΚΑΣΜΟΥ (ΛΙΩΣΙΜΟ μπεκ (ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΛΑΘΟΣ ΣΥΓΝΩΜΗ ) ΕΞΕΛΙΧΘΗΚΕ ΑΠΟ ΤΗ BRC ΕΙΔΙΚΑ ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΜΟΝΤΕΛΟ, ΠΑΙΡΝΩΝΤΑΣ ΣΗΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΓΚΕΦΑΛΟ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΑΡΑΜΕΤΡΟΥΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΤΥΠΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΩΝ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΟΤΕΡΑ ΤΟΥ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ( ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΑΝΑΒΕΙ ΤΟ CHECK ENGINE).
Συνημμένα
DSC06555.rar
(5.41 MiB) Έχει μεταφορτωθεί 805 φορές
Τελευταία επεξεργασία από autogasserres και Πέμ 01 Σεπ, 2011 21:37, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
autogasserres
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 13
Εγγραφή: Τετ 06 Ιούλ, 2011 12:21

Re: VW Passat 1.6 FSI AUTOGAS SERRES

Δημοσίευσηαπό dti » Τρί 30 Αύγ, 2011 22:24

Δηλαδή πόση βενζίνη καταναλώνεται ανά 100 χλμ.; Και ποια η κατανάλωση του υγραερίου;
Οι άλλοι κατασκευαστές συστημάτων υγρού ψεκασμού δεν αναφέρουν τίποτε για λιώσιμο βαλβίδων ή για ψεκασμό βενζίνης.
Μήπως αυτό το πρόβλημα δημιουργείται μόνο με τα συστήματα αέριου ψεκασμού;
S-MAX 2.5T Titanium (2007.75) LPG Powered by Vialle LPi
dti
 
Δημοσιευσεις: 1012
Εγγραφή: Παρ 03 Δεκ, 2010 18:29

Re: VW Passat 1.6 FSI AUTOGAS SERRES

Δημοσίευσηαπό autogasserres » Πέμ 01 Σεπ, 2011 21:21

Στα συστηματα υγρου ψεκασμού αντικαθιστώνται τα μπεκ του κινητήρα με νέα ειδικά τα οποία μπορούν να ψεκάσουν και υγραέριο σε υγρή μορφή έτσι επειδή υπάρχει ροή καυσίμου μέσα απο το μπεκ υπαρχει και ψυξη, στα συστήματα αερίου ψεκασμού τοποθετούνται ειδικά επι πλέον μπεκ τα οποία ψεκάζουν υγραέριο σε αέρια μορφή, αυτό έχει σαν αποτέλεσμα αν δε ψεκάζεται βενζίνη μέσα απο το μπέκ να μένει εκτεθημένο στις θερμοκρασίες με αποτέλεσμα ακόμα και να λυώσει ( το πιο συνιθισμένο είναι να κολλήσουν τα μπεκ απο την αχρηστία) . Η επιλογή αερίου ψεκασμού είναι καθαρά θέμα του εκάστοτε ιδιοκτήτη. Απλά τα αξιόπιστα για τοποθέτηση συστήματα πρέπει να ελέγχουν πολλές περισότερες παραμέτρους απο τα συνηθισμένα αυτοκίνητα και επίσης θέλει μεγάλη προσοχή και απο τον εγκαταστάτη.
Όσο για την κατανάλωση στα 100 km είναι περίπου 100ml (συνιστώμενη απο την εταιρία μετά απο δοκιμές) αλλά μπορεί να κυμανθεί ανάλογα με τις ρυθμίσεις του κάθε εγκαταστάτη μέχρι 250 ml/100 km.
Γενικά το σύστημα αυτό έχει εξελιχθεί ειδικά για τον κάθε τύπο κινητήρα άμεσου ψεκασμού και παραγγέλνεται για συγκεκριμένο τύπο αυτοκινήτου (π.χ. άλλο για vw golf 1.6 tsi, άλλο για mazda cx-7, άλλο για peugeot 308 ,άλλο για passat 1.6 fsi κ.τ.λ).

Y.Γ. Δεν τίθεται θέμα βαλβίδων μιλάμε καθαρά για λειτουργικά προβλήματα λόγο της δομής του κινητήρα άμεσου ψεκασμού , δεν υπάρχει περίπτωση ποτέ να λιώσει η βαλβίδα, στο μπεκ εντοπίζεται πρόβλημα επειδή η διατομή στο ακροφύσιό του είναι τέτοια( σωληνοειδής με λεπτά τοιχώματα όπως όλα τα ακροφύσια κάθε είδους μπεκ για αυτοκίνητα ή φορτηγά) .

Ελπίζω να σε κάλυψα
autogasserres
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 13
Εγγραφή: Τετ 06 Ιούλ, 2011 12:21


Επιστροφή στο Volkswagen

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 4 επισκέπτες





cron