Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!



Lovato Easy Fast Παράμετροι Λειτουργίας

Αέριος ή υγρός ψεκασμός; Ποιο σύστημα να επιλέξω για μεγάλου κυβισμού κινητήρες; Τα Turbo δουλεύουν με υγραέριο; Σύστημα λίπανσης βαλβίδων

Re: Lovato Easy Fast Παράμετροι Λειτουργίας

Δημοσίευσηαπό meletis » Παρ 28 Σεπ, 2018 21:43

manoliss έγραψε:
meletis έγραψε:Πέρασα το αισθητήρα οξυγόνου σημερα , το δούλεψα χθες βενζίνη 100 χλμ.
Σήμερα πήγα για ρύθμιση στο υγραέριο.
Στην αρχή μας πέταγε .
Το κάναμε βόλτα στο δρόμο.
Έχανε τις ρυθμίσεις ο εγκέφαλος.
Τώρα κάνει ξανά τα ίδια και σφυρίζει όχι πάντα.
Βεβαια άλλη ανταπόκριση στο Γκάζι αλλά και στη λειτουργία του κινητήρα.
Θα το ξανά πάω αύριο για να το δούμε.
Σφάλμα δεν βγάζει μόλις το πατήσεις ξανά γυρίζει και δουλεύει υγραέριο.


Στάλθηκε από το Mi A2 Lite μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

ο αισθητηρας αυτος ειναι 2πλος μετρα θερμοκρασια και πιεση το προβλημα σου ειναι η πιεση βλεπειχαμηλη πιεση αρα απωλει αεριου και σε γυριζει βενζινα
αρχικα κανε του ενα καθαρισμα αλλα μαλλον δε γλυτωνεις την αλλαγη
Με το που αλλάξαμε φίλτρα άρχισε να το κάνει πάντως πίεση έδειχνε 1.4
Θα το πάω αύριο ξανά να το δούμε γιατί πρέπει να φύγω για ταξιδι
Το λάστιχακι το αλλαξαμε
Μου σβήνει μόνο όταν μόνο αλλάζει από βενζίνη σε γκάζι μετά δουλεύει συνέχεια με υγραέριο.


Στάλθηκε από το Mi A2 Lite μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Honda Accord 2003
Lovato easy&fast , χωρίς σύστημα λίπανσης
90.000+ χιλιόμετρα
meletis
 
Δημοσιευσεις: 655
Εγγραφή: Σάβ 23 Αύγ, 2014 01:22

Re: Lovato Easy Fast Παράμετροι Λειτουργίας

Δημοσίευσηαπό manoliss » Σάβ 29 Σεπ, 2018 18:17

ναι πιεση στη πραγματικοτητα εχει απλα ο αισθητηρας πιθανα ταχει παιξει και δινει στον εγκεφαλο πιεση 0 για αυτο και γυριζει βενζινα
κοιτα και την καλωδιωση διοτι αν θυμαμαι καπου εκει ειχες προβλημα στο παρελθον
- Citroen Xantia 1600cc 8v mod 1999
- Citroen Xsara 1400cc 8V mod 2003
Lovato Fast & Easy
manoliss
 
Δημοσιευσεις: 651
Εγγραφή: Κυρ 26 Φεβ, 2012 00:37

Re: Lovato Easy Fast Παράμετροι Λειτουργίας

Δημοσίευσηαπό meletis » Σάβ 29 Σεπ, 2018 18:29

manoliss έγραψε:ναι πιεση στη πραγματικοτητα εχει απλα ο αισθητηρας πιθανα ταχει παιξει και δινει στον εγκεφαλο πιεση 0 για αυτο και γυριζει βενζινα
κοιτα και την καλωδιωση διοτι αν θυμαμαι καπου εκει ειχες προβλημα στο παρελθον
Τότε που είχα το πρόβλημα μου το παρουσίαζε συνεχώς.
Δηλαδή σε πέταγε αμέσως μετά από 5 λεπτά.
Τώρα το κάνει μόνο όταν αλλάζει από βενζίνη σε γκάζι και μετά όσο γκάζι και να πατήσεις ακούει το αμάξι .
Βγάλαμε τη προπορεια καυσίμου εάν το θυμάμαι σωστά.
Θα το πάω από Δευτέρα γιατί εδώ έχει πιάσει καταιγίδα.
Πάλι 120€ δεν πρόκειται να δώσω για τον αισθητήρα πίεσης.
Καλύτερα να το αλλάξω όλο το σύστημα παρά να πληρώσω.
Ασχολούμαι μόνο εγω και εν τέλει ο εγκαταστάτης χαρη μου κάνει γιατί του έχω εξηγήσει τη ιστορία και πως τη πάτησα με το 1ο εγκατάστατη.

Στάλθηκε από το Mi A2 Lite μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Honda Accord 2003
Lovato easy&fast , χωρίς σύστημα λίπανσης
90.000+ χιλιόμετρα
meletis
 
Δημοσιευσεις: 655
Εγγραφή: Σάβ 23 Αύγ, 2014 01:22

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Τεχνικά θέματα

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 9 επισκέπτες