από autogasserres » Πέμ 01 Σεπ, 2011 21:21
Στα συστηματα υγρου ψεκασμού αντικαθιστώνται τα μπεκ του κινητήρα με νέα ειδικά τα οποία μπορούν να ψεκάσουν και υγραέριο σε υγρή μορφή έτσι επειδή υπάρχει ροή καυσίμου μέσα απο το μπεκ υπαρχει και ψυξη, στα συστήματα αερίου ψεκασμού τοποθετούνται ειδικά επι πλέον μπεκ τα οποία ψεκάζουν υγραέριο σε αέρια μορφή, αυτό έχει σαν αποτέλεσμα αν δε ψεκάζεται βενζίνη μέσα απο το μπέκ να μένει εκτεθημένο στις θερμοκρασίες με αποτέλεσμα ακόμα και να λυώσει ( το πιο συνιθισμένο είναι να κολλήσουν τα μπεκ απο την αχρηστία) . Η επιλογή αερίου ψεκασμού είναι καθαρά θέμα του εκάστοτε ιδιοκτήτη. Απλά τα αξιόπιστα για τοποθέτηση συστήματα πρέπει να ελέγχουν πολλές περισότερες παραμέτρους απο τα συνηθισμένα αυτοκίνητα και επίσης θέλει μεγάλη προσοχή και απο τον εγκαταστάτη.
Όσο για την κατανάλωση στα 100 km είναι περίπου 100ml (συνιστώμενη απο την εταιρία μετά απο δοκιμές) αλλά μπορεί να κυμανθεί ανάλογα με τις ρυθμίσεις του κάθε εγκαταστάτη μέχρι 250 ml/100 km.
Γενικά το σύστημα αυτό έχει εξελιχθεί ειδικά για τον κάθε τύπο κινητήρα άμεσου ψεκασμού και παραγγέλνεται για συγκεκριμένο τύπο αυτοκινήτου (π.χ. άλλο για vw golf 1.6 tsi, άλλο για mazda cx-7, άλλο για peugeot 308 ,άλλο για passat 1.6 fsi κ.τ.λ).
Y.Γ. Δεν τίθεται θέμα βαλβίδων μιλάμε καθαρά για λειτουργικά προβλήματα λόγο της δομής του κινητήρα άμεσου ψεκασμού , δεν υπάρχει περίπτωση ποτέ να λιώσει η βαλβίδα, στο μπεκ εντοπίζεται πρόβλημα επειδή η διατομή στο ακροφύσιό του είναι τέτοια( σωληνοειδής με λεπτά τοιχώματα όπως όλα τα ακροφύσια κάθε είδους μπεκ για αυτοκίνητα ή φορτηγά) .
Ελπίζω να σε κάλυψα