Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

Λάδια Μηχανής

Αέριος ή υγρός ψεκασμός; Ποιο σύστημα να επιλέξω για μεγάλου κυβισμού κινητήρες; Τα Turbo δουλεύουν με υγραέριο; Σύστημα λίπανσης βαλβίδων

Re: Λάδια Μηχανής

Δημοσίευσηαπό tedd » Δευτ 27 Μαρ, 2017 14:13

Πολυ ενδιαφερουσες οι παρατηρησεις σου. Αλλα το μαμημενο το ceratec πολυ ακριβο!! Με τιμη κοντα στο 30αρι ειναι αρκετουτσικα χρηματα, αν βεβαια ειναι να βαλεις μια φορα και κρατησει για 50.000 ειναι οκ αλλα αν θελεις να βαζεις σε καθε αλλαγή βγαινει ακριβα, ειδικα αμα αλλαζεις και τα λαδια καθε 7500-10.000χλμ. Παντως που λες την επομενη φορα να βαλεις ολο το περιεχομενο, δηλαδη αντι για 200 300, ισως να μην ειναι τοσο καλο αυτο και καλα θα ηταν να μεινεις στην δοσολογια που προτεινει ο κατασκευστης εκτος και αν στις οδηγιες αναφερει κατι τετοιο και δινει ενα ευρος του ποσοστου που βαζεις.Αλλα και αν αυξησεις την ποσοτητα ισως να μην δεις διαφορα καθως η ποσοτητα που ηδη υπαρχει να ειναι αρκετη για την δημιουργια του προστατευτικου φιλμ και το παραπανω υγρο που θα βαλεις να μην προσφερει κατι παραπανω.

Η Liui moly εχει βγαλει και ενα αλλο προιον πολυ ενδιαφερον για τους υγραεριουκινητους το Petrol Stabiliser CNG/LPG https://products.liqui-moly.com/additiv ... g-lpg.html
Ειδικα για αυτους που δεν εχουν παραλληλο ψεκασμο βενζινης οποτε και η βενζινη μενει για πολυ καιρο στο τεποζιτο και η μονη που ξοδευεται ειναι κατα την εκκινηση μονο, σαν και εμενα δηλαδη που βαζω βενζινη καθε 6μηνο και χωρις να εχει αδειασει το ρεζερβουαρ. Δεν το εχω χρησιμοπιοιησει, προσφατα το "ανακαλυψα" αλλα σκεφτομαι με την πρωτη ευκαιρια αν βρω καποιο καταστημα που το πουλαει να το δοκιμασω. Βεβαια καποια διαφορα δεν θα δω υπο την εννοια οτι δεν εχω προβλημα αλλα απο την αλλη δεν ξερω και τι γινεται μεσα στο τεποζιτο και σε τι κατασταση ειναι μεσα οποτε και η νεργεια αυτη θα γινει προληπτικα.

Το τελευταιο σου βιντεακι με το ρωσο και τα τεστ παγκου παρα πολυ ενδιαφεροντα. Εχει κανει πολλα βιντεακια.. χαρας στο κουραγιο του :D , γιατι η ολη διαδικασια και με τοσα πολλα λαδια τρωει πολυ χρόνο...
Σε ενα αλλο βιντεάκι του που ειδα οπου ηταν μια συλλογη των τεστ λαδιων διαφορων ρευστοτητων 5w-30 5w40 10w-40. Βλεπουμε οτι τελικα τα χ-40 προσεφεραν καλυτερη λιπανση και το αξιοσημειωτο ειναι οτι επωνυμα λαδια ομως τα motul και castrol ειχαν τα χειροτερα αποτελεσματα ακομη και τα mannol που ειναι τα πιο φτηνα λαδια ειχαν πολυ καλυτερα αποτελεσματα και μιλαμε για τις ιδιες ρευστοτητες για να μπορουμε να συγκλρινουμε. Βεβαια με το τεστ αυτο δεν μπορεις να βγαλεις ακριβη αποτελεσματα καθως για την ποιοτητα του λιπαντικου και της αποτελεσματικοτητας του παιζουν και αλλοι παραγοντες.
πχ καθε τεστ γινεται μια φορα (τουλαχιστον ετσι αντιλαμβανεσαι απο τα βιντεο) οποτε το αποτελεσμα ισως να ειναι τυχαιο, αν διεξαγονταν περισσοτερες φορες θα εδειχνε οτι το αποτέλεσμα δεν βασιζεται στην τυχαιοτητα.
Επισης το τεστ γινεται με τα λαδια οταν ειναι φρεσκα, θα ηταν ενδιαφερον να υπηρχε και τεστ μετα απο την λειτουργια των λαδιων μετα απο πολλα χλμ οποτε να υπηρχε και αποψη οσο αφορα το βαθμο που διατηρουν τις ικανοτητες λιπανσης τους στο χρονο και στη χρηση.
Επισης το τεστ γινεται με τα λαδια οταν ειναι κρυα, ζεστενονται μεν λογω της τριβης αλλα θα ειχε και ενδιαφερον να βλεπαμε και πως αντιδρουν τα λαδια στις θερμοκρασιες λειτουργιας του κινητηρα, τωρα προσομειωσαη περισσοτερο στο διαστημα οταν ξεκιναει ο κινητηρας.
Παρολο αυτα πολυ ενφιαφεροντα... το μονο κακο η γλωσσα δυστυχως βλεπεις μονο εικονα αν καταλαβαιναμε και τι ακριβως λεει και τι συμβουλες δινει θα ηταν πολυ καλά
Nissan Almera Mk II (N16) 1497cc
BRC Sequent 24
Εικόνα
tedd
 
Δημοσιευσεις: 588
Εγγραφή: Τρί 10 Μάιος, 2011 20:39

Re: Λάδια Μηχανής

Δημοσίευσηαπό referravag » Δευτ 27 Μαρ, 2017 18:08

tedd έγραψε:πχ καθε τεστ γινεται μια φορα (τουλαχιστον ετσι αντιλαμβανεσαι απο τα βιντεο) οποτε το αποτελεσμα ισως να ειναι τυχαιο, αν διεξαγονταν περισσοτερες φορες θα εδειχνε οτι το αποτέλεσμα δεν βασιζεται στην τυχαιοτητα.


Σωστή η παρατήρησή σου, αλλά αν δεις και ένα άλλο βίντεο που συγκρίνει άλλα λάδια με την ίδια μέθοδο 2-3 φορές το κάθε λάδι, κάθε φορά ο τροχός κολλάει στα ίδια κιλά... Οπότε θεωρώ ότι το έχει καταλάβει κι αυτός ότι δεν πέφτει έξω η ένδειξη την πρώτη φορά σε σχέση με την 2η και 3η.

tedd έγραψε:Επισης το τεστ γινεται με τα λαδια οταν ειναι φρεσκα, θα ηταν ενδιαφερον να υπηρχε και τεστ μετα απο την λειτουργια των λαδιων μετα απο πολλα χλμ οποτε να υπηρχε και αποψη οσο αφορα το βαθμο που διατηρουν τις ικανοτητες λιπανσης τους στο χρονο και στη χρηση.


Θα ήταν πολύ ενδιαφέρον αυτό που λες αν και δεν ξέρω κατά πόσο έχει νόημα να συγκρίνεις λάδια που είναι για πέταγμα. Θα μου πεις θες να δεις πόσο καλά είναι μετά από 10.000χλμ για να καταλάβεις πιο αντέχει καλύτερα στο χρόνο... Έχει μια λογική αυτό, αλλά πως ξέρουμε με τι καμπύλη πέφτει η απόδοση σε κάθε λάδι; Μπορεί να μην πέφτουν με τον ίδιο ρυθμό όλα... Γι' αυτό και λέω ότι δεν ξέρω κατά πόσο έχει νόημα.

tedd έγραψε:Επισης το τεστ γινεται με τα λαδια οταν ειναι κρυα, ζεστενονται μεν λογω της τριβης αλλα θα ειχε και ενδιαφερον να βλεπαμε και πως αντιδρουν τα λαδια στις θερμοκρασιες λειτουργιας του κινητηρα, τωρα προσομειωσαη περισσοτερο στο διαστημα οταν ξεκιναει ο κινητηρας.


Ωπ! Εδώ σου ξέφυγε μια λεπτομέρεια! Αν παρατηρήσεις στο δοχείο που προσθέτει κάθε φορά λάδι, έχει κάνει πατέντα με σύστημα που έχει μοντάρει ο ίδιος, το οποίο περιλαμβάνει προθερμαντήρα από diesel, ο οποίος θερμαίνει το λάδι και απενεργοποιείται αυτόματα όταν το λάδι φτάσει σε θερμοκρασία λειτουργίας κινητήρα. Το δοχείο έχει αισθητήρα θερμοκρασίας επάνω του αν δεις στο μπροστά μέρος και ο προθερμαντήρας είναι από κάτω στο κέντρο. Τσέκαρε εδώ που το δείχνει: https://youtu.be/i_8STojyTHA?t=33s

Προσωπικά θα ήθελα να δοκιμάσω πάρα πολύ τα Polymerium καθώς διάβαζα σε κάποιες κριτικές ότι τα καθαριστικά που έχουν μέσα τους είναι καλύτερα από αυτά των Liqui Moly. Επίσης έχουν το εξής τεράστιο + που καμία από τις μεγάλες εταιρείες δεν έχω δει να εφαρμόζει... Στην πίσω ετικέτα τα Polymerium έχουν σκρατς γνησιότητας. Το ξύνεις, αποκαλύπτεται ένας σειριακός αριθμός και πας και το βάζεις σε μια φόρμα στο site τους και βλέπεις αν το λάδι που πήρες είναι γνήσιο! :thumbup: :thumbup:

tedd έγραψε:Παντως που λες την επομενη φορα να βαλεις ολο το περιεχομενο, δηλαδη αντι για 200 300, ισως να μην ειναι τοσο καλο αυτο και καλα θα ηταν να μεινεις στην δοσολογια που προτεινει ο κατασκευστης εκτος και αν στις οδηγιες αναφερει κατι τετοιο και δινει ενα ευρος του ποσοστου που βαζεις.


Ναι έτσι κινήθηκα κι εγώ... Λέει ότι τα 300ml επαρκούν για 5L. Σκεφτόμουν αρχικά να ρίξω όλο το περιεχόμενο στο μπιτόνι του φρέσκου λαδιού για να αραιωθεί στην σωστή ποσότητα και μετά να συμπληρώσω 3,5 λίτρα που παίρνει το αυτοκίνητο, αλλά μου είπαν να το φυλάξω στο μπουκαλάκι όσο περισσέψει... Τι να πω; Το έκανα όπως μου είπαν και έριξα με το μάτι 200ml. Θα συμπληρώνω 200ml αν είναι... Στο site τους λέει 7% της ποσότητας του λαδιού που βγαίνει ~250ml (γι' αυτό είπα να το ρίξω όλο την επόμενη φορά). Μάλλον με το μάτι θα πάει πάλι όμως 200ml καθώς εφόσον τα 300ml επαρκούν για 5λίτρα τα 200ml επαρκούν για 3,5. Δεν ξέρω γιατί έβγαλαν προτεινόμενη δοσολογία 7% πρόσφατα στο site τους. Τα κεραμικά σωματίδια δυστυχώς απ' ότι διάβασα στο δεύτερο site που μου έδωσε το ρωσικό, υπήρχε μια αναφορά από ένα παιδί που στην επόμενη αλλαγή δεν έριξε Cerratec και μετά από 1000χλμ σχεδόν εξαφανίστηκε η δράση του... Άρα μάλλον πρέπει να συμπληρώνει κανείς σε κάθε αλλαγή αν θέλει να διατηρεί τη δράση του... Από την άλλη το Motor Protect που είναι διαφορετικής φιλοσοφίας, έχει δράση μεγαλύτερης δράσης καθώς σχηματίζει ένα ελαστικό φιλμ που προσκολλάται στα μέταλλα. Τα κεραμικά σωματίδια από την άλλη απ' ότι είχα διαβάσει γεμίζουν τα κενά και τις αμυχές και μένουν εκεί, όταν υπάρχει κίνηση. Δηλ όταν μείνει για ώρες σε ηρεμία ο κινητήρας, η μεγαλύτερη ποσότητά τους κατεβαίνει μαζί με το λάδι στο κάρτερ (γι' αυτό και πρέπει να συμπληρώνεις Cerratec σε κάθε αλλαγή -λάθος marketing από την LM-) και ξανά κάνουν τον κύκλο τους και καλύπτουν τα σημεία που πρέπει αποφεύγοντας επαφή μέταλλο με μέταλλο όταν αρχίσει να δουλεύει πάλι ο κινητήρας...

-- και κάτι σημαντικό--
Για όποιον υγραεριοκίνητο/βενζινοκίνητο σκέφτεται να χρησιμοποιήσει Cerratec, πριν τρέξει να το αγοράσει να σκεφτεί αν το αυτοκίνητό του καίει λάδια... Γιατί το λέω αυτό; Σκεφτόμουν να το χρησιμοποιήσουμε στην επόμενη αλλαγή και στο δικό μας υγραεριοκίνητο, αλλά έχω διαβάσει από παλαιότερα κάποιες αναφορές που λένε ότι ενδέχεται σε κινητήρες που έχουν κατανάλωση λαδιού, να προκαλέσει "spark plug fooling". Τι σημαίνει αυτό; Ότι το λάδι που μπαίνει στον θάλαμο καύσης όσο να 'ναι πηγαίνει και επικάθεται πάνω στις ακίδες των μπουζί με αποτέλεσμα να πέφτει γρηγορότερα η απόδοσή τους. (Μέσα στο λάδι ήταν οι ακίδες στα προηγούμενα μπουζί πλατίνας που αλλάχτηκαν πέρσι στα 20.000χλμ. Μπήκαν στη θέση τους ιριδίου τα οποία έχουν ~22.000χλμ χωρίς το παραμικρό την στιγμή που τα προηγούμενα έκαναν διακοπές πριν τα 20.000χλμ).
Για να συνεχίσω κλείνοντας την παραπάνω παρένθεση, όταν υπάρχει και κεραμικό πρόσθετο μέσα στο λάδι, τα πράγματα γίνονται χειρότερα για τα μπουζί και αυτό το φαινόμενο είναι πιο εμφανές καθώς όπως διάβαζα τα κεραμικά σωματίδια που επικάθονται στις ακίδες των μπουζί είναι μονωτές, με αποτέλεσμα να εμποδίζουν την παραγωγή σπινθήρα... Αυτό από την μία σημαίνει ότι τα μπουζί θα χρειαστούν νωρίτερα αλλαγή ενώ από την άλλη ότι όσο δουλεύουμε μπουζί που δεν παράγουν δυνατό σπινθήρα, ενδέχεται να κουράζονται περισσότερο οι πολλαπλασιαστές καθώς προσπαθούν σκληρότερα με αποτέλεσμα να ρισκάρουμε και εκεί ζημιά. Σε αυτή την περίπτωση θα ήταν καλύτερο ίσως να γίνει χρήση του Motor Protect και αυτό μάλλον θα χρησιμοποιήσουμε στο υγραεριοκίνητο μας την επόμενη φορά...

+ Ένας άλλος λόγος που με σπρώχνει να χρησιμοποιήσουμε το Motor Protect έχει να κάνει και με το ότι είναι υγραεριοκίνητο πλέον...Τι θέλω να πω; Όπως ξέρετε κυκλοφορούν διάφορα πρόσθετα Tunap, Protec κλπ, για το ρεζερβουάρ του υγραερίου και της βενζίνης τα οποία περιέχουν λιπαντικές ουσίες που δημιουργούν ένα "φιλμ προστασίας" πάνω στις βαλβίδες και τις έδρες τους. Επειδή εμείς προσωπικά δεν έχουμε πειστεί να το χρησιμοποιήσουμε καθώς αρχικά ήταν κάθετοι στο συνεργείο μας ενάντια στη χρήση του, τώρα στα δύο τελευταία σέρβις που έχουμε κάνει μας το προτείνουν σαν το απαραίτητο, αλλά όχι αυτό για τη δεξαμενή του υγραερίου αλλά αυτό για την βενζίνη. Προφανώς κάτι θα έχουν δει τα παιδιά. Αλλά ρωτώ εγώ:
1) Οκ η λογική τους είναι ότι μαζί με την βενζίνη θέλουν να πέφτει και λίγο πρόσθετο έξτρα παραπάνω... Το θέμα όμως είναι ότι οι παράλληλοι μικροψεκασμοί κυμαίνονται σε ποσοστά 0%-30% ενώ το υγραέριο 100%-70%. Οπότε αν υποθέσουμε ότι είναι σωτήριο και πρέπει να βάλουμε ένα τέτοιο πρόσθετο, γιατί να μην βάλουμε αυτό για το υγραέριο και να βάλουμε αυτό για την βενζίνη; Το αυτοκίνητο κατά τουλάχιστον 70% καίει υγραέριο, οπότε αυτή είναι η κύρια πηγή τροφοδοσίας καυσίμου. Άρα από αυτή δεν θα έπρεπε να παρέχεται η λίπανση; Δεν μου κολλάει το ότι μας προτείνουν να βάζουμε αυτό για την βενζίνη.
2) Ο δικός μας κινητήρας όπως έχω ξανά γράψει από αλλαγή σε αλλαγή θέλει κοντά 4λίτρα συμπλήρωμα λάδι (στα 10.000χλμ)... Επιπλέον ξέρουμε ότι χάνει λάδι από τους οδηγούς των βαλβίδων. Άρα εκεί σίγουρα υπάρχει ένα μόνιμο φιλμ λαδιού που όσο να 'ναι το προστατεύει... Οπότε αυτός είναι άλλος ένας λόγος που δεν με πείθει ακόμη να το χρησιμοποιήσουμε.

Το σκεπτικό μου (και γιατί έθιξα όλα αυτά για τα Tunap/Protec) είναι το εξής: Εφόσον αυτά τα πρόσθετα αυτό που κάνουν είναι να δημιουργούν ένα "φιλμ προστασίας", δεν θα ήταν προτιμότερο αντί να ρίξω ένα τέτοιο πρόσθετο στο υγραέριο, ρισκάροντας και πιθανή ζημιά ή δυσλειτουργία του ΚΙΤ να χρησιμοποιήσω ένα πρόσθετο λαδιού σαν το Motor Protect, το οποίο δημιουργεί φιλμ λαδιού σε όλες τις επιφάνειες εσωτερικά; Τον δρόμο του θα τον βρει έτσι κι αλλιώς προς τις βαλβίδες από τη στιγμή που καίει λάδι άρα θα σχηματιστεί και στις βαλβίδες το "έξτρα φιλμ λαδιού". Δεν ξέρω ακόμη. Χτες το σκεφτόμουν και θέλω λίγο χρόνο να το επεξεργαστώ και νομίζω ότι μου φαίνεται πιο ελκυστική σαν λύση η χρήση του Motor Protect (για το δικό μας πάντα αυτοκίνητο). Οποιαδήποτε γνώμη είναι καλοδεχούμενη!!

Anyway... Το τράβηξα πολύ το συγκεκριμένο... Προς προβληματισμό και σκέψη όμως. Χαίρομαι που μπορούμε να ανταλλάσσουμε απόψεις σε ήρεμο και φιλικό κλίμα και θεωρώ πολύ εποικοδομητικό να ανταλλάζουμε απόψεις προσπαθώντας ως απλοί χρήστες να ανακαλύψουμε κάποιες αλήθειες. ;)
Peugeot 207 1.4 VTi
Citroën C4 1.4
KIT: BRC P&D MY10
Petrol Rst: LPGTECH EmuTECH Pb-Level-02
referravag
 
Δημοσιευσεις: 441
Εγγραφή: Τετ 15 Οκτ, 2014 03:15

Re: Λάδια Μηχανής

Δημοσίευσηαπό tedd » Δευτ 27 Μαρ, 2017 20:00

Αυτό με το προθερμαντηρα του λαδιού το είχα προσέξει αλλά δεν είχα καταλάβει τι είναι. Τώρα στο προκείμενο, προσωπικά αυτά τα πρόσθετα για το ρεζερβουάρ βενζινης με προβληματίζουν σχετικα με το φιλμ που δημιουργουν εξαιτιας προσωπικής εμπειρίας. Μετα απο 1 χρονο που εκανα την εγκατάσταση του συστηματος άρχιζα και έβαζα το σχετικό πρόσθετο στη βενζίνη. Μερικούς μηνες μετα άρχισαν τα προβλήματα και δυσκολεύονταν να πάρει μπρος και οσο παιρνουσε ο καιρός το ξεκίνημα γινόταν όλο και δύσκολα. Μετα απο 2 χρόνια ενα μαστορακι βρήκε οτι είχε θέμα η αντλία βενζίνης, μετά την αλλαγή με μεταχειρισμενη δουλεύει μια χαρά. Αναρωτιέμαι όμως μήπως το πρόβλημα δημιουργήθηκε απο αυτό το πρόσθετο γιατί κάποια στιγμη που είχα μείνει με υγραέριο για μερικές ημέρες κινιομουν μονο με βενζινη και το πρόβλημα σταμάτησε μετα που ξεκίνησα και παλι το υγραέριο το προβλημα ξανάεμφανιστηκε. Αναρωτιέμαι μήπως το φιλμ αυτό το πρόσθετο το δημιουργούσε και μεσα στην αντλία με συνέπεια να κολλανε τα διάφορα εξαρτήματα της αντλιας όπου μετα απο αρκετή χρηση βενζίνης να ξεκολλησαν προσωρινά. Μετα την αλλαγή της αντλίας σταμάτησα να χρησιμοποιω προσθετα. Πιθανόν τα συμβαντα αυτά να ηταν τυχαία και να μην έχουν καμμία σχέση μεταξυ τους και απλα η αντλία λόγω της μικρής χρήσης και της συνεχής ανακύκλωσης του καυσιμου ηταν να παθει τη ζημια. Παντως κάποιο πρόσθετο για το λάδι το βλέπω θετικα για να βελτίωθει η λίπανση ωστε να μειωθούν οι φθορές και παράλληλα αυτά να υπάρξει και βελτίωση της κατανάλωσης.


Στάλθηκε από το Vodafone Smart ultra 6 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Nissan Almera Mk II (N16) 1497cc
BRC Sequent 24
Εικόνα
tedd
 
Δημοσιευσεις: 588
Εγγραφή: Τρί 10 Μάιος, 2011 20:39

Re: Λάδια Μηχανής

Δημοσίευσηαπό referravag » Δευτ 27 Μαρ, 2017 20:17

Φίλε tedd σε ευχαριστώ για την απάντηση σχετικά με τους προβληματισμούς μου. Αυτό το πρόσθετο στη βενζίνη που έβαζες αν ήταν το Tunap, αυτό μας είχε προτείνει και εμάς ο LPGas. Mας είχε πει ότι κάνει την βενζίνη πιο λιπαρή! Πιο παχύρευστη να πω;; Κάτι τέτοιο μου έδωσαν να καταλάβω... Οπότε είναι το πιο πιθανό να έπαθες ζημιά από αυτό ακριβώς που περιγράφεις... Άρα το ξεχνάμε αυτό το πρόσθετο για την βενζίνη καθώς δεν ξέρω αν αυτή η έξτρα λιπαρότητα είναι καλή για την αντλία και κυρίως τα μπεκ της βενζίνης... Αν ρίξουμε κάποια στιγμή πρόσθετο στη βενζίνη αυτό θα είναι ένα Redex για να καθαρίσουν τα λίγο τα μπεκ... Δεν έχει κάποιο θέμα απλά κοντεύει 160.000χλμ και 9 χρόνια. Οπότε προληπτικά κάποια στιγμή καλό θα είναι να μπει ένα τέτοιο. ;)

Τώρα για το Motor Protect βλέπουμε μέχρι την επόμενη αλλαγή λαδιών! Σε κάθε περίπτωση θα ενημερώσω! :thumbup:
Peugeot 207 1.4 VTi
Citroën C4 1.4
KIT: BRC P&D MY10
Petrol Rst: LPGTECH EmuTECH Pb-Level-02
referravag
 
Δημοσιευσεις: 441
Εγγραφή: Τετ 15 Οκτ, 2014 03:15

Re: Λάδια Μηχανής

Δημοσίευσηαπό sso » Δευτ 27 Μαρ, 2017 21:26

referravag έγραψε:...Χαίρομαι που μπορούμε να ανταλλάσσουμε απόψεις σε ήρεμο και φιλικό κλίμα και θεωρώ πολύ εποικοδομητικό να ανταλλάζουμε απόψεις προσπαθώντας ως απλοί χρήστες να ανακαλύψουμε κάποιες αλήθειες. ;)

Respect και στους δυο σας ( referravag & tedd)
:clap: :clap: :clap:
Toyota Corolla 1.4 VVTI
Bigas
sso
 
Δημοσιευσεις: 284
Εγγραφή: Παρ 12 Αύγ, 2016 15:25

Re: Λάδια Μηχανής

Δημοσίευσηαπό tedd » Τρί 28 Μαρ, 2017 01:05

Γιατί βρε θα έπρεπε να τσακωθουμε????

Στάλθηκε από το Vodafone Smart ultra 6 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Nissan Almera Mk II (N16) 1497cc
BRC Sequent 24
Εικόνα
tedd
 
Δημοσιευσεις: 588
Εγγραφή: Τρί 10 Μάιος, 2011 20:39

Re: Λάδια Μηχανής

Δημοσίευσηαπό sso » Τρί 28 Μαρ, 2017 15:34

tedd έγραψε:Γιατί βρε θα έπρεπε να τσακωθουμε????

Στάλθηκε από το Vodafone Smart ultra 6 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Όχι βέβαια....Αλλά πολύ συχνά αυτό γίνεται. Γι αυτό κι εγώ σας "χειροκρότησα" :clap:
Toyota Corolla 1.4 VVTI
Bigas
sso
 
Δημοσιευσεις: 284
Εγγραφή: Παρ 12 Αύγ, 2016 15:25

Re: Λάδια Μηχανής

Δημοσίευσηαπό referravag » Τρί 28 Μαρ, 2017 17:07

εννοείται ότι συζητάμε φιλικά!

κάτι ακόμη... μιας και περί λαδιών το συγκεκριμένο θέμα, έχω να καταθέσω και μια άλλη παρατήρηση για το υγραεριοκίνητο μας. Από πέρσι που αλλάξαμε από 5W30 C2 σε 5W40 C3, η αυτονομία του έχει πέσει ελαφρώς παρότι στον δρόμο το νιώθεις πιο ζωντανό από πριν και γενικά το βλέπεις ότι δουλεύει καλύτερα με το 5W40 πιο εύρυθμα. Μιλάμε για μια διαφορά 30-50χλμ ανά γέμισμα. Δηλ ενώ έβγαζε γύρω στα 630-650χλμ ανά γέμισμα, τώρα βγάζει 600-620χλμ. Λογικό και αναμενόμενο εξάλλου καθώς το 5W30 C2 έχει χαρακτηρισμό "economy" και γενικά και η ΜΙΝΙ παρότι επιτρέπει και 5W40 για τον ίδιο κινητήρα, για βέλτιστη οικονομία προτείνει 5W30 ACEA C2. ;)
Peugeot 207 1.4 VTi
Citroën C4 1.4
KIT: BRC P&D MY10
Petrol Rst: LPGTECH EmuTECH Pb-Level-02
referravag
 
Δημοσιευσεις: 441
Εγγραφή: Τετ 15 Οκτ, 2014 03:15

Re: Λάδια Μηχανής

Δημοσίευσηαπό labros » Τετ 05 Απρ, 2017 11:02

Σε όλη τη ζωή του αυτοκινήτου έβαζα 10-40 ημισυνθετικά. Αν πάω σε 5-40 συνθετικά τι θα παρατηρήσω;
hyundai accent 1.3 του 2002
Nevo Star (KME) OSA με λαδιέρα
147000 LPG
362000 σύνολο
labros
 
Δημοσιευσεις: 792
Εγγραφή: Δευτ 19 Μαρ, 2012 13:15

Re: Λάδια Μηχανής

Δημοσίευσηαπό tedd » Τετ 05 Απρ, 2017 13:24

Μάλλον τίποτα γιατί και τα 2 είναι 40ρια. Η μονη διάφορα είναι οτι το 5w είναι πιο λεπτορευστο απο το 10w κατα την κρυα εκκίνηση οποτε θα κυκλοφορήσει το λάδι σε όλα τα σημεία του κινητήρα πιο γρήγορα οποτε και μειώνονται οι φθορές του.
Σε φυλλάδιο του liquid moly εγραφε οτι στους 0c το 5w θέλει 8sec το 10w 28 και το 15w 48sec να φτάσουν σε όλο το κινητήρα.
Επίσης το 5w επίσης είναι και λίγο για πιο χαμηλές θερμοκρασίες απο το 10w αλλά αυτό δεν μας ενδιαφέρει για τις ελληνικές θερμοκρασίες.
Αλλη διάφορα είναι οτι το 5-40 είναι συνήθως φουλ συνθετικό ενω το 10-40 ημισυνθετικο.

Μια και μιλάμε για το 5w40 να ρωτησω κατι απο τους πιο ειδικους απο μενα στο θεμα
Ψαχνοντας για λαδια για το αυτοκινητο μου, στο σάιτ τις mannol μου εβγαζε διαφορα που ειναι καταλλησλα και παρατηρησα οτι τα 5w40 που μου εβγαλε εγραφε οτι ειναι για θερμοκρασιες εως 30C ενω τα 5w30 και 10w40 που βαζω ειναι για θερμοκρασιες εως 40-45 . Με παρεξενεψε αυτο γιατι περιμενα και για τα 5w40 να ελεγες για θερμοκρασιες εως 40-45C. Σε αλλα σαιτ που ειδα δεν εγραφαν κατι για τι θερμοκρασιες ειναι τα λαδια τους. Γνωριζει κανεις κατι γιατι τα 5w40 να τα λενε εως 30C? Τι αποψη εχετε για τα μαννολ αξιζουν?

Στάλθηκε από το Vodafone Smart ultra 6 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Nissan Almera Mk II (N16) 1497cc
BRC Sequent 24
Εικόνα
tedd
 
Δημοσιευσεις: 588
Εγγραφή: Τρί 10 Μάιος, 2011 20:39

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Τεχνικά θέματα

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Google Adsense [Bot] και 25 επισκέπτες