Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

Υγραέριο και τρόμπα βενζίνας...

Προβλήματα στην εκκίνηση; Διακοπές κατά τη λειτουργία; Σας γυρίζει σε βενζίνη; Safe Mode; Λαμπάκι μηχανής – κωδικοί βλάβης;

Re: Υγραέριο και τρόμπα βενζίνας...

Δημοσίευσηαπό gakost » Κυρ 13 Ιούλ, 2014 14:32

Για όσους παραπονούνται για την αντλία, πόσα χιλιόμετρα ή χρόνια θεωρείτε ότι πρέπει να αντέξει;
gakost
 
Δημοσιευσεις: 1038
Εγγραφή: Παρ 14 Ιαν, 2011 22:09

Re: Υγραέριο και τρόμπα βενζίνας...

Δημοσίευσηαπό BMW1796 » Κυρ 13 Ιούλ, 2014 16:47

NickSt έγραψε:
fokion έγραψε:
BMW1796 έγραψε:Εάν πηγαίνεις στην Εθνική και μείνεις από αισθητήρα εκκεντροφόρου ! Τι γίνεται ????????!!! Ξέρεις ????????!!!!!!




να φανταστω οτι ο κινητηρας μπαινει σε safe mode αναβοντας λαμπακι ????
με μια δυσκολια να ανεβασει στροφές παιρνοντας εμεσα την πληροφορία για την αναφλεξη απο τον αισθητηρα στροφαλου???


Ακριβώς αυτό γίνεται Fokion...μπαίνει σε safe mode../..δυστυχώς είναι ατυχέστατο το παράδειγμα του συμφορουμίτη πιο πάνω , αλλά αφού έτσι το αντιλαμβάνεται και θέτει ΜΟΝΟΣ του τον εαυτό του σε κίνδυνο , να ευχηθούμε ΠΟΤΕ να μη γίνει τίποτα και να έχει ασφαλέστατες διαδρομές ( για τον ίδιο , αλλά και για τούς ΑΛΛΟΥΣ !!!!!)...


Δεν υπάρχει save mode έχεις μείνει απευθείας !!!!! Το πιστεύεται δεν το πιστεύεται !!!! Σε αυτοκίνητα που έχουν περάσει την πενταετία και όλο και κάτι βγάζουν ε ε ε ε εε . Όσο για το λάστιχο δεν μένεις , δεν έχουν σαμπρέλα ;) Άλλα η BRC στο καινούργιο plug and drive γιατί έχει έξοδο για να κόψεις την αντλία βενζίνης ?????
ΒΜW N42B18 VALVETRONIC LPG PRINS VSI 2SKODA FELICIA 1300cm LPG TARTARINI
BMW1796
 
Δημοσιευσεις: 264
Εγγραφή: Κυρ 08 Ιούλ, 2012 21:34
Τοποθεσία: ΙΛΙΟΝ

Re: Υγραέριο και τρόμπα βενζίνας...

Δημοσίευσηαπό apagogeas » Κυρ 13 Ιούλ, 2014 17:10

BMW1796 έγραψε:
NickSt έγραψε:
fokion έγραψε:
BMW1796 έγραψε:Εάν πηγαίνεις στην Εθνική και μείνεις από αισθητήρα εκκεντροφόρου ! Τι γίνεται ????????!!! Ξέρεις ????????!!!!!!




να φανταστω οτι ο κινητηρας μπαινει σε safe mode αναβοντας λαμπακι ????
με μια δυσκολια να ανεβασει στροφές παιρνοντας εμεσα την πληροφορία για την αναφλεξη απο τον αισθητηρα στροφαλου???


Ακριβώς αυτό γίνεται Fokion...μπαίνει σε safe mode../..δυστυχώς είναι ατυχέστατο το παράδειγμα του συμφορουμίτη πιο πάνω , αλλά αφού έτσι το αντιλαμβάνεται και θέτει ΜΟΝΟΣ του τον εαυτό του σε κίνδυνο , να ευχηθούμε ΠΟΤΕ να μη γίνει τίποτα και να έχει ασφαλέστατες διαδρομές ( για τον ίδιο , αλλά και για τούς ΑΛΛΟΥΣ !!!!!)...


Δεν υπάρχει save mode έχεις μείνει απευθείας !!!!! Το πιστεύεται δεν το πιστεύεται !!!! Σε αυτοκίνητα που έχουν περάσει την πενταετία και όλο και κάτι βγάζουν ε ε ε ε εε . Όσο για το λάστιχο δεν μένεις , δεν έχουν σαμπρέλα ;) Άλλα η BRC στο καινούργιο plug and drive γιατί έχει έξοδο για να κόψεις την αντλία βενζίνης ?????


Δε νομίζω να υπάρχει αισθητήρας σε αμάξι που να μην επιτρέπει τη μηχανή να μπει σε safe mode για λόγους ασφαλείας, όχι τόσο για τη μηχανή όσο στην οδηγική ασφάλεια. Δηλαδή, τα παλιότερα αμάξια πως λειτουργούσαν που δεν είχαν κανένα σχεδόν αισθητήρα;
Επίσης είναι ατυχές παράδειγμα γιατί εδώ συζητάμε για μια μηχανική βλάβη που μπορεί να συμβεί κάποια στιγμή και τη περίπτωση με την αντλία που είναι σαν να πάμε γυρεύοντας. Το θέμα με την αντλία είναι ότι αν είναι να πάθει κάτι έχει πολύ περισσότερες πιθανότητες να θα το πάθει στο ξεκίνημα (κάψιμο) παρά στη πορεία. Με το να δίνουμε χειροκίνητα ή μέσω του κιτ εντολή να κλείνει στη πορεία, όταν δίνεται εντολή να ξαναρχίσει είμαστε πάλι στο σημείο μηδέν που μπορεί να τη κάψει πολύ πιο εύκολα. Κακά τα ψέματα, η αντλία υποφέρει παραπάνω όταν πιέζει καύσιμο που επιστρέφεται πίσω και εξού και αρκετοί εδώ μέσα που είχαν θέμα με την αντλία. Το να βάλω και ένα ακόμα βραχνά μήπως με αφήσει την ώρα που κάνω τη προσπέραση που το κιτ μπορεί να είναι ρυθμισμένο να ενεργοποιεί την αντλία εκείνη τη στιγμή και να με αφήσει ξεκρέμαστο επειδή κάηκε εκείνη τη στιγμή ή δε πρόλαβε να ανεβάσει πίεση μου φαίνεται πολύ επικίνδυνο. Βλάβες σε οτιδήποτε θα προκύψουν κάποια στιγμή, να τις προκαλούμε κιόλας παρακαλώντας να τη πάθουμε πολύ δε πάει; Το ότι το επιτρέπει η BRC δε μου λέει τίποτα γιατί η BRC δε σου εγγυάται ότι δε θα πάθει ζημιά η αντλία, δώρον άδωρον τέτοια λειτουργία.
Corsa D 1.4 07' NIGS πνεύμονας/Zanardi B4 OBD/tunap. 72K km/64m -> 0.0252€/km καθ. κέρδος
apagogeas
 
Δημοσιευσεις: 385
Εγγραφή: Δευτ 18 Μαρ, 2013 22:42

Re: Υγραέριο και τρόμπα βενζίνας...

Δημοσίευσηαπό drspiros » Παρ 18 Ιούλ, 2014 20:57

Μία διευκρίνιση παρακαλώ: Τι εμπεριέχει λιγότερους κινδύνους για την αντλία; Ένα σύστημα που κάνει μικροψεκασμούς βενζίνης ή ένα σύστημα στο οποίο γυρνάς σε βενζίνη χειροκίνητα;
Ford Focus CC 1.6
EuropeGas EG Avance 32
drspiros
 
Δημοσιευσεις: 198
Εγγραφή: Σάβ 10 Αύγ, 2013 23:49

Re: Υγραέριο και τρόμπα βενζίνας...

Δημοσίευσηαπό gakost » Σάβ 19 Ιούλ, 2014 03:59

Τι ρωτάς κι εσύ τώρα εδώ δεν μπορούν να συμφωνήσουν για την προστασία των βαλβίδων ρωτάς για την αντλία βενζίνης; Βάλτο στο auto όπως όλος ο κόσμος και μην ασχολείσαι. Και στην βενζίνη κάποια στιγμή αντλία θα άλλαζες
gakost
 
Δημοσιευσεις: 1038
Εγγραφή: Παρ 14 Ιαν, 2011 22:09

Re: Υγραέριο και τρόμπα βενζίνας...

Δημοσίευσηαπό drspiros » Σάβ 19 Ιούλ, 2014 10:42

gakost έγραψε:Βάλτο στο auto όπως όλος ο κόσμος και μην ασχολείσαι.

Συγγνώμη για την επιπέδου NASA ερώτηση. :D
Στο auto πώς μπαίνει και τι κάνει αυτό;
Ford Focus CC 1.6
EuropeGas EG Avance 32
drspiros
 
Δημοσιευσεις: 198
Εγγραφή: Σάβ 10 Αύγ, 2013 23:49

Re: Υγραέριο και τρόμπα βενζίνας...

Δημοσίευσηαπό hlias » Σάβ 19 Ιούλ, 2014 10:51

drspiros έγραψε:Μία διευκρίνιση παρακαλώ: Τι εμπεριέχει λιγότερους κινδύνους για την αντλία; Ένα σύστημα που κάνει μικροψεκασμούς βενζίνης ή ένα σύστημα στο οποίο γυρνάς σε βενζίνη χειροκίνητα;




δεν εχει διαφορα για την αντλια βενζινης.
κριμα.
hlias
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 2027
Εγγραφή: Παρ 25 Μάιος, 2012 23:38
Τοποθεσία: ανω γλυφαδα

Re: Υγραέριο και τρόμπα βενζίνας...

Δημοσίευσηαπό gakost » Σάβ 19 Ιούλ, 2014 14:43

drspiros έγραψε:
gakost έγραψε:Βάλτο στο auto όπως όλος ο κόσμος και μην ασχολείσαι.

Συγγνώμη για την επιπέδου NASA ερώτηση. :D
Στο auto πώς μπαίνει και τι κάνει αυτό;


Το auto είναι αυτό που έχουμε όλοι γυρισμένο το κουμπάκι. Παίρνει μπροστά με βενζίνη και γυρνάει στο αέριο μόνο του όπως και ξανά στην βενζίνη μόνο του όταν τελειώσει.
gakost
 
Δημοσιευσεις: 1038
Εγγραφή: Παρ 14 Ιαν, 2011 22:09

Re: Υγραέριο και τρόμπα βενζίνας...

Δημοσίευσηαπό meletis » Κυρ 12 Νοέμ, 2017 17:20

Μετά απο 400.000χλμ (70.000 -> με υγραέριο σε διάστημα 1.5 χρόνου), η αντλία με άφησε.
Φυσιολογική ζημιά καθώς δέν είχε αλλαχτεί ποτέ.
Πάντα είχα βενζίνη >1/4 και άλλαζα φίλτρο καυσίμου ανα 20,000χλμ.
Honda Accord 2003
Lovato easy&fast , χωρίς σύστημα λίπανσης
90.000+ χιλιόμετρα
meletis
 
Δημοσιευσεις: 757
Εγγραφή: Σάβ 23 Αύγ, 2014 01:22

Re: Υγραέριο και τρόμπα βενζίνας...

Δημοσίευσηαπό macarenos » Δευτ 10 Δεκ, 2018 12:56

Καλημέρα σε όλη την παρέα
Εδω και μια εβδομάδα μυρίζει έντονα στην καμπίνα βενζίνη, Το συνεργείο που έλεγξε την αντλία (σωληνάκια) μέσα από την καμπίνα δεν βρήκε πρόβλημα στα σωληνάκια και υποθέτει οτι έχει τρυπήσει το ρεζερβουάρ λόγω χρήσης του αερίου. Το αμάξι έχει αέριο 2.5 χρόνια και η βενζίνη είναι πάντα μεταξύ 1/2 και 1/4, ανανεώνεται δε κάθε 40-50 ημέρες για να ανανεώνεται. Παίζει να έχει τρυπήσε το ρεζερβουάρ από πάνω, γιατί από κάτω δεν φαίνεται τίποτα.
Renault grand scenic 1,4 tce με αέριο Landrirenzo Omegas και 30000 με αέριο.
renault grand scenic 1.4 130hp με landirenzo omegas 3
macarenos
 
Δημοσιευσεις: 17
Εγγραφή: Τρί 12 Απρ, 2016 10:03

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Αντιμετωπίζετε πρόβλημα;

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Google [Bot], Google Adsense [Bot] και 19 επισκέπτες