Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

Λάδια Μηχανής

Αέριος ή υγρός ψεκασμός; Ποιο σύστημα να επιλέξω για μεγάλου κυβισμού κινητήρες; Τα Turbo δουλεύουν με υγραέριο; Σύστημα λίπανσης βαλβίδων

Re: Λάδια Μηχανής

Δημοσίευσηαπό referravag » Πέμ 28 Σεπ, 2017 01:26

nickL έγραψε:Πάντως μιας κ το έφερε η κουβέντα, το έχω απορία. Αφού το ιξώδες έχει να κάνει αποκλειστικά με τη θερμοκρασία της χώρας όπου κινείται το αυτοκίνητο, πώς γίνεται στην Ελλάδα άλλοι να λένε 30 (στο μεγάλο νούμερο) και άλλοι 40; Κανονικά 40άρι δε θέλει με βάση τη θερμοκρασία πάντα για Ελλάδα;


Βάζεις πάντα ότι λέει ο κατασκευαστής!! Το να αλλάξεις από 5W30 σε 5W40 έχει μικρή διαφορά και μπορείς να το κάνεις άφοβα στην πλειονότητα των περιπτώσεων χωρίς κανένα πρόβλημα ακόμη και αν δεν το προτείνει ο κατασκευαστής, όπως κάναμε κι εμείς... Εμείς πχ αλλάξαμε από 5W30 που βάζαμε όλα τα χρόνια σε 5W40 στο αυτοκίνητο της υπογραφής, ενώ η Peugeot δεν επιτρέπει 5W40. Με αρκετό ψάξιμο όμως είδα ότι η BMW στον ίδιο ακριβώς κινητήρα στα MINI επιτρέπει και 5W40 οπότε και τολμήσαμε να κάνουμε την αλλαγή. :) Από τότε δεν έχουμε κοιτάξει ξανά πίσω στο 30άρι, καθώς το αυτοκίνητο φαίνεται να δουλεύει καλύτερα με 5W40.

Εγώ στο δικό μου πετρελαιοκίνητο βάζω την προδιαγραφή που ζητάει η Opel με ιξώδες 5W30 και μέχρι ώρας φαίνεται να είναι ΟΚ. H Fiat στα δικά της αυτοκίνητα ζητάει δικές τις προδιαγραφές λαδιών... Θεωρητικά αλλά και πρακτικά δεν νομίζω ότι θα έχω θέμα αν αλλάξω σε προδιαγραφή FIAT όπως και αν αλλάξω σε προδιαγραφή Opel 5W40. Απλώς από την στιγμή που δεν το καίει δεν βρίσκω τον λόγο. Αν δω μελλοντικά ότι αρχίζει και τσιμπάει θα πάω σε 40άρι "μήπως και". Στο Peugeot το αλλάξαμε με την προοπτική μήπως το καίει λιγότερο. Το έκαιγε όμως το ίδιο όπως και το 5W30 σχεδόν καμία διαφορά. Πολύ μικρή αν είχαν. Διαφορά είδαμε με ένα πρόσθετο λαδιού που είχαμε ρίξει πριν 2 αλλαγές λαδιών (χτες έγινε η τελευταία). Μάλλον θα ρίξουμε το MoS2 σε μερικές μέρες. Δεν το είχα εύκαιρο να το προσθέσουμε στην αλλαγή.
1) Peugeot 207 1.4 VTi (8FS)
2) Citroën C4 1.4 (KFU)
BRC Plug&Drive MY10 + petrol reset
by LPGas
referravag
 
Δημοσιευσεις: 438
Εγγραφή: Τετ 15 Οκτ, 2014 03:15

Re: Λάδια Μηχανής

Δημοσίευσηαπό tedd » Πέμ 28 Σεπ, 2017 13:56

Οι λογοι που αλλαξες τυπο λαδιου, βάζεις διαφορα προσθετα ειναι για διάφορους λογους οχι ομως λογω υγραεριου. Οποτε μαλλον τζαμπα μπερδευετε τον ανθρωπο. Στο ερωτημα αν χρειαζεται να αλλαξει τυπο λαδιου λογω υγραερίου η απαντηση είναι ΟΧΙ. Ακολουθει τις οδηγιες και το προγραμμα σέρβις οπως εκανε πριν το υγραέριο.

Στάλθηκε από το Vodafone Smart ultra 6 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Nissan Almera Mk II (N16) 1497cc
BRC Sequent 24
Εικόνα
tedd
 
Δημοσιευσεις: 573
Εγγραφή: Τρί 10 Μάιος, 2011 20:39

Re: Λάδια Μηχανής

Δημοσίευσηαπό meletis » Πέμ 28 Σεπ, 2017 14:03

Θα ακολουθεις τα διαστηματα συντηρησης οπως και πριν τοποθετησεις υγραεριο.
Τυπο λαδιου μην αλλαζεις, και ουτε να παρεις λαδι που "απευθυνεται" για χρηση LPG.


Στάλθηκε από το HT7 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Honda Accord 2003
Lovato easy&fast , χωρίς σύστημα λίπανσης
130.000+ χιλιόμετρα
meletis
 
Δημοσιευσεις: 990
Εγγραφή: Σάβ 23 Αύγ, 2014 01:22

Re: Λάδια Μηχανής

Δημοσίευσηαπό tasostsal » Πέμ 28 Σεπ, 2017 14:23

Σας ευχαριστω πολυ ολους για τις αποψεις και τη βοηθεια σας.
Mazda 3 Sedan 1.6 μοντ. 2008
BRC Sequent 32
tasostsal
 
Δημοσιευσεις: 53
Εγγραφή: Δευτ 11 Σεπ, 2017 11:09

Re: Λάδια Μηχανής

Δημοσίευσηαπό referravag » Πέμ 28 Σεπ, 2017 15:14

tedd έγραψε:Οι λογοι που αλλαξες τυπο λαδιου, βάζεις διαφορα προσθετα ειναι για διάφορους λογους οχι ομως λογω υγραεριου.


Προφανώς! Το αυτοκίνητο κατανάλωνε λάδι και πριν το υγραέριο. Όσο κατανάλωνε πριν τόσο καταναλώνει και μετά την μετατροπή. :) Όπως και να έχει όμως το 5W40 είναι κατά τι λίγο πιο ανθεκτικό στα ζόρια όταν ανεβάζει πχ θερμοκρασία πάνω από 100°C το λάδι πχ στην εθνική που φτάνει και τους 120°C να πηγαίνεις γρήγορα.
1) Peugeot 207 1.4 VTi (8FS)
2) Citroën C4 1.4 (KFU)
BRC Plug&Drive MY10 + petrol reset
by LPGas
referravag
 
Δημοσιευσεις: 438
Εγγραφή: Τετ 15 Οκτ, 2014 03:15

Re: Λάδια Μηχανής

Δημοσίευσηαπό meletis » Δευτ 07 Οκτ, 2019 00:40

Στο mazda 6 που αγόρασα πρόσφατα και θα του βάλω πάλι υγραεριο όπως και στο Honda , χρησιμοποιώ λάδια κινητήρα eneos 10/40 premium.
Αλλαγή κάθε 7500-8000 χιλιομετρα μαζί και φίλτρο.

Στάλθηκε από το Mi A2 Lite μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Honda Accord 2003
Lovato easy&fast , χωρίς σύστημα λίπανσης
130.000+ χιλιόμετρα
meletis
 
Δημοσιευσεις: 990
Εγγραφή: Σάβ 23 Αύγ, 2014 01:22

Re: Λάδια Μηχανής

Δημοσίευσηαπό sso » Δευτ 07 Οκτ, 2019 16:18

Ένα ωραίο άρθρο με χρήσιμες πληροφορίες για τα λάδια...
https://www.autodoc.gr/info/ladi-kiniti ... in-etiketa

@Meletis Μελέτη εγώ στη θέση σου θα χρησιμοποιούσα 5/30 και όχι 10/40
Toyota Corolla 1.4 VVTI
Bigas
sso
 
Δημοσιευσεις: 262
Εγγραφή: Παρ 12 Αύγ, 2016 15:25

Re: Λάδια Μηχανής

Δημοσίευσηαπό meletis » Δευτ 07 Οκτ, 2019 16:26

sso έγραψε:Ένα ωραίο άρθρο με χρήσιμες πληροφορίες για τα λάδια...
https://www.autodoc.gr/info/ladi-kiniti ... in-etiketa

@Meletis Μελέτη εγώ στη θέση σου θα χρησιμοποιούσα 5/30 και όχι 10/40
Είμαι εντός ορίων που δίνει ο κατασκευαστής άλλωστε είδα και ότι ο προηγούμενος ιδιοκτήτης σε εξουσιοδοτημένο του έβαζαν 10/40 .

Στάλθηκε από το Mi A2 Lite μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Honda Accord 2003
Lovato easy&fast , χωρίς σύστημα λίπανσης
130.000+ χιλιόμετρα
meletis
 
Δημοσιευσεις: 990
Εγγραφή: Σάβ 23 Αύγ, 2014 01:22

Re: Λάδια Μηχανής

Δημοσίευσηαπό sso » Δευτ 07 Οκτ, 2019 16:39

Ναι, οκ....και σε μένα λέει 5W/30, 10W/30, 15W/40, 20W/50.....αλλά βάζω τα 5W/30 ή 5W/40 που είναι συνθετικά, ενώ τα 10W/40 είναι ημισυνθετικά!
Συνημμένα
Λάδια.jpg
Λάδια.jpg (93.3 KiB) 179 προβολές
Toyota Corolla 1.4 VVTI
Bigas
sso
 
Δημοσιευσεις: 262
Εγγραφή: Παρ 12 Αύγ, 2016 15:25

Re: Λάδια Μηχανής

Δημοσίευσηαπό referravag » Τρί 08 Οκτ, 2019 02:31

Καλησπέρα στην παρέα από εξωτερικό πλέον!

Φίλε Σωκράτη πλέον παραγγέλνω από Autodoc τα ανταλλακτικά μου εδώ στην Γαλλία, μιας και δεν μπορώ να βρω πουθενά τα λάδια και τα πρόσθετα της Liqui Moly. Πουθενά όμως!!

Έχω επικοινωνήσει:
1) Με τα κεντρικά τους στο Παρίσι.
2) Με τον εισαγωγέα τους στο Στρασβούργο.
3) Με τον commercial manager της Γαλλίας εδώ στην Τουλούζη (μέσω LinkedIn)

Η απάντηση αρνητική κάθε φορά για την εύρεση των προϊόντων και κυρίως των λιπαντικών εδώ στην Γαλλία.

Η απάντηση του commercial δε προς μεγάλη μου έκπληξη δεδομένης της διεθνούς φήμης της συγκεκριμένης εταιρείας ήταν η ακόλουθη:

Bonjour,

Ne pouvant luter aujourd’hui contre la concurrence actuelle au niveau des lubrifiant moteur nous n’avons aucun revendeur de notre gamme lubrifiant sur le secteur.
nous sommes par contre en pleine implantation de la gamme lubrifiants boîte de vitesse grâce à nos nombreuses homologations constructeurs et notre procédé de vidange de boîte automatique.


Par contre vous pouvez contacter le garage ST2A qui travaille avec de l’huile FUCHS ( fabricant allemand )

cordialement

bertrand de leuglay
LIQUI MOLY FRANCE


Σε ελεύθερη μετάφραση μου είπε ότι δεν μπορούν να σταθούν απέναντι στον υπάρχον ανταγωνισμό στην κατηγορία των λιπαντικών κινητήρα (η αλήθεια είναι ότι οι Γάλλοι στηρίζουν τα δικά τους Total/ELF/Motul) και γι' αυτόν τον λόγο δεν έχουν κανέναν ΚΑΝΕΝΑ μεταπωλητή των λιπαντικών τους στην Γαλλία! Στο δεύτερο μέρος μου λέει ότι οι βαλβολίνες τους κυκλοφορούν σε συνεργασία περισσότερο με τους κατασκευαστές και στο τέλος μου προτείνει ένα συνεργείο που δουλεύει τα FUCHS :lol:

Τους είχα κάνει παράπονο και στο instagram και μου είχαν πει ότι το γνωρίζουν το θέμα και ότι δουλεύουν πάνω στο δίκτυο διανομής στην Γαλλία.

Απίστευτο πραγματικά!! Το έλεγα στον επίσημο μεταπωλητή στην πόλη μου στην Ελλάδα την τελευταία φορά που ήμουν στην Ελλάδα και δεν το πίστευε!!

Να 'ναι καλά το Autodoc! :lol:

OFF TOPIC
ΥΓ: Πρόσθετα πετρελαίου όσα έχω δοκιμάσει της Wynns κυρίως (εδώ πλασάρουν πολύ τα Wynns και τα Bardahl - πανάκριβα τα τελευταία), δεν κάνουν απολύτως τίποτα... Πολύ υποδεέστερα και πεταμένα λεφτά σε σχέση με τα liqui moly/redex/tunap που χρησιμοποιούσα στην Ελλάδα... Χαρακτηριστικό παράδειγμα το αντικαπνικό της Wynns σε σχέση με το αντικαπνικό της Liqui Moly. Με το πρώτο απλά έχεις ξοδέψει 7ευρώ τζάπα (αναγεννήσεις στα ίδια χλμ), με το 2ο το αυτοκίνητο κάνει αναγεννήσεις στα διπλάσια χιλιόμετρα. Ευτυχώς έχω μερικές δόσεις Redex ακόμη (και αυτό άφαντο εδώ - μόνο μέσω Amazon) αλλά θα γίνει παραγγελία από Autodoc κάποια στιγμή... Τώρα πλέον καταλαβαίνω γιατί σε πολλά post που διάβαζα παλαιότερα για διάφορα πρόσθετα έλεγαν οι άνθρωποι ότι δεν καταλαβαίνουν καμία διαφορά και έλεγαν στους άλλους που καταλάβαιναν διαφορές με άλλα πρόσθετα ότι είναι ιδέα τους και φαινόμενο "placebo"!! Αμ δε! ;)
1) Peugeot 207 1.4 VTi (8FS)
2) Citroën C4 1.4 (KFU)
BRC Plug&Drive MY10 + petrol reset
by LPGas
referravag
 
Δημοσιευσεις: 438
Εγγραφή: Τετ 15 Οκτ, 2014 03:15

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Τεχνικά θέματα

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 18 επισκέπτες